úgyse, de majd meglátod. Ha az ember egyszer ráérez a 4T-és motorok zavartalan megszorulás, gyűrűtörésektől mentes élvezetére, többé nem ül vissza trabantba, ha érted hogy értem
Én amondó vagyok hogy az RS kurvajól megy 125-ös létére. Sőt... -- Ezzel énis 1et értek.Nemazt mondtam h kurva szar motor,csak azt h mikor kijött többet vártam volna tőle,mert nemsokkal megy jobban mint az előző rs ek.AMugy sztem is kurvajó motor sőt,jobban kellene mint a gfr-em,mert régóta nagyon teccik.Szal jógép csak csak...zsibubutá
Tuning, megmondta scoe barátod, "senki sem golyóálló"
DeadHunter. Környezetvédelem ide-EU szabvány oda, egy 125-östől aki többet vár mint amit az RS tud az idióta. Van ami többet tud, csak ugye a megbízhatóság és egyebek...
Én amondó vagyok hogy az RS kurvajól megy 125-ös létére. Sőt...
Bocs, h belepofázok, de ja! Ciki főleg, a a gyűrű járja az útját a blokkban, vagy épp előzésnél történk...
100 körül ingadozok, de most műtöttek így nem edzettem 3 hete. Meg hát a karácsony
egyébként faszság ami itt megy, valami hiba. h lenne már egy rs 125 4t a mito is maradt 2t, az is maradni fog. hüyeség amiről itt beszéltek:)
Tuning, megmondta scoe barátod, "senki sem golyóálló"
DeadHunter. Környezetvédelem ide-EU szabvány oda, egy 125-östől aki többet vár mint amit az RS tud az idióta. Van ami többet tud, csak ugye a megbízhatóság és egyebek...
Én amondó vagyok hogy az RS kurvajól megy 125-ös létére. Sőt...