Ez szép és jó, de szerintem nem csak ebben van az igazság . Mert ha elolvassuk Fazer írását akkor könnyen leszűrhetjük, hogy az égés során csak a szeleptányérok találkoznak a tűzzel (kipunál a szár is egy kicsit). Inkább azt mondanám, hogy egyszer-kétszer meg kell hajtani a lovakat, mert akkor a gázok áramlási sebessége nagyobb és nem keletkezik lerakódás. Úgy mint pl a diesel turbójánál.
Ha már bekövetkezett a lerakódás (tötymörgés és osanos benzin) szintén a szeleptányéron és a szelepszár azon részén ami a szívó és kipu nyíláson átmegy, akkor kellhet tisztító adalék. DE a lerakódás miatt nem mehet tönkre a szelepszár szimering, mégpedig azért mert azzal a résszel soha nem találkozik a szimering, amin keletkezik a lerakódás.
És attól hogy nem full sintetikus olajra tervezték ezt a motort, attól az még nem teszi tönkre. Nekem olyan van benne és hibátlan
És ha a szelepszár szimeringnél van a gond, akkor hosszabb motorfék után elég szép kékes füstöt kellene nyomatnia.
Egy szó mint száz, nem tudom miért várják az emberek, hogy szerencsétlen motor 10 ezres fordulatnál ne csipegessen egy kis olajat? Ha meg zavarja akkor használja 2000 körül akkor nem fog láthatóan jelentkezni. És ha megnézzük bármelyik új jármű használati utasítását mindegyikben szerepel valamilyen érték olajfogyasztásra
Szóval röviden az én véleményem
Ja és még egy.
A gyűrűket a keletkező nyomás nyomja a henger falának. Ott gondot okozhat ha kezdődik a lerakódás, kokszosodás a (gyűrűknél), de ez megint csak abból ered hogy gagyi olajjal használták(ják) a gépet. És ebben az esetben a full sint tökéletes választás mert ennél ez nem fordul elő
Ennek megakadályozására szoktak 2-3 tankolásként 98as vagy magasabb oktánszámú benzint tankolni, mert ha növelik az égés hatásfokát egyfajta mosás jellgűen tisztítja illetve leégeti a káros olajszármazékokat a gyűrű, a henger, illetve a szelep környékéről. Mivel az Ace nem full sznitetikus olajra van építve előfordulhat némi sár lerakódás ami növelheti a szelepszár szimering surlódási tényezőjét csökkentheti a szelep hasznos nyitási diaméterét koptathatja a gyűrűket ésmég egy csomó alp problémát okozhat. Én is sokat olvastam kinti fórumokat ahol sokat tapaztalt tulajok írták le ezeket.
"You must add combustion chamber cleaner regurarly to dissolve carbon deposits if not it will run slugish, at your next valve adjustment you must change valve guide oil seals because that is the couse of oil burning not the cylinders or piston rings"
Ezt a szösszenetet angol nyelvű fórumon találtam , az a Thunderace olajevésével kapcsolatban írta valaki, ahogy ők mondják az olaj égéssel kapcsolatban. Használni kéne valami féle szeleptisztítót, mert , elkokszosodhatnak a szelepek ( feltételezem emiatt rosszul is zárhatnak? ). Lényegében a szelepszár szimering a ludas mivel itt mehet el az olaj. Ess vélemény? Mint aktív motorszerelőtől?
NALUK
Egyrészt nem csinálnak semmit (nem termelnek), csak forgatják a pénzüket és spekulálnak, oda viszik a tőkéjüket ahol a legtöbbet hoz.
Másrészt fedezet nélkül osztogatták a hiteleket (méginkább mint nálunk) túlzott mértékben-a bankok ügyleteikkel pénzt teremtenek, aminek ugyebár nincs fedezete. Egy kisebb csődhullám elég és összeomlik a kártyavár. A fedezetet szolgáló eszközök és ingatlanok értéke zuhanni kezd, nem nyujtanak fedezetet a bankoknak.. a többit már tudjuk.
