Igazad van, de az a csavar olyan rendesen be volt ékelődve, hogy a hozzávaló szerszámokkal nem tudtam kicsavarni. Én hibám igazad van, de egy motort lelehessen légteleníteni rendesen Ezért nem is vtittük a szervízbe elsőre.
azt azért ne felejtsd el, hogy amikor bejelentkeztél, nem közölted elöre, hogy a féklégtelenitö csavart, sikerült valami nem rávalo kulcsal gömbölyüre gányolni.
nem értem, hogy miért kell egy garanciális motort "szerelgetni", föleg, hogy még normális szerszámod sincs.
Ja-ja!!!
Vagy felfuttatni a meglévőt nem?!
Amúgy süt a kánikula odakünn, nem kéne húzni a gázkart kolléga, ráér estig mert akkor odagurulok hazafelé tartván?! Miccól?
Nem hiszem, hogy beszitálna pedig nyúzom már lassan két hónapja. Pályán sem éreztem, csak erős széllökéseket tapasztalok de azt minden motor!
KTM? Az igen, csak drága...
DRZ? Az meg "azért" sok... (kicsi keskeny ülés, gyengécske motor és valahogy silány nem?!...)
Nekem nem csak a városba kellett a vas hanem túrázgatni, csavarogni, az asszonykával is...
Jó gép, szeretem.
Üdv.
Tudod én már ég kompromisszumot kötöttem. Nekem is tetszenek a KTM-ek, meg az átalakított crossgépek supermotóvá.... csak hát ezek mind városban használhatóak és mind 2 milla fölött van. A 660-s pont megfele, aránylag olcsó, márka, megbízható és kényelmes ülése van amivel lelehet űlni egy túrán 500 km-t.
rs125 jobban húz? Azért túlzásokba ne essünk. Nekem bőven elég a közel 50 paci, és nem akarok 250-el száguldozni. A halált meghagyom neked Egyébként is az egyhengeresek 400-700-as gépek nem viszik 2 kiló fölött.
Hi nem tom mi teszik neked a 660-as ban mert 1 szar nekem volt egy tavaly és harmath gyenge 48 ló a 125 ös rs-em jobban húz de a te dolgod 140nél beszitál a kormány és 160-170 fölött alig megy ha mindenképpen supermotot akarsz venni ott a ktm a drz vagy a speed kittes honda fmx esetleg 1 átalakított cr vagy yz
Hülye vagyok, teljesen figyelmen kívűl hagytam, hogy szervízben van a motorom de ciki. Képzeld elszállt az főfékmunkahengerem, rohadna meg. Egyre több probléma jön ki ezen a motoron. Egymás után égtek ki az izzók, elromlott a computer, és most elszállt a fék . elvittem ma a szervízbe ELŐRe megbeszélt időpontra, majd munkalap megírása után megkérdeztem mennyi idő a javítás, mert nekem 1 órát mondtka max. Erre mondja a srác, hogy talán kora délutánra, de esetleg több hét múlva :D Hietetlen, hogy egy Yamaha szervízbe raktáron nincs készlet. Rendelnek, fasza.
Szerintem olvassátok el a tesztet és ha lehett akkor várom a véleményeteket róla.
Előre is köszönöm.
Neketk is ilyen?Mennyit megy nektek mert azt írták hogy 115-öt viszi.?
"Hát az MZ után tök fura volt 25 000 km-t levezetni szerelés és szívás nélkül, de szerencsére most már állíthattam a jobboldali tükrön."
Ehhez képest...
nem értem, hogy miért kell egy garanciális motort "szerelgetni", föleg, hogy még normális szerszámod sincs.
Vagy felfuttatni a meglévőt nem?!
Amúgy süt a kánikula odakünn, nem kéne húzni a gázkart kolléga, ráér estig mert akkor odagurulok hazafelé tartván?! Miccól?
Nem hiszem, hogy beszitálna pedig nyúzom már lassan két hónapja. Pályán sem éreztem, csak erős széllökéseket tapasztalok de azt minden motor!
KTM? Az igen, csak drága...
DRZ? Az meg "azért" sok... (kicsi keskeny ülés, gyengécske motor és valahogy silány nem?!...)
Nekem nem csak a városba kellett a vas hanem túrázgatni, csavarogni, az asszonykával is...
Jó gép, szeretem.
Üdv.
rs125 jobban húz? Azért túlzásokba ne essünk. Nekem bőven elég a közel 50 paci, és nem akarok 250-el száguldozni. A halált meghagyom neked Egyébként is az egyhengeresek 400-700-as gépek nem viszik 2 kiló fölött.
Nem még nem vettem, csak fogok, nincs még rá jogosítványom.
Vettél 660-ast?
XT 660 X. " A nagybrada" Jó gép nagyon.
Milyen 660-as? Nocsak-nocsak!
Héköznap ha nem esik?
Üdv!
Látom elkezdted... Sok sikert hozzá!
Csak nem felpiszkált valami a hétvégén?!
Üdv neked innen is!