Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pfújjj cián... nem szeretem...
szerintem is érdemesebb nevesebb gyártót termékét venni, de az a baj hogy horror áron adják őket!

Fazer!
Alakul a moci?
Honnan szerzel cuccot hozzá? E-bay-ről?
Nagyon darabokban van?
Szeva Peter..
Te figyu nekem eddig a dobozok csak vittek... nem hoztak. Áruld má' el hol lehet ollat kapni ami hoz is...
Teee... figyu...
A jövőből gyütté a Ace-val (2209) .
szerintem nem érdemes spórolni. a nevesebb gyártók terméke visszahozza az árát
legalábbis én azt tapasztaltam, hogy ami kezdetben olcsó az a végére drágább lesz és gyarapítja az ősz hajszálakat, meg a vérnyomásnak sem tesz jót
Szerintem olyat vegyél ami zárható, kicsit lehet vízálló is de ami a legfontosabb minél töb maradjon a zsebedben...
Szerintetek milyen dobozt érdemes venni? Hátra, középre szeretnék egy kétsisakost.
-LOFTY 16000 FT
-Moto detail 42L 25000Ft
-SHAD SH42 Topcase 32990 Ft
-vagy GIVI?
Nem méreg, meleg. Kinek van kedve kánikulában írogatni. Egy spanyol thunderacés oldalon is regisztrálva vagyok. Ott az utolsó bejegyzés: juli 30. 21:18.
http://www.yamaha-zonar.com/mo...
mi a gepárd van itt?

Megin't ciánoztak erre?
Lehet , hogy ellentmondásos a dolog, de szerintem akinek kevés a pénze az vegyen Acet és ne cserélgesse, mert minden csere csak bukás (nem csak az átírás).
A motorod áráért mit kapsz egy éppen hogy rendszámos kismotort,hasonlóan használtat. Persze asszonyra pillanatok alatt el lehet költeni
Nem tudok mást mondani mint hogy igazad van!
Én is azért vettem mert jól körbejártam a tipust és mindenhol azt mondták gond nékül kibír 150e km-t a blokkja, és strapabíró!
És sokáig váram én is a jóra, de egy teljesen felújított blokkosat vettem ami tényleg nagyon bevált!
Nagyon jó motor!
Ez így van, de gondolj bele az ö helyzetébe vett több mint másfél millióért egy robogot és van egy csomó (jó eléggé elhasznált) olyan robogó 500 e Ft alatt.
Az Acénak a hátránya hogy ritka, viszont ez még anyagból készült, karbival, nincs tele elektronikával és legtöbben nem hajtjuk szét-ami elég nehéz is lenne- mint az R1/6-at Gixereket.
Igazad van! Azért zongorázni lehetne a különbségeket!
Ahogy az én tapasztaltam, az a lényeg, hogy szerkezetileg, plusz motorikusan egybe legyen a gép! Mert úgyis kiderülnek ahogy te is mondtad egy pár tizesbe kerülő hiányosságok rajta...
Legalább is nálam eddig így volt, de hát nem nézhetsz be mindenhova vásárláskor.
Én meg azt mondtam még neki, hogy 500 ért vállogathatok rendszámos Burgmanok között, max rá kell fizetni 1-2 tizest, kisebb javitásokra.
vegye meg az enyémet 530-ért, azt ütheti vághatja az asszony...
de a tied annyira szép, hogy nem gyerekek kezébe való!
Hát azért ez már mindennek a teteje!
Ja most kapcsolok: szoval neki van már egy olyan Aceja mint nekem és ha elcserélnénk, akkor a feleségével együtt motorozhatnának egyforma motorral- ez mondjuk jopofa dolog nem vitás!
A Burgmant akarta elcserélni az én Acémra 1 az 1 ben
Hogy volt ez?
Cserét ajánlott egy burgmanért, vagy hogy...
Felhivott egy Acetulaj, hogy érdekelné a mocim. A feleségének van egy ujszerű 400-as Burgmanja és elcserélni. Pénzügyileg, akár még reális is lehetne, dehát össze se lehet hasonlitani a két járgányt. Nemet mondtam, szerintem meg van sértödve.
nembaj ezért ne sírj...
nem azon múlik...
még nem kellett venni
tudom, drága... .
volt hogy a térdemmel kicsit gyorsítottam a kanyarban. de azért még mindig vigyázok a koptatóra nehogy cserélni keljen
Nagyon titokzatos vagy
fogadjuk csaltál és lábbal rásegítettél kicsit!