Az enyém X, nagyobb az első féktárcsája, R-rel nem mentem még.
Lehet, hogy van jobb a gyári betétnél, de szerintem lutri, lehet, hogy rosszabb lesz.
Várd meg hátha van valakinek konkrét tapasztalata R-rel, más betéttel.
Az enyém baromi jól fog. Az elsővel stoppie-zni is lehetne, a hátsó csak vészhelyzetben blokkol, de az úgy jó.
Elképzelhető, hogy betétcserével jobb lesz, de nincs az az ember aki előre megmondja milyen lesz egy adott típussal. Az eladó szerint persze mindíg az ő általuk árult a legjobb.
Nemrég volt a motorrevüben egy fékbetét teszt, de azt R6-tal csinálták (ha jól emlékszem). Elképzelhető, hogy más típusú motornál más lenne az eredmény ugyanazon gyártókkal.
Azért mert a brembo baromi jó (és drága) fékeket csinál a prémium kategóriában még nem biztos, hogy a brembo a legjobb. (A "89-es dízel asconámban is brembo volt gyárilag...)
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy megoldható lenne e szerintetek ha az xt-mben a fékbetéteket egy kicsit komolyabb márka (pl:Brembo) fékbetéteire cserélném?mert én úgy találtam hogy egy kicsit gyengécskék a gyári fékek!!!Ezzel növelve a fékhatást!
de lehet hogy ez az egész hülyeség!nem nagyon értek hozzá! csak kíváncsi vagyok megoldható e a dolog!!
válaszaitokat előre is köszönöm!!!
ELADÓ!!! Proex polírozott, rozsdamentes sportkipufogó dob és cső XT 125 X és RE változatokra 2004 és utáni változatokra. Irányár: 35000 HUF, Yamaha által ellenőrzött minőség. Helyszíni hangmintával is szolgálhatok. Komoly érdeklődök jelentkezését várom. guth.gabor@chelo.hu
125ös CBR idomos, meg 6 sebességes... meg az gyárilag feljebbhúzott moci, persze a szigorú Eu környezetvédelmi normákat betartva... S a 16 éves frissjogsis korosztályt célozták meg vele, akik tudtommal(én se régen voltam annyi) igencsak szeretik odaráncigálni a szarvát... ... Az XT, meg csak egy enduro, vagy sm...
Szóval ha supermoto syte-t szeretnél, akkor XT, de vannak a nagyobb vázasak noname fajtából, DERBI senda. Asszem egy kis trükközéssel 250-es négyütemű AGP supermotót kis kóperálással 125 papirokkal meglehet variálni
Szombaton menénk Dömsödre pályázni. Beszéltem a pálya tulajal és azt mondta hogy: ezen a pályán minden féle motor szokott menni főként supeermotok és versenyrobogók, meg pár gokart is néha. Amúgy ezzen kívül szoktak járni oda gyorsaságikkal is. És azt mondta ilyen 50től - 250es gyorsasági motroknak kiváló pálya. A pálya nem annyira gyors inkább az ember technikájára megy rá és hogy hogy tudod a vasat dönteni. Szóval ez nekünk lett kitalálva.
Nyitva tartás: reggel 10től 13 óráig
délután 15órától 19 óráig
A pálya díja a napi jegy 3500ft a félnapi pedig 2000 ft
amúgy az első 2 kör ingyenes szóval ki lehet a pályát próbálni
kösz