mert ha az RSt viszed szalonba szervizre, ott is legalább annyit legombolnak rólad, mint ha a yamit vitted volna. :) Az RSnek is 4e a gyári szervizperiódusa. Vagy mind a kettőt szervizzel, vagy mind a kettőt otthoni szereléssel kell számolni :)
Olajcser 2T-be hehe.. Jók a marketingesek... Az Af1 be 12 e km-enként kellett váltóolajat cserélni. És ha nem ette meg a motor a váltóolajat, vagy nem rúgták szét, nem is volt gond a váltóval...
kössz Bence :) hasznalhato info :) a tankolas az annyira nem nagy problema.. a kovetkezteteslevonas tehat az, hogy mind2t rendszeresen karban kell tartani es semmi gond :)
fenntartása nem sokkal több ha nézed a fogyasztást is
r125 10.000km alatt 3szor megy kötelező szervizbe =35-40ezer
egy 2t meg 10.000km alatt 2szer olajcsere + gyertya + ~10liter olaj=30-35ezer
Hát nem olvastad? rendbeszedik, "remek" vétel lesz Repedt felnit meghegesztik, telót kiegyengetik, kis külső ráncfelvarrás, és mehet a piacra...
Remélem nincs igazam...
Te még élsz?
ugyanannyi erővel az RSt is viheted kötelező szervizre, legalább ugyanannyiért, tehát ez pénzügyileg nem összehasonlítható!
Azt számold ki, mennyi otthon szerelni és fenntartani a yamit, meg az RSt.
r125 10.000km alatt 3szor megy kötelező szervizbe =35-40ezer
egy 2t meg 10.000km alatt 2szer olajcsere + gyertya + ~10liter olaj=30-35ezer
Remélem nincs igazam...