Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap mondjuk felgyújtottam, de csak egy kicsit
Kb én is igy állok péntekig nincs telóm akkor jön meg a szimering!
Jó, hát nekem mind1, szerintem meg a 638as jawa sokkal jobb
amíg kész nem lesz a moccom és el nem húzhatok motorozni :D
Most meddig vitatkoztok még hogy kinek van jobb motorja?
Most azért mert feltudsz hozni 2-3 hibás motort attól még nem rossz az Aprilia!Sőt Nézd meg a többi rs-t af1-t és még sorolhatnám!Nekem 40ezer lesz benne nemsoká és simán tudja azt mint a TE nsr-ed!
na most itt a vég :) Szerintem olyan mélységesen megbántottuk DomeC-t (Chris), hogy nagyon :)
Egyébként semmi bajom nincs veled Chris, jó gyerek vagy, csak sztem agyadra ment az apriliások NSR fikázása, és lett valami komplexusod tőle :))
nagyon nehéz volt:):) csak be kell ütni a youtube keresőjébe h biaggi rs és lehet látni mit is ad egy RS és hol nem ér fel a bokájáig egy nsr meg iyenek...
asszem megnyertem a csatát :)))
ja mégvalami.
van egy fontos dolog: érzelem. Nem véletlen imádom ennyire ezt a gépet. Nézd meg.
Hát nem gyönyörű? Szerintem a világ legszebb gépe (saját lovam :D ), de ezzel sokan így vannak.
motor formatervezési díj 2006 :)
hm.
első ragadás 9ezernél, az ügyes natixosok az arrowhoz nem adtak több kaját mint később kiderült. az csak szépen leállt, meg se szorult szinte. ezután csak egy dugó lett belerakva (vertex), és a bejáratás után 200kmel (11ezer) szétnyalódott a dugó mint a vaj 120nál. Nikaszilnak annyi, hengercsere, dugócsere, most várom a gyári dugót, olaszból hozza nekem Zsóóóti. Ja meg szereztem nagyobb fúvókákat bele, úgyhogy mostmár remélhetőleg nem fog keveset kapni.

erről kurvára nem a motor tehet sztem. szar karburálás + 2odjára egy szarabb dugó. ENNYI.
ja meg hozzá kell tenni, hogy kis 125ös verda, én meg nem vok pehelysúlyú, no meg Asszonypajtás is szokott velem jönni (bár Ő nem nyom sokat :) ), és a motor kapja a terhelést rendesen. Forgatni kell hogy menjen, és ennyi :) 125 2t ki van hegyezve. de ezt Te is tudhatnád.

Ja mondjuk az NSR nincs is kihegyezve :)
Nem kötözködésként, de ezt nem tudom nem kihagyni!

"az apriliában benne van a LÉLEK, benne van az aprilia versenyzési tapasztalata, benne van soksok év fejlesztői munkája, az olasz dizájnerek keze gyümölcse, versenytechnika, és ordít hogy versenygép."

Olyannyira hogy a mondhatni szinte új gép 2x megragad? És dugó hengercsere kell megint? Azért ennyire nem kéne versenygépet tervezni, ami rövid élettartamű alkatrészeket támogat! No meg a fejlesztői munkát sem kéne ennyire erőltetni!
várom már, ideális lesz a tzr cserélésére :)
Tyt motorozz bukó nélkül az is izgibb mint anélkül amúgy komolyan ne vedd megértem én ezt a 2t forevör dumát csak aki ne ért hozzá az ne vegyen kéttét.ha értenék hozzá nyilván 25ös rsest vennék
Valamit kellett írnom yamahás vagyok bazz
inkább szerelem gyakrabban a motoromat,jobban karbantartom,de egy agresszív 2t és nem egy nyugodt pöfögő 125 4t
Persze nemakarom lemondani ezeket a kis 4t ket,mert bejönnek nekem ezek is,de ennyilért nem iylet vennék inkább egy 250 es mz,az jobban is emgy ,olcsóbb+olcsóbb az alkatrész
Ez így igaz
az apriliában benne van a LÉLEK, benne van az aprilia versenyzési tapasztalata, benne van soksok év fejlesztői munkája, az olasz dizájnerek keze gyümölcse, versenytechnika, és ordít hogy versenygép.

ezzel szemben a yamaha egy tömegcikk, ami tartós, keveset fogyaszt, viszont semmi vadság nincs benne.

kinek mi kell. Ha valaki motorozni akar megtanulni, esetleg parázik a szorulásoktól meg a kajálástól, és nincs megfelelő ízlése akkor a yamahát viszi.
aki meg bevállalós, és elfogadja az apriliát olyannak amilyen, az meg szeretni fogja mint állat. a kis ribancot :)
na mindjárt kitör itt a háború
Mind1 h mi mennyit megy el,az aprilia akkoris királyabb mint a yamaha
sose általánosíts...