rgv blokkja, de csak az elsőkben, tudtommal utánna már más blokkja volt de ebben nem vagyok biztos, és most nem a lóerőkről beszéltem hanem a súlyról, azt csak megemlítettem hogy elbírt 25Le -t a váz, akkor valószínű hogy a 15Level elboldogulna valahogy
Az 2T volt, abból nem csoda kihozni ennyi pacit kis ccm-mel. Az RG blokkja van a 250-es RS-ben egyébként.
A Honda volt az utolsó japó aki gyártott 2T-t utcai motorba, de 2008-ban befejezik ők is.
nm csak magyarországon van ez a korlát.nem kell messzebb nézni,nézd az Eu-t.az azért már nagyobb piac.
Japán belpiacról nem beszél itt senki ehhez semmi köze annak.
Olcsó?1millió forintért árulják a 250es hyosung gt250r-t.ez is ugyanannyi.hol olcsó ez.Aztán az hiába hyosung,szerintem akkorse lehet a 2motort egylapon említeni.
Én sem 80kilós motorra gondolok de sztem 100-110el bezárólag megtudták volna ezt a motort csinálni,cáfolj meg Emzoli,ha szerinted ez akkora nehézség lett volna.Csak látszik hogy basznak az egészre,és a dizájn a mérvadó...
Egy idomos sportmotor utánzatért? Rendben, kifizetni sok, a tudásával viszont kb arányos, nagyjából annyival lesz drágább, mint a valóban nagyon ócsó cbr, mint amennyivel jobb annál . A kis cbr alig drágább mint a cg, pedig az gyakorlatilag 4ütemű simson. Ja, és a simson a végén már 470 ezer forint volt, ehez képest olcsó a yahama.
Hát én is ezen csodálkozok hogy ki a francért ilyen rohadt nehezek, simán lehetne könyebb, suzuki rg a régi az 100kg alatt volt és elbírta a 25Le-t, akkor kicsit modernebb és szebb formába nyugodtan lehetne hasonlót csinálni...
Szerinted a Yamahát mennyire érdeklik a magyar A kat. "jogosítvány" korlátozások?
Ha még a japó piacot említenéd (250/400 - na mit akarnak a japók évek óta a GP-ben?...) akkor érteném mit nem értesz.
Én azt nem értem csak,hogyha lóerő tekintteben van egy limit amit elértek,és nem fejleszthetnek,miért nem indulnak más irányba.A1 jogsinál nincs súly/lóerő korlát.
Egy ilyen motor a maga 130pár kilójával mocskosul nehéz.Valljuk be,ehhez a kb 130km/h-s végsebességhez többszörösen értelmetlenül tulvan méretezve a motor.Oké,hogy design,de nézzünk megy egy új r6r-t,160kiló alatt van.
Ez meg tökmindegy mit csinálsz akkoris max 17lóerős,miért nem lehet egy korszerű,könnyű motort gyártani?
Számomra ez a kérdés,nemaz hogy miért nem 20lóerő,mert arra meg is vana válasz.
Nézd meg jobban az adatlapom! A "nagy Honda" fateromé (volt amíg el nem adta). Nagyon szerettük a gépet. Bár családban maradt úgyhogy tuti jó kezekben van.
950? Az egy dolog h dögösebb mint a CBR 125 dehát azért annyival nemtom megér-e többet adni érte. Akkor már inkább adnék mégtöbbet aztán egy zsír új RS-t betolnék a garázsba (ami sztem baromság mert újan annak se reális az ára).
Én úgyvok a cbr rel is hogy elfogadnám,de nem annyi pénzér.Bár használtan már egész tűrhető árban vannak.Kissé gyengécske,de jó moci azér.Kakucsozni nemlehet rossz vele És bár szebb az r125,a cbr sztem sokkal megbízhatóbb.Meg márcsak azér is kellene jobban a cbr mert arról bármit megtudhatok ha utánakérdezek vagy valaki másén megnézhetek akár mit vásárlás előtt.Az r125ről meg nemtudunk jóformán semmit
Bár sokkal komolyabb kinézete van mint a cbrnek(nekem nem tetszik), de úgy néz ki mint a nagy yamaha, és sokaknak biztos tetszik, lehet vele vagánykodni
A Honda volt az utolsó japó aki gyártott 2T-t utcai motorba, de 2008-ban befejezik ők is.
Japán belpiacról nem beszél itt senki ehhez semmi köze annak.
Olcsó?1millió forintért árulják a 250es hyosung gt250r-t.ez is ugyanannyi.hol olcsó ez.Aztán az hiába hyosung,szerintem akkorse lehet a 2motort egylapon említeni.
Én sem 80kilós motorra gondolok de sztem 100-110el bezárólag megtudták volna ezt a motort csinálni,cáfolj meg Emzoli,ha szerinted ez akkora nehézség lett volna.Csak látszik hogy basznak az egészre,és a dizájn a mérvadó...
Ha még a japó piacot említenéd (250/400 - na mit akarnak a japók évek óta a GP-ben?...) akkor érteném mit nem értesz.
Egy ilyen motor a maga 130pár kilójával mocskosul nehéz.Valljuk be,ehhez a kb 130km/h-s végsebességhez többszörösen értelmetlenül tulvan méretezve a motor.Oké,hogy design,de nézzünk megy egy új r6r-t,160kiló alatt van.
Ez meg tökmindegy mit csinálsz akkoris max 17lóerős,miért nem lehet egy korszerű,könnyű motort gyártani?
Számomra ez a kérdés,nemaz hogy miért nem 20lóerő,mert arra meg is vana válasz.
A honda szokott a legmegbízhatóbb lenni általában