Nekem az NSR 110-120-nál, 2 személy + jó teli táska az utason, 4,5 literre jött ki. 90-nél 3,8... Bár mivel szeretem cibálni a száját 4 alá sosem megyek mostanság. Mindezek ellenére 5 fölé sose tudtam vinni.
Nekem 13 500 van benne. Amikor már elhasználódott az olaj, akkor van kicsit másabb hangja. Ezért cserélem én háromezrenként, mert nke gyorsan elhasználódik.
3900 km van benne, de emiatt nem nézettem meg, Tavasszal a szervizben szóváteszem, jó a hangja, más baja nincs. Lehet hogy egy kis beállítás és már jó is lesz.
Volt vita az olajról, az enyémben nem tudom mi van, az is befolyásolja a végsebességet állítólag . enyhe lejtőn, hátszél 120. de 110 környéke után, már csak szenved. Felénk sok a kanyar és a domb.
Én nagyon szeretem, de ha száguldozni szeretnél akkor mást vegyél. Nekem ez a király igaz idegesítő hogy az embert 110 környékén lealázzák, parton felfelé pl. 80-nál többet nem megy és a kamion le akar tolni. De ez igaz a többi 125-re, egy jó autóval úgyis megelőznek bármilyen motorod is van (125). Enyém dombon lefelé max 120-al ment, de nem volt hozzányúlva, csak amit a kötelezőn megcsináltak. 70 Kg vagyok. Hogy 134-el megy? Ha minden gyári rajta bizti nem megy ennyit. (beállítás) De én nagyon szeretem.
Zala megye a körzetem, Nagykanizsán én is láttam egy kék r125-öst siralmas volt, megfájdult a szívem, ahogy kinézet. Mind a két oldala össze volt törve, tiszta karc volt minden rajta. Mátrában nem voltam.
Amúgy mikor Mátráztunk augusztusban, pont egy ugyanilyen piros R125-öt láttam, a srácon majdnem ugyanolyan ruha volt mint rajtad, és neki is karcos volt a bal oldala. Úgy látszik ez R125 betegség, mindegyik balra dől.
Hát szerintem vegyél 2T-t. NSR-t vagy TZR-t ha annyira japán párti vagy. Hidd el, gyorsan ki lehet nőni ám a 15 lovat. Városban, meg eltúrázgatni jó, de autópályán hosszú egyenes szakaszokon vigyél magaddal könyvet, meg zenét, nehogy bealudj. (Nem fikázom a saját motoromat, ez az igazság) Úgyhogy jól gondold meg.
Az eredeti idomok nagyon drágák., meg szerintem ahogy írtam, az az oldalra borulás egy picit sántít nekem, egy jó szakember megcsinálja olcsóbban (festés, műanyag hegesztés ha jól látom) nem kell mindjárt lecserélni. Meg túl olcsónak tűnik, ha még sérült is, megcsináltatja sokkal drágábban el tudná adni. Véleményem vigyáz vele, nehogy legyen más baja is. Ami túl olcsó az gyanús.
megvenném én de 400ezernél nicns több pénzem rá :S:S
2t 125-öst meg nem akarok venni, mer a mostani 70-es tzr-em is kb 5-6 litert eszik 100-on ...:S:S cbr 125-öt meg megint nem akarok mert az inkább egy robbanómotoros bicikli mint motor..
yzf-r 125 lenne a legjobb mivel amúgyis yamaha párti vagyok, meg 125-ösbe ez az egyetlen elfogadható 4t kinézetre is ,meg teljesítményre is, pl hallotam olyat hogy 1 teletankkal 500km-et elmegy az azér nem szar, meg azért a 134km/h-t viszi.:D
Legyártják az biztos,de ha nincs a meglévő kínálatban (egyszer már legyártották), küldjem be az idomot, 1-2 hát mire legyártják (vektor grafikával, beszkennelés), összes költségüket munkadíj stb. felszámolják az első prototípus legyártása kisebb vagyon, utána már olcsó. Sehol nem találtam meg. Hátha valaki tud segíteni.
Amúgy én is szoptam egyszer. Egy ismerősömhöz mentem Pilisszántón. Meredek domboldal, lefelé, viakolorral volt kirakva az utca (zsákutca), és az építkezésről a homokot, sódert a szél szépen kihordta. Mentem kb 10-15-el, és meg akartam állni. Húzom a féket, tényleg nem rántottam meg, vagy ilyesmi, csak épphogy hozzáértem, paff elcsúsztam. Egy rövidhogyakurvaanyádatbasznádteherbe után felálltam, motornak semmi baja, bukógomba megvédte. Én is kicsit poros lettem, de nem számított. Haverom szerint mutatványnak elment.
Üdv!
Szerintem ezek a sérülések nem álló helyzetben történt, (sárga r125-ös) én is estem vele, de ennyire nem törtem össze. Aszfalton estem el. Badacsonynál meg akartam fordulni egy buszmegállóban,nagy volt a forgalom, poros apróköves volt egy picit, mire feleszméltem már meg is történt. Azt sem tudtam hol vagyok, Még a lábamat sem tudtam letenni, olyan gyorsan történt, pedig szinte alig mentem, nem is fékeztem, egyszer csak megindult. Nem lett semmi bajom, mert fel voltam öltözve, jó poros lettem . Ennyi baja lett. Matrica az apró kötöl kicsit pöttyös lett, de alatta a festés ép, letisztítás után.
Tud valaki matricát hogy hol lehet beszerezni? Mert engem zavarnak a matricán a pöttyök . Ne kezdjétek a bukógombát, nem volt rá pénzem, meg sokalltam érte 32.000 FT, tudom az idom drágábba kerül.
2t 125-öst meg nem akarok venni, mer a mostani 70-es tzr-em is kb 5-6 litert eszik 100-on ...:S:S cbr 125-öt meg megint nem akarok mert az inkább egy robbanómotoros bicikli mint motor..
yzf-r 125 lenne a legjobb mivel amúgyis yamaha párti vagyok, meg 125-ösbe ez az egyetlen elfogadható 4t kinézetre is ,meg teljesítményre is, pl hallotam olyat hogy 1 teletankkal 500km-et elmegy az azér nem szar, meg azért a 134km/h-t viszi.:D
Szerintem ezek a sérülések nem álló helyzetben történt, (sárga r125-ös) én is estem vele, de ennyire nem törtem össze. Aszfalton estem el. Badacsonynál meg akartam fordulni egy buszmegállóban,nagy volt a forgalom, poros apróköves volt egy picit, mire feleszméltem már meg is történt. Azt sem tudtam hol vagyok, Még a lábamat sem tudtam letenni, olyan gyorsan történt, pedig szinte alig mentem, nem is fékeztem, egyszer csak megindult. Nem lett semmi bajom, mert fel voltam öltözve, jó poros lettem . Ennyi baja lett. Matrica az apró kötöl kicsit pöttyös lett, de alatta a festés ép, letisztítás után.
Tud valaki matricát hogy hol lehet beszerezni? Mert engem zavarnak a matricán a pöttyök . Ne kezdjétek a bukógombát, nem volt rá pénzem, meg sokalltam érte 32.000 FT, tudom az idom drágábba kerül.