Nos én ennyit tudok róla, illetve nekem igy magyarázták
Irtam! Importáljuk
Plusz a külföldiek nyomják a saját áruikat a magyar piacra, kiszoritják a hazait. A multik meg itt épitenek le először a termelést, mert nem megy az exportjuk (inkább mentik az anyacég külföldi gyárait)
Ha már bekövetkezett a lerakódás (tötymörgés és osanos benzin) szintén a szeleptányéron és a szelepszár azon részén ami a szívó és kipu nyíláson átmegy, akkor kellhet tisztító adalék. DE a lerakódás miatt nem mehet tönkre a szelepszár szimering, mégpedig azért mert azzal a résszel soha nem találkozik a szimering, amin keletkezik a lerakódás.
És attól hogy nem full sintetikus olajra tervezték ezt a motort, attól az még nem teszi tönkre. Nekem olyan van benne és hibátlan
És ha a szelepszár szimeringnél van a gond, akkor hosszabb motorfék után elég szép kékes füstöt kellene nyomatnia.
Egy szó mint száz, nem tudom miért várják az emberek, hogy szerencsétlen motor 10 ezres fordulatnál ne csipegessen egy kis olajat? Ha meg zavarja akkor használja 2000 körül akkor nem fog láthatóan jelentkezni. És ha megnézzük bármelyik új jármű használati utasítását mindegyikben szerepel valamilyen érték olajfogyasztásra
Szóval röviden az én véleményem
Ja és még egy.
A gyűrűket a keletkező nyomás nyomja a henger falának. Ott gondot okozhat ha kezdődik a lerakódás, kokszosodás a (gyűrűknél), de ez megint csak abból ered hogy gagyi olajjal használták(ják) a gépet. És ebben az esetben a full sint tökéletes választás mert ennél ez nem fordul elő
Ennek megakadályozására szoktak 2-3 tankolásként 98as vagy magasabb oktánszámú benzint tankolni, mert ha növelik az égés hatásfokát egyfajta mosás jellgűen tisztítja illetve leégeti a káros olajszármazékokat a gyűrű, a henger, illetve a szelep környékéről. Mivel az Ace nem full sznitetikus olajra van építve előfordulhat némi sár lerakódás ami növelheti a szelepszár szimering surlódási tényezőjét csökkentheti a szelep hasznos nyitási diaméterét koptathatja a gyűrűket ésmég egy csomó alp problémát okozhat. Én is sokat olvastam kinti fórumokat ahol sokat tapaztalt tulajok írták le ezeket.
Ezt a szösszenetet angol nyelvű fórumon találtam , az a Thunderace olajevésével kapcsolatban írta valaki, ahogy ők mondják az olaj égéssel kapcsolatban. Használni kéne valami féle szeleptisztítót, mert , elkokszosodhatnak a szelepek ( feltételezem emiatt rosszul is zárhatnak? ). Lényegében a szelepszár szimering a ludas mivel itt mehet el az olaj. Ess vélemény? Mint aktív motorszerelőtől?
csak acésok. És a VIP tagok akik nem tudják eladni a motorjukat
ennyié még a bokámat is csak sokadik kérés után csókolhatnák meg
akkor tényleg marad a vitrin
Szerintem a végén 400at adnának érte és verd a seggedet a földhöz!
Ne add oda, szerintem jóval többet ér ennél....
Egyrészt nem csinálnak semmit (nem termelnek), csak forgatják a pénzüket és spekulálnak, oda viszik a tőkéjüket ahol a legtöbbet hoz.
Másrészt fedezet nélkül osztogatták a hiteleket (méginkább mint nálunk) túlzott mértékben-a bankok ügyleteikkel pénzt teremtenek, aminek ugyebár nincs fedezete. Egy kisebb csődhullám elég és összeomlik a kártyavár. A fedezetet szolgáló eszközök és ingatlanok értéke zuhanni kezd, nem nyujtanak fedezetet a bankoknak.. a többit már tudjuk.
Nos én ennyit tudok róla, illetve nekem igy magyarázták
hanem hogy NÁLUK
Plusz a külföldiek nyomják a saját áruikat a magyar piacra, kiszoritják a hazait. A multik meg itt épitenek le először a termelést, mert nem megy az exportjuk (inkább mentik az anyacég külföldi gyárait)
A világ pénze pedig az övék, és dolgoztatják külföldön!
és vígan elvannak a világ pénzéből
nagyban gondolkodom
és platója van. ráadásul fedett