Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az új rs-nek annyi fojtás van a dobjában, hogy már úgy néz ki mint egy 4T dob. tudom hogy a szabványok miatt van, de ez is elég gáz.
Basszátok már meg, az rs sokkal sportosabb mint egy nsr, nsrnek sima talói vannak, butább fékei... most ezen felesleges vitázni... ha versenyezni akarnék, nem nsr 125öt vennék, hanem rs-t de nem akarok
A kettő nem ugyanaz.

Az nsr sose akart világelső lenni, inkább mebízható meg hosszúéletű. Sikerült is a hondának. Te is vettél volna nsr-t, (mert szerintem erre akármit válaszolsz,) semmit sem érsz a sportfutóműveddel meg a meg a fordított telóddal, mert életedben nem láttál még pályát.
(azt se jelenti, hogy én igen, de nem fogok erre mindent. Én megértem, hogy szereted a motorod, de ne bizonyítsd be nekem midnenáron, hogy ez MEGENGEDETT!)
miben volt jobb?
egyáltalán tudod e milyen különbség van motorikusan pl. a 2003as és a 2006os rs között?
miért vette volna zokon? ez jó poén. tény hogy megterhelőbb neki az én habtestem hurcilászni mint egy 40 kilós gyerekét.

de hát az ellenségemnek nem kívánom hogy 40kilós girnyó legyen. láttam már eleget az életben, ahhoz hogy tudjam annál nagyobb szopás nincs :D
Én örülök neki, hogy nincs közöm apriliához és remélem, hogy nem is lesz. Ellenségemnek nem kivánnám....
Ovlasom annyi ideje a fórumot, hogy tudjam, hogy a régi jobb volt.

És nemazért, de szerintem a Te édes motorkád zokon vette a súlyodat
üdv, nézd már meg hogy 125ben milyen eredményeket értek el az RSből épített versenymotorokkal, és az NSRből épített verseny (?) motorokkal. Bencce hszét ajánlom figyelmedbe.
mert ugyan mit tudsz te az új meg a régebbi rs közötti különbségről?
annyira vicces hogy mindenki, akinek még véletlen sincs köze az apriliákhoz, álmából tudja hogy az új rs az gyengébb mint a régi, csak azt nem vágja hogy MIÉRT, és HOGYAN.

ezen gondolkodj el!
Szerintem el vagy tájolva!
csak az első kérdésedre válaszolnék

"Mert az rs annyira kivan hegyezve az nsr-hez képest? "

IGEN.
Mert az rs annyira kivan hegyezve az nsr-hez képest? Mert szerintem nagyon nem. Van köztük maximum, naggggyon maximum 3 lóerő. És ez még messze nincs kihegyezve.....főleg hogy egy újabb fajta rs-ről van szó;)
az meg a másik, hogy nem csak azon múlik hogy hozzá van e állítva a karbi, hanem hogy eredetileg milyen beállítása volt. Az enyémnek alapba szar volt a beállítása, és a bajt tetőzte az arrow.

nem értem minek kell olyan dolgokba beleugatni, amiről egyrészt fogalmad nincs, másrészt fogalmad sincs
talán egy kevésbé kihegyezett motor kevésbé érzékeny a karburálásra, nem gondolod mr. kétütem?

az meg hogy miért ilyet vettem, körülbelül 10milliárdszor leírtam itt a fórumon, és nem fogom minden idióta értetlenkedőnek még1szer leírni :) legyen annyi elég barátom, hogy megvolt rá az okom!
Nemértem miért vesz valaki kisgépet ha tudja h több mint egy mázsa....

Az én motoromon az arrow úgy volt fent (még előző tulajnál) hogy nem votl hozzállítva a karbi. És semmi baja nem lett és nincs is. Erről ennyit
paraszt nintendo? ebben jó vagyok:))
okee előő a hüvelyk ujjat... és ki tudja a másikét leszorítani 3 secre
gyere verekedjünk
és te elolvastad amit írtam, tucc olvasni?
de ti egyből jöttök az nsr fikázással.. az szokott kiabálni akinek a háza ég. szokták mondani az okosok.

én tisztában vagyok a dolgokkal, és nem fírtatok semmit. mert értelmetlen.


(kb 15 évesen volt az a szint kinek megy agépe jobban és hogy néz ki)
elolvastad amit írtam ?
semmi köze nincs az apriliának ahhoz hogy széthullott. mondtam már szar karburálás + dugó. tucc olvasni? :))
ésez most hogy jön ahhoz, hogy 2x széthullot a géped, mert én csak ezt mondtam!
én nem vitatkozok senkivel... ezek láttak vérszemet, csak megemlítettem hogy 2x széthullot... és aprilia.


nem tom hol láttak ezek nsr feliratot
nsred volt vagy nem? :P
Melyik mondatomban olvastátok azt hogy nsr?
Most olvastam be már megint mi van itt?