Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feljut....csak nem Pestre. Mivan veled Kiri? Szünetben motorozás?
Ma még nem volt velük semmi gáz. Voltam én is vonatozni
köszi, de apu felvisz elvileg , mert a vonatok nem járnak vagy mi
Ügyes legyél. Mennyek elől? Akkor tuti feljutsz!
jaja mééég holnap megyek vizsgázni ha feljutok pestre aztán végre egy kis pihi nekem is jár ezekszerint te is élsz még
Jogos...

Te még élsz?
mi mást csinálnának?
Na mi ez a csönd srácok? Mindenki motorozik?
Kari! Ha msn közelbe vagy akkor írj rám légyszi!
Én itthon csinálom a szervízt 5-6 ezrenként. Olaj, olajszűrő csere 3500Ft-ból jövök ki.
mert ha az RSt viszed szalonba szervizre, ott is legalább annyit legombolnak rólad, mint ha a yamit vitted volna. :) Az RSnek is 4e a gyári szervizperiódusa. Vagy mind a kettőt szervizzel, vagy mind a kettőt otthoni szereléssel kell számolni :)
"r125 10.000km alatt 3szor megy kötelező szervizbe"

ugyanannyi erővel az RSt is viheted kötelező szervizre, legalább ugyanannyiért, tehát ez pénzügyileg nem összehasonlítható!

Azt számold ki, mennyi otthon szerelni és fenntartani a yamit, meg az RSt.
az meg hogy kinek mennyire jön be ez, azt eldönti maga :D
gyári váltóolajcsere intervallum az RSbe 12000.km
12000kmnél már dugót kell cserélni nem olajat
Olajcser 2T-be hehe.. Jók a marketingesek... Az Af1 be 12 e km-enként kellett váltóolajat cserélni. És ha nem ette meg a motor a váltóolajat, vagy nem rúgták szét, nem is volt gond a váltóval...
kössz Bence :) hasznalhato info :) a tankolas az annyira nem nagy problema.. a kovetkezteteslevonas tehat az, hogy mind2t rendszeresen karban kell tartani es semmi gond :)
haaat, kb 10 000 km van benne,meg a holgy tulajdonos se lenne hiheto stbstb xD szal.. xD
fenntartása nem sokkal több ha nézed a fogyasztást is
r125 10.000km alatt 3szor megy kötelező szervizbe =35-40ezer
egy 2t meg 10.000km alatt 2szer olajcsere + gyertya + ~10liter olaj=30-35ezer
haaaat,majdnem eltalaltad xDxD
jaja, máris mehet a boltba "kevés kilométerrel, karcmentesen hölgy tulajdonostól" felirattal:)
Egy rutinos 4t szaki azt szokta mondani, hogy a "2t alul nem megy, felül ragad" :)
Hát nem olvastad? rendbeszedik, "remek" vétel lesz Repedt felnit meghegesztik, telót kiegyengetik, kis külső ráncfelvarrás, és mehet a piacra...
Remélem nincs igazam...
az yzf-nek meg nincs ugye komoly literteljesítménye, se nem üzemórás.
Én azt mondom kollega, hogy az yzf-nél lesz több a fenntartása :)