Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

o igy szuletett nemtehet rola
Normális hangnemben nem lehet válaszolni?motorosok vagyunk,nem parasztok...én legalábbis így gondolom.
a faszt! vegyen csak 120lovasat! pusztuljon a férgese
hat ha valaki nem eszetlen falu hose akkor nyugottan vehet 600asat de valami szelid motrot ami kb70le
Hát simson után baromi nagy különbségnek éreztem ezt is , ha van rá keret se veszek nagyobb gépet...
"hogy olyan baromi nagy különbség van 7lóerő meg 30 között"

a simson 3,4 lóerő ha már itt tartunk. És igen is, baromi nagy különbség van akár csak 7 és 30 lóerő között! Én simsonról ültem 125ösre, és életveszélyes döntés volt, főleg 15-6 éves fejjel. Feltételezem a srác sem idősebb, mint akkor én voltam. Mellesleg számtalan olyan helyzetbe kerültem az első pár hónapban, amikor a védőangyalom elég keményen megizzadt! Pont azért mert "áá úgysincs nagy különbség a simson meg a 125ös között". Hát tényleg nincs. Egy átlagos RS125 egy jó pilóta alatt 7sec alatt van százon. 160as végseb, szerinted ez ideális egy fiatal srácnak aki csak robogózott? És képzeld el mi lenne egy 600ason.
De végül is mindenkinek szíve joga, csak általában az a tendencia jött le, hogy aki egyből nagyot ugrott, egyből nagyot is esett. És ha mákja volt, akár túl is élte.
Mellesleg ki vagyok én hogy itt védjem a fiatalokat önmaguktól? Vegyenek csak 120lovas motort, azt dögöljenek meg 2 nap alatt! Szarok én bele. Legalább sok alkatrész lesz.........................................
ha Neked csak ennyi a hiba benne, javaslom számodra is a nyelvtan órák gyakorta látogatását :)))
vdanival egyet kell értsek!

azért írtam a srácnak amit írtam, mert a stílusából, meg a hozzáértéséből következtettem arra, hogy fingja nincs az egészről, és jobb lenne ha először egyáltalán váltani megtanulna. Erre pedig mint mondtuk, egy simson a legalkalmasabb.
De aztán írtam, ha akar vegyen hatszázasat, az evolúció mint mondtam, elvégzi a dolgát bárki helyett.
Na te el vagy tévedve barátom.
Nem nem mertem bevállalni a nagyobbat, családi (nyilvánvaló) okok miatt lett újra 125ös.
Jobb az ha megmássza a szamárlétrát, és a simsonnal legalább szerelni is megtanul , és nekem az a véleményem hogy aki végigjárja ezt az jobban fog tudni motorozni...
amugy en most ezres mocit veszek 125os utan.jo igaz elotte szinte mar volt minden 750stb.a 125os csak a jogositvanyom miatt kellett.amugy mar a 750es is gyengecske volt
De mondom, nem most cserélgettem ki,ez kb 3 ember keze munkáLYa, valós hsz ekből. Most i van valaki itt a sportmotoron, aki a helyzetet, hejzetnek írja:)
hehe
csak az ly össze lett cserélve a j-vel mindenhol
Én a 350-est abszolut jó választásnak tartom. Annak már van egy olyan teljesítménye, amit meg kell tanulni kordában tartani, ráadásul hozzászokik a motor nagy tömegéhez is.
Jó, akkor nesze neked egy összeyűjtött példamondat:

"A heggesztő nézi, ahogy az esztergájos haverlya tengejt esztergál a feszszabájzóhoz,mert mással nem tudta hejettesíteni, viszont ez a lékszűrő jukát nem befojásolja:) "

nehogy azt hidd,hogy most találtam ki ezt, nem, csak összeraktam a durvábbakat egy mondatba:)
Simson?ok..de 2évig?utána meg egy 125ös? ne röhögtess már.Az egy dolog,hogy te nem mertél bevállalni egy nagyobb gépet,de nem kell azt a látszatot kelteni,hogy olyan baromi nagy különbség van 7lóerő meg 30 között....egy simsonnal sokra nem mész,ha robogóztál,akkor elméletileg(mondom elméletileg)tudsz a forgalomban közlekedni...egy simson max arra jó,hogy megtanulj váltani,de erre tökéletesen megfelel a srácnak az apja jawa-ja is..sztem...Spec én egy 400as bandittal kezdtem,előtte annyit tudtam a mocikról,hogy 2kereke van és nem egy kormánykereket kell tekerészni...és itt vagyok,megtanultam motorozni vele,de nem kellett 1év!kinőttem,most vettem egy 600ast és nem tartom valószínűnek,hogy saját hibámból egy ingyenes fekete zsákban végzem a közeljövőben.
Ezzel csak annyit akartam mondani,hogy ha valaki józan ésszel képes motorozni,kezelni tudja a forgalmi helyzeteket,akkor teljesen mind1 mekkora motorral kezdi.
Ennyi!
Na bagoly mondja.
Mellesleg hozzáfűzném, hogy én nem olyanoknak ugatok be akik a jawa-t java-nak írják.
Tudod mire kattanok be?

"nínts kűlőmbség a két mótor kőzött, csak ayyni hzgoy az eggyik jókóra fólytással rendelkezik."
tebeszelsz a helyesirasrol .jává.jawa
mondhatnám úgy is hogy "pusztuljon a férgese"
Laci egy jó kérdést tett fel.
Igen, gyakorolj csak 350es jáván, az úgy is kurvára sokat ér egy 120lovas gixxerhaccáz előtt!
600ccmet visszafojtani 250ccmre? Azért ez érdekes lenne nem gondolod?
Javaslom, olvass nagyon sokat a motoros témában, és vegyél egy simsont. Motorozgass azzal még 2 évig, aztán majd elgondolkozhatsz egy 30lovas 125ösön is.
Ja nem, vegyél gixxer haccázat, és menj neki az első falnak. Éljen az evolúció!
Szállítási díj, vám, áfa, regadó, forgalombahelyezés. Figyelembe véve, hogy mennyi időt, szervezést igényel, nem nagyon éri meg - főleg, hogy USA szabványos lesz a bringa - az E3-as norma ott nem követelmény, annak a teljesítése nélkül meg nem lesz üzembe helyezni.
Csak sajnos az a baj, hogy mire idekerülne ugyanannyiba van, mint itt és akkor nem is Mo-i.....
jo. az usa-ban az R6r is 1.8...
Kawasaki 250 R Ninja 3.500 $ az USA ban 700.000 HUF