1. meglepődnél mennyire megy -- "ja h az nem megy"
2. miért kell ezt a szánalmas szintet folytani kb 15 évesen volt ez a trend akkor még menő volt kinek volt jobb a gépe. Meg nem tök mind1 ki milyen motort vesz... nekem soha nem kellenett volna rs, és máris szaralak lettem egyből? nem hinném.
elhiszed hogy gumi és technika kérdése az egész?
jah és a cbr t ne hasonlítsd az nsr hez az a más kategória nem az nsr és a cbr!
És egyáltalán elárulja valaki mi köze az egésznek az új yamaha 25ös géphez?
"majd ha kipróbálod és ugy döntöd le kanyarban h negyed másodperc alatt hozzábaszod erőből a térdkoptatódat mert ugy fexi az utat mert annyira el van találva a gép h szinte magától veszi a kanyart, és amikor ugyanigy átdobod a segged alatt balról jobbra akkor rájössz h mi az ami kárpótol és nem is fog kelleni a többi szemét."
istenem, nagyon a szívemből beszéltél, csak nekem túl sok "bazmeg" lett volna benne :D
hely gyerekek mi megy itt....
jó a példa! DT 125.... rs és mito... hol a híres nsr? ja h az nem megy.
nem vagyok ám elájulva az rs-től megbízhatóságilag csak nem ugyanaz a két kategória. az rs pályamotor a cbr meg nsr nem. nem oda lett kitalálva h az úton baszd szét mert tényleg szétesik. majd ha kipróbálod és ugy döntöd le kanyarban h negyed másodperc alatt hozzábaszod erőből a térdkoptatódat mert ugy fexi az utat mert annyira el van találva a gép h szinte magától veszi a kanyart, és amikor ugyanigy átdobod a segged alatt balról jobbra akkor rájössz h mi az ami kárpótol és nem is fog kelleni a többi szemét. nekem nincs pénzem fenntartani versenyszinten és én most azt akarok, ezért kell mennie. de a zxr már nem ugyanaz a súlyával mint ezeke a kis aprilák, vagy akár a 250-es... ha dolgozok és lesz zsé azonnal jön vissza az rs... vagy 125 v 250.
"csak nemtudom, hogy az rs tulajok miért néznek le mindenkit. Szar nekik minden, a cbr mert 4 ütemű "
Nézd már meg az adatlapom és menj el a sarokba gondolkodni
Amúgy vicc bazz. Tyt is elfogult a saját motorjával, meg CBRacing is. És mind a két motor mellett van 5 érv meg 5 ellenérv. Te nyilván azért vettél olyat mert az 5 érv volt fontos, más meg azért nem vett olyat mert az ellenérvek voltak fontosak.
Mindenkinek a saját gépe a legjobb. MERT NEM VÉLETLENÜL AZT VÁLASZTOTTA !
Amúgy én nem vitatkozni akartam, csak nemtudom, hogy az rs tulajok miért néznek le mindenkit. Szar nekik minden, a cbr mert 4 ütemű a nsr mert tökömtudja.
Mindenki szeresse a gépét, azért vette azt. De attól még ne legyen lenéző....
Csak egy évig voltam vega barátnőm mellett lehetlen volt(húst hússal), de hát a neve is Farkas... úgyhogy én is visszaszoktam, mert már nagyon kész voltam hogy uzabálják elöttem a sok fincsi husit
Ezeknek a kis gépeknek bőven elég a sima teló, főleg, hogy az nsr túrásra vette picit a figurát, de attól még tud az menni. Amúgy Te mentél már nsr-rel?
vdani666: Az nsr fékei nemtom menniyre számítanak jónak, de azért annyit megjegyzek, hogy erősebb mint apám 500-as kawáján.
Hát én ültem mindkettőn, és rsel azért szivesen megyek egy pár kört, de nsrre sose cserélném el, nsr sokkal sokkal kényelmesebb, és azon biztonságban érzem magam, igaz hogy futómű puhább, de errefelé ez nem hátrány
Nem mondtam hogy 2006tól van, nem tudom hol ovastad. És lehet, hogy pont a te motorodhoz nemértek, de kezdjük ott, hogy nem érthetek mindenhez, (mintahogysenkimásse) főleg ha még nem is csipázom a gépet. annak örülök, hogy legalább te ismered a gépedet!
Nekem elég ha ismerem a sajátom.
hát ha szerinted a fordított teló szart se ér, meg csak drága, akkor tényleg nem mondhatok semmit.
vegyél gs500at, azt túrázgassál barátom.
azért egyszer próbálj már ki egy nsr után egy új rst, nem kell oda pálya, elég a közút vagy egy parkoló. Ha rendesen meghajtod hogy dolgozzon a futómű, akkor rájössz, ég és föld a különbség az rs meg az nsr futómű meg fék között. Ja és vissza se akarnál ülni az nsr re :)
viszont igazad van, arra hogy a parkban túrázgass 30al, tökéletes egy sima telós motor is.
Sportmotorokon van, egyébként a fékből igenis elférne egy sokkal jobb az nsren is...
Nehogy félreértsd, nem védem én az rst de azért az nsrt se kell isteníteni, én mondjuk nem vennék rst , de egy nsr elférne
"Az új rs-nek annyi fojtás van a dobjában, hogy már úgy néz ki mint egy 4T dob"
asszem ezzel mindent elárultál. Technikai hozzáértésed vontad kétségbe ezzel a hozzászólással.
Áruld már el milyen fojtás van az rs dobjában? ? Ha mondasz nekem bármiféle fojtást az új rs dobban akkor fizetek 1 sört! Sima hangtompító dob, perforált csővel, gyapottal kitömve. Annak meg semmi köze nincs hozzá, hogy a dizájnerek ilyen szép nagy kerületű dobot terveztek rá, amitől a sok balfasz 4tnek hiszi.
Halkan megjegyezném, a rezonátor fojtott, katalizátor van benne köztudottan, és a gázterelése se olyan jó mint egy arrownak vagy bármely sportkipuffnak. De csak hogy világosan láss, ez az újítás kurvára nem 2006tól van, a 2005ösök is ugyanígy le vannak fojtva.
csoda mi?
Fékek nsr-en is vannak, nem is kicsik, és ezen is kemény a futómű. Csak hát ami fölösleges lett volna, az inek tegyék rá?! Fordított teló? Sok nagy motoron sincs most se, mert csak drágább lesz a motor.
semmit sem érsz a sportfutóműveddel meg a meg a fordított telóddal, mert életedben nem láttál még pályát.
nem hiszem hogy egy jó futóműnek meg féknek csak a pályán van létjogosultsága. Ha te így gondolod, akkor neked komoly motorvezetési hiányosságaid vannak.
2. miért kell ezt a szánalmas szintet folytani kb 15 évesen volt ez a trend akkor még menő volt kinek volt jobb a gépe. Meg nem tök mind1 ki milyen motort vesz... nekem soha nem kellenett volna rs, és máris szaralak lettem egyből? nem hinném.
elhiszed hogy gumi és technika kérdése az egész?
jah és a cbr t ne hasonlítsd az nsr hez az a más kategória nem az nsr és a cbr!
És egyáltalán elárulja valaki mi köze az egésznek az új yamaha 25ös géphez?