Már kinőtt. Alig látszik. Csak hónapokig mindent elejtettem, mert nem éreztem vele. Már megszoktam. Ha nem lett volna kesztyű rajtam, kikapja a kezemből a rongyot és ennyi.
Láncot tisztítani?
Bejelentkezel műszaki vizsgára.
Viszed a motort, de mivel egy szétrohadt fostalicskát vizsgáztatnak, elküldenek, hogy gyere másnap.
Járó motornál áttörlöd a láncot egy ronggyal.
A rongyot elkapja a lánc.
A rongy berántja a gumitenyerű kesztyűt.
Egy zsinórral elkötöd a vérző ujjadat.
A letépett kesztyű letépett ujjából, kiveszed a körmödet és a letépett ujjbegyedet.
SBO-n belenyomod a Betadinba. (Na az kemény)
Kész. Tiszta a lánc.
Ennyi.
Szervíz szerint az lehetett hogy új motort raktak bele és a motorszámmal ott külföldön nem foglalkoznak. Váltó javítása kb.200eFt lenne úgy fogy felejtős...honosítással együtt nem éri meg és amúgy is problémás motor így. Nem akarok már "buherás" motor, inkább semmit!
Amúgy rendbe lenne? Álmaim vevője vagy! Miféle romhalmaz, lopott motor az ami neked nincs rendben?
Azért nincsen motorszáma mert lopott!
A blokkcsere ebben a korosztályban olcsóbb mint a váltó javítása.
Felejtsd el ezt a hulladékot. (Gondolom 3-400e Ft lehet az ára ezek után). Ha nincs pénzed rendes motorra akkor pláne.
Mi nem vagyunk annyira műszaki topik. Nem sokan vagyunk. Nem szívesen mondom, de tényleg szerelőhöz kell vinni! Ezeket annó széthajtották. Óvatosan vásárolni!
-Motorszám nincs? Műszaki vizsga hogy lesz?
Sziasztok!
Nem régen próbáltam ki egy YZF1000R-t de kidobta többször a 3. fokozatot...mennyi lenne a javítása kb. ?
A másik hogy külföldi motor és nincs motorszáma...úgy értem a helyén nincs semmi beütve(máshol se)..hogy lehet ez, és lehet e így honosítani?
Amúgy rendbe lenne...
Előre is kösz a tanácsot!
Köszönöm a dicséretet, nekem előtte ZZR1400-es volt, sajnos meg kellett tőle válnom, most ez van 18 éves, de nem az számít ki mivel motorozik, hanem a feeling, ugye........? valszeg nem trafó gond van, a redbaronnál januárban garanciában megcsinálják, de azért köszi a felajánlásod, beszélhetünk telón is, 70 280 3222.
Boldog Karácsonyt!
Akkor Téged láttalak. Szép a motorod. Sztem nem lehet nagy gebasz vele,lehet neked is trafó gond van. Én most cserélek trafót,és ha ugyanolyan mint a Tiéd,akkor próbára odaadom az egyiket ami hibátlan.Ezzel ki tudod szűrni a trafógondot.
Mint említettem, én egy gyengét próbálkoznék akkor a szervizben, mert ez egy elég gyenge beavatkozás volt. Tél van, gariban ráérnek vele elbabrálni. Persze csak akkor ha van még bennük bizalmad. Szervizkönyv
Innen ingyen lehúzható a szervizkönyv, ha láttál már technikát szerintem nem akkora ugrás akkor, hogy el kéne tántorodni. Ha belevágnál szólj!
"Hiszen nem állandó probléma"
Az én olvasatomban állandónak tűnik. Túlfolyik az 1-es porlasztó, még tudja nyelni megy, majd elhallgat. Utána már nem dolgozik. (Ha véletlen sikerül elapadnia akkor tálán megint egy kicsit megy)
"Nem értek egyet a gyújtó trafó kizárásával"
Beraktam az yzf kapcs. rajzát. (bár lehetne bármelyik motoré). Jól látható, hogy 2-2 hengernek van közös trafója. Ha az egyik kifekszik, akkor 2 henger nem megy. De ahogy írtam, trafótól a gyújtókábel-gyertyapipa, már hengerenkénti problémát okozhat. Ezért szoktuk felcserélni azonos trafó hajtotta kábeleket, hogy vándorol -e hiba.
Abban igazad van, hogy ez a legolcsóbb diagnosztika, de jelen esetben nem ez tűnik a befutónak.
Üdv
István
Jó lesz nekem leállitott motornál is a pucolás
Bejelentkezel műszaki vizsgára.
Viszed a motort, de mivel egy szétrohadt fostalicskát vizsgáztatnak, elküldenek, hogy gyere másnap.
Járó motornál áttörlöd a láncot egy ronggyal.
A rongyot elkapja a lánc.
A rongy berántja a gumitenyerű kesztyűt.
Egy zsinórral elkötöd a vérző ujjadat.
A letépett kesztyű letépett ujjából, kiveszed a körmödet és a letépett ujjbegyedet.
SBO-n belenyomod a Betadinba. (Na az kemény)
Kész. Tiszta a lánc.
Ennyi.
Nekem is aktuális
Azért nincsen motorszáma mert lopott!
A blokkcsere ebben a korosztályban olcsóbb mint a váltó javítása.
Felejtsd el ezt a hulladékot. (Gondolom 3-400e Ft lehet az ára ezek után). Ha nincs pénzed rendes motorra akkor pláne.
-Motorszám nincs? Műszaki vizsga hogy lesz?
Nem régen próbáltam ki egy YZF1000R-t de kidobta többször a 3. fokozatot...mennyi lenne a javítása kb. ?
A másik hogy külföldi motor és nincs motorszáma...úgy értem a helyén nincs semmi beütve(máshol se)..hogy lehet ez, és lehet e így honosítani?
Amúgy rendbe lenne...
Előre is kösz a tanácsot!
Thunderacem után nem lettem teljesen hűtlen a márkához , vettem egy Yamaha FZ6 Fazert.
Boldog Karácsonyt!
Boldog Karácsonyt!
Szervizkönyv
Innen ingyen lehúzható a szervizkönyv, ha láttál már technikát szerintem nem akkora ugrás akkor, hogy el kéne tántorodni. Ha belevágnál szólj!
"Hiszen nem állandó probléma"
Az én olvasatomban állandónak tűnik. Túlfolyik az 1-es porlasztó, még tudja nyelni megy, majd elhallgat. Utána már nem dolgozik. (Ha véletlen sikerül elapadnia akkor tálán megint egy kicsit megy)
"Nem értek egyet a gyújtó trafó kizárásával"
Beraktam az yzf kapcs. rajzát. (bár lehetne bármelyik motoré). Jól látható, hogy 2-2 hengernek van közös trafója. Ha az egyik kifekszik, akkor 2 henger nem megy. De ahogy írtam, trafótól a gyújtókábel-gyertyapipa, már hengerenkénti problémát okozhat. Ezért szoktuk felcserélni azonos trafó hajtotta kábeleket, hogy vándorol -e hiba.
Abban igazad van, hogy ez a legolcsóbb diagnosztika, de jelen esetben nem ez tűnik a befutónak.
Üdv
István