Basszátok már meg, az rs sokkal sportosabb mint egy nsr, nsrnek sima talói vannak, butább fékei... most ezen felesleges vitázni... ha versenyezni akarnék, nem nsr 125öt vennék, hanem rs-t de nem akarok
Az nsr sose akart világelső lenni, inkább mebízható meg hosszúéletű. Sikerült is a hondának. Te is vettél volna nsr-t, (mert szerintem erre akármit válaszolsz,) semmit sem érsz a sportfutóműveddel meg a meg a fordított telóddal, mert életedben nem láttál még pályát.
(azt se jelenti, hogy én igen, de nem fogok erre mindent. Én megértem, hogy szereted a motorod, de ne bizonyítsd be nekem midnenáron, hogy ez MEGENGEDETT!)
Én örülök neki, hogy nincs közöm apriliához és remélem, hogy nem is lesz. Ellenségemnek nem kivánnám....
Ovlasom annyi ideje a fórumot, hogy tudjam, hogy a régi jobb volt.
És nemazért, de szerintem a Te édes motorkád zokon vette a súlyodat
üdv, nézd már meg hogy 125ben milyen eredményeket értek el az RSből épített versenymotorokkal, és az NSRből épített verseny (?) motorokkal. Bencce hszét ajánlom figyelmedbe.
mert ugyan mit tudsz te az új meg a régebbi rs közötti különbségről?
annyira vicces hogy mindenki, akinek még véletlen sincs köze az apriliákhoz, álmából tudja hogy az új rs az gyengébb mint a régi, csak azt nem vágja hogy MIÉRT, és HOGYAN.
Mert az rs annyira kivan hegyezve az nsr-hez képest? Mert szerintem nagyon nem. Van köztük maximum, naggggyon maximum 3 lóerő. És ez még messze nincs kihegyezve.....főleg hogy egy újabb fajta rs-ről van szó;)
az meg a másik, hogy nem csak azon múlik hogy hozzá van e állítva a karbi, hanem hogy eredetileg milyen beállítása volt. Az enyémnek alapba szar volt a beállítása, és a bajt tetőzte az arrow.
nem értem minek kell olyan dolgokba beleugatni, amiről egyrészt fogalmad nincs, másrészt fogalmad sincs
talán egy kevésbé kihegyezett motor kevésbé érzékeny a karburálásra, nem gondolod mr. kétütem?
az meg hogy miért ilyet vettem, körülbelül 10milliárdszor leírtam itt a fórumon, és nem fogom minden idióta értetlenkedőnek még1szer leírni :) legyen annyi elég barátom, hogy megvolt rá az okom!
Az nsr sose akart világelső lenni, inkább mebízható meg hosszúéletű. Sikerült is a hondának. Te is vettél volna nsr-t, (mert szerintem erre akármit válaszolsz,) semmit sem érsz a sportfutóműveddel meg a meg a fordított telóddal, mert életedben nem láttál még pályát.
(azt se jelenti, hogy én igen, de nem fogok erre mindent. Én megértem, hogy szereted a motorod, de ne bizonyítsd be nekem midnenáron, hogy ez MEGENGEDETT!)
egyáltalán tudod e milyen különbség van motorikusan pl. a 2003as és a 2006os rs között?
de hát az ellenségemnek nem kívánom hogy 40kilós girnyó legyen. láttam már eleget az életben, ahhoz hogy tudjam annál nagyobb szopás nincs :D
Ovlasom annyi ideje a fórumot, hogy tudjam, hogy a régi jobb volt.
És nemazért, de szerintem a Te édes motorkád zokon vette a súlyodat
annyira vicces hogy mindenki, akinek még véletlen sincs köze az apriliákhoz, álmából tudja hogy az új rs az gyengébb mint a régi, csak azt nem vágja hogy MIÉRT, és HOGYAN.
ezen gondolkodj el!
"Mert az rs annyira kivan hegyezve az nsr-hez képest? "
IGEN.
nem értem minek kell olyan dolgokba beleugatni, amiről egyrészt fogalmad nincs, másrészt fogalmad sincs
az meg hogy miért ilyet vettem, körülbelül 10milliárdszor leírtam itt a fórumon, és nem fogom minden idióta értetlenkedőnek még1szer leírni :) legyen annyi elég barátom, hogy megvolt rá az okom!
Az én motoromon az arrow úgy volt fent (még előző tulajnál) hogy nem votl hozzállítva a karbi. És semmi baja nem lett és nincs is. Erről ennyit
én tisztában vagyok a dolgokkal, és nem fírtatok semmit. mert értelmetlen.
(kb 15 évesen volt az a szint kinek megy agépe jobban és hogy néz ki)
semmi köze nincs az apriliának ahhoz hogy széthullott. mondtam már szar karburálás + dugó. tucc olvasni? :))
nem tom hol láttak ezek nsr feliratot