Ha "csak" összetörted azért kellene másik, ez az évjárat még jól hegeszthető, kevés benne a magnézium, én is most csináltattam!Csak keress egy jó hegesztőt aki ki is tudja marni szépen!
Nekem 94-es vad de még csak az én hülyeségemből eset szét. Előző tulaj nem zsírozta a himbát nálam szétszakadt, főtengelyen a kisfogaskerék nem lett rendesen meghúzva kijött a csavar a blokk oldalán, de szépen meg lett csinálva minden.lassan már végigérek a motoron.Perselyezett hengerrel 1 szezon elmegy, ha a himba kotyog 20 ból felújítható, kicsit nehezebb a többinél (94 Kg) , de nem lényeges, kezelhető, ugrásnál nem tul orrnehéz, jól hangolható a teló. Párat meg kell nézni mire találsz egy normálisat. évjáratra figyelj. innen be tudod azonosítani, hogy át akarnak e vágni vele: http://craigmac215.tripod.com/..., 93-tól teli idomos!
Teljesítmény kb azonos, de 94-tól újfajta blokk van amit alapvetően az aluvázasig használtak, ez a blokk "nyomatékosabb" alacsonyab fordulaton. A fogyasztás nem szempont, a benzin kerül a fentartásban a legkevesebbe. A futómű nyilván az újabban jobb gyárilag, azonban ennyi évesen már csak az előző gazdáktól függ, csakúgy mint a tartósság és szervízigény. Nekem volt 9 éves 1991-es motorom aminek én húztam szét először a blokkját, a nicasil is sértetlen volt, a haver 94-ese meg egy rom volt. Jó keresgélést, de nagyon nyisd ki a szemed mit veszel, és 100 000-et simán rászámolhatsz a vételáron felül. Egyébként ha jó a motor és megkapja ami kell neki, akkor agyonüthetetlen szerintem.
Sziasztok!
Tudnátok nekem írni az 1990-1995-ös évjárat közötti Yamaha YZ 125-ösökről.Jó és rossz tulajdonságukat Pl.: teljesítmény, futómű, fogyasztás, szervizigény, vezethetőség, megbízhatóság.
Az írásaitokat előre is köszönöm.
Fogyasztás nem érdekel, mert most egy KX-nek "adom".
Eléggé húzom neki!
Nem zavar, ha sokat eszik.
Kezelhetőség szempontjából gondolkodtam a 250-en.
De úgy néz ki, h 400 lesz, mert szerintem az többet kibír, mint a kisebb ccm!
Kösz a segítséget mindnekinek!
(azárt ki fogok próbálni mindkettőből egyet-egyet)
az izmon nem sok mulik, már ha k8i van gyurva valaki, inkább az álloképesség ami itt mérvadó, tesék megnézni Everts sem 80-kilos vezézegyéniség charmichael is mélynövésü.....
Volt aki a 426-ost lecserélte 250 re, mert sok volt neki pedig 100 kg izom volt a srác és ez is vígan elbírja. Motorozásnál meg nem a fogyasztás számít az a legkevesebb amit egy mocira kültesz ha minden hétvégén mész akkor is. Az első felújításnál általában mindenki rájön akár 2 akár 4 -t.
én 250-est vennék a tudásom hoz képest tuti, de magas vagyok ezért hajlok a nagyobb cc-felé. nem tudom mennyire húzod, a 250-es kezes és "erős" is! szerintem probáld ki
Helló!
Véleményekre vagyok kíváncsi, ha valaki tud segítsen!
250 és a 400-as yzf-ről lenne szó.
Mit érdemesebb venni?
Sokan mondták már a 250est.
Nem túl "kevés"?
A 400 vagy a 426 pedig nem nehéz?
Fogyasztásban mi a külömbség?
Előre is kösz!
Am a berugókarnál tört el másodjára is.