iimádom bárhol felmerül a téma egyből vitázás van :D
én elmondtam, hogy az R125 nagyon jó motor, én is azt vettem volna, ha egy picivel több pénzem lett volna.. mindkettőnek van előnye/hátránya. én imádtam azt a 3 percet amíg G barátom R125-ével mentem :P
Kár, hogy nincs tetszik gomb. 125 köbcentiben ne várjatok 2,5 másodperces gyorsulást, se 300 km/h-s végsebességet. Mindenki vegyen inkább Aprilia RS 125-öst, vagy Cagiva Mitot, vagy valami 2 üteműt. És akkor nekünk is jó. Meg nektek is.
Leírom. Nekem: 136 km/h - egyenes, plexi mögött
két személlyel 90-100 km/h simán tartható.
Igen. Két személlyel még lomhább.
Még mindig eladó Yamaha YZF-R125 motorom, frissen szervízelve, rendszeresen karbantartva, vezetett szervízkönyvvel, törzskönyvvel, 2 gyári kulccsal, a motor minden papírjával. A szervíz a Yamaha City-nél lett végezve. Nagyon szép állapotban, gondos gazdától.7700 km-el,újszerű állapotban.Megtekinthető Vácon.Ár:730.000Ft Hitelezhető is, az ár fix, csere nem érdekel.
Fogalmam sincs, hogy hogy teljesít sportrendszerrel. Valószínű, hogy ennél a motornál nem számottevő akülönbség, max 1-2 eltévedt kósza paci. Egyszer mentem Bódis R125-el, Kakucsringen. Királyul visszadurrogott. Mire vagy kíváncsi? Olvasd el a tesztem, minden le vagyon írva. Ha van egyéb kérdésed, 25 ezer kilométer tapasztalatom van amotorral, üssed.
hmmm hát érdekes amiket írtok igaz hogy a rossz tulaj az szopi nyali de én csak keveset futottban vagy újban gondolkozok és a szín se mind 2 nekem :D de mondjuk esetleg ha valaki meg mondaná hogy kinek mit a az r125 lehetne jobban gondolkodnom mert eddig ba***ak válaszolni páran nem tom miért nem vették észre v le szartak xD de ha vkinek ilyen mocija van gondolom nem nagy dolog pár számjegyet le írni egyébként arra lennék nagyon kíváncsi h az r125 hogy teljesít sport rendszerrel ha valaki tud valamit írja már nagyon meg köszönném :D
Amúgy meg. Ha annyira kihasználnák páran a futóművet, meg a féket, amennyire verik rá a makkukat, akkor nem érnék utol egy nagyobb motort sem Dodogókő-Esztergom között. Nemhogy R1-est. Jaa, tök mindegy mint mondok, az itteniek ezt úgysem látták. És ha valamit nem látnak, azt el sem hiszik. Páran ezért írják ki, hogy a nemük nő, mert a sörhastól a brét se látják. Faszok azok, akik vitáznak ezen a szar témán, még mindig. Az én kiskocsim jobb..de az én kiskocsim szebb. Fogok egy R6-ost, és mindenki beszopta. Ennyi...
na hát ebben aztán van igazad .Inkább ne is veszekedjetek feleslegesen ugy is védeni fogják a 2T nem mondom h szar de nekem nem kéne mert .Megveszed használtan ki tudja milyen embertől aztán ha szar akkor dugó gyürü stb..sttb.. jajjj csak a baj kosz pénz ..Persze aki ezt szereti meg van pénze akkor tegye meg .Ikább motorozni akarok mint szerelni meg tankolni !
Úúúúúúúúúúúristen. Basszátok meg, ugye kinőttétek már a 2T vs. 4T vitát. Nehogy már meg akarjátok magyarázni, hogy végülis a 4T drágább fenntartani, mint a 2T, mert mentem leszopom magam. Jövőre lófaszt hordom a Yamahához a motort, mivel lejár a garancia, úgyhogy leszarom. És szépen kiszámolom, hogy 6 ezer kilométerenként mennyibe kerül a motor. +35 km/h, és +3 másodperc gyorsulásért verik páran a farkukat. Eszméletlen milyen tévedések vannak. A gány tulaj meg a Gixxer ezernél is szopóka nyalóka, úgyhogy ez is be lett nézve, elég finoman. Na, lehet oltani. :DD
hiába a gyorsulás, azért nézd a fékeket, futóművet, stb. városba szaladgálni én 4T-t vennék, de teljesen elégedett vagyok a kis tésztazabálómmal és egy pillanatig sem bántam meg a vételét :)
6ezrenként a 125ösben is cserélsz olajat ,azt kihúzhatjuk.A 4T eszik 2,5 litert, ez 1225fttal kevesebb 100on,mintha 6lityót kéne tankolni,+nincs külön olaj.Telj ado kevesebb rá,meg a bizti ,de ha 11es papír van a 2Thez akkor ugyanannyi.2Tben 15ezrenként dugó ami még plussz van,és ha az előző tulaj gány volt akkor nagy szopás várható.
Tuning!Nem a "Gomba" fej része a kurva bonyolult a bukógombába,hanem a tartókonzol milyensége.Nem csak felvan b@szva oda,mert ha így lenne,vagy egy sima csuszásnál is letörne,vagy egy durvábbnál is fent maradna és megcsavarná a vázat!Mindenki azt tesz a motorjára amit akar azon a szaros 10esen nem érdemes spórolni egy 800ezres motornál...
én elmondtam, hogy az R125 nagyon jó motor, én is azt vettem volna, ha egy picivel több pénzem lett volna.. mindkettőnek van előnye/hátránya. én imádtam azt a 3 percet amíg G barátom R125-ével mentem :P
Leírom. Nekem: 136 km/h - egyenes, plexi mögött
két személlyel 90-100 km/h simán tartható.
Igen. Két személlyel még lomhább.
4T = 0-100 = 13sec
2T = 0-100= 7sec...
ez a nem mindegy:D
többet eszik, de cserébe jobban is megy! mindkettőnek van előnye-hátránya, kinek-mi