Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én 2000kmes "korában" néztem meg a végét akkor is 135nél tiltott,szal valszeg az tényleg nem lesz több Pedig én is majdnem annyi vagyok mint az a srác.(67kg)
lehet sok volt az is
látod rám sose hallgatnak
de összeségében azé kurva jó volt szerintem.. jót csapattunk
pedig a nyomás is le volt engedve. még előtte itthon leengedtem 1,5-re mindkettőt, és közben is ellenőriztem. melegen is 1,7-1,8 volt. szal nem értem annyira.
úgyis vinni kell olajcserére a gépet, szal asszem a futóművet is megnézetem. meg lehet a telóban is cseréltetek olajat.
Nekem a mai napig vígan megy 120-at, multkor 138-at is... Szerintem valami el van akkor cseszve a tiéden...
Az már nem lesz gyorsabb...
csáó
normális az ha 2900km van az r125-ben és szerviz előtt 124km/h fölött ment most,,!éves! szerviz után 119 km/h a max?
am 70kg vagyok

egyszer már visszamentem szervizbe h elbasztak valamit de csak szelephézagot állítottak.
Lehetséges hogy csak kopnia kéne még egy kicsit a dugattyúnak,vagy már 2900km után illene 134km/h val menni?

thx
Istenem mennyien eldobtátok ott a vasat...Bukógomba nékül lehet else megyek...Báár nekem a gyári nagy böszme indexem mindkét oldalt ragasztva, taknyolva vannak mert csúszott mind a kettő oldalra de olyanok mint a bukógomba...
Z3-ezt meglátja... Guminyomááás
célegyenes ráfordítóban elment az eleje. szar a futóművem és állandóan pattog az első kerék. most is ezért csúsztam ki :S
És te hogy? Baszod még jó hogy nem mentem, mégjobban összecsuktam volna a motort.
ja zsír volt kakucs nekem is sikerült eldobni a vasat
Forditott körbe a célegyenes utáni kanyarba...elment a hátulja én pörögtem 2őt a motor is fordult 1 et....a mocinak hátal a ülés alatt kb egy 2cms horzsolás semmi több....szal a bukogomba sokat ér!
NAbazze? Azt hogy? Mi lett? Minden rendben? Mesélj!
Mi lett veled meg a mocival?
Az én első fékbetétemben is közel 21ezer km-er van és még bírja, igaz már erőteljesen cserés!
hali mindenki!kár h nem jöttetek kakucsra rohatt jo volt!:Dgergő én is felavattam a yamahát xD
nekem is tegnap volt a 6000es szerviz....
7200 volt :P
olajcsere,lánc húzás,kenés,csavarok átnézése,guminyomás,műszerrel rámért h volt e valami hiba, állította a benzin,levegő szintet, kormány csapágyam lógott... azt megcsin, kurva rendes volt a fószer.... 7200at kért mert h lejött különféle kedvezmény így úgy amúgy.... 8000at akartam adni de nem fogadta el.... kb 1,5 óra volt... 1 órát számolt fel.
asszem ezek voltak.
tegnapelőtt 240kmet motorkáztam :D csonkázva
témához csak annyit szólnék hozzá hogy az én XT-m ben 7100 km van, legtöbbet városban motorozok, lendületesen, és az elsőt sztem egy héten belül cserélnem kell
Hivatalosan ha 1,5mmnél kevesebb anyag van a fékbetéten, akkor már cserés. Nincs kizárva, hogy tényleg cserés volt a tiéd.
Az én vasamban 19100km van, gyári fékbetétekkel.
nekem 9623km van a gépbe és még mindig a gyári van és még elég sok van rajta
20.000 km-nél még a gyári fékbetétek vannak a CiBeRébe...
Az szép, akkor kuka 13 ropi. Buzi szervízek...eddig még nem próbáltak átbaszni ahová hordom, mondjuk az is igaz, hogy végig nézem mit csinálnak, ott vagyok mellettük. De akkor is átbasznak ha látom meg akkor is ha nem, szval. De a fékbetét, hát az durva. Még Busánál se kell tán 6000-ként cserélni, pedig az nehéz is, meg gyors is.
Tuti, figyelj nekem 16500 van az első fékbetétemben, és még tuti elmegy 2ezret, lehet, még 3at is, pedig a hátsóm az 95%-os, szóval mindig az elsőt használom. Meg kérdezz körül itt a fórumon, hogy kinek hány km van benne, és hogy cseréltek-e fékbetétet.