Aránylag sok cuccuk van az XJR-ekhez. Érdekes, hogy alapból nem vitték az XJR-eket az USA-ba (Csak az FJ-t), ők mégis ezekből a motorblokkokból építenek versenyautókat. Az ínyencek akár vízhűtéses hengert is találnak. :) A tömítés termékkód alapján passzolt az én 1.2-esemhez. Még nem raktam bele, de jónak kell lennie. Ráadásul gyári Yamaha.
Úgy tűnik sikerült megfelelő lábtartókonzolt találnom, úgyhogy ha sikerül kitalálni, hogy miként lehet megfelelően átfordulni a leömlővéggel a bal oldalra kis megbontással, akkor ez megoldva
Ezután ráhajtok a hasidomra, és agyalok a felni színre fújásán is.
A váccság meg majd megmondja, hogy mire marad buga.
Az éven kész lesz a kis Fiat 850-esem restaurálása is
Szia!
Szerintem is kétkipus, 2008-ban volt egy váltás, amikor kapott injekrot, asszem más vezérlőt, valamilyen szabályzót a levegőre és ha jól tudom exup is akkor került rá, de ebben nem vagyok biztos.
Most én is azon ügyködöm , hogy Bazz kollégáéhoz hasonló kétkipus rendszert faragjak rá.
Bár szakavatottnak nem állítanám magam, de szerintem dupla kipufogóval szerelték őket.
A többi kollégának meg üzenném, hogy javítsanak ki, ha tévednék.
A kipuról jut eszembe, ha v.kinek van eladó a gyári 4:2 verzióból, érekelne! - akkor is ha nem makulátlan.
Szelepfedél tömítést cserélt v.ki mostanában 1.2-esen. Sajnos a biker-world bezárt, pedig Rudinál volt emészthető áron utángyártott...Tavasszal kéne cserélnem, de a gyárit arany árban adják.
Szia!
Az 500 font-os új ár számomra is borsos, a héten találtam angliában egy használt szettet kb. féláron de időközben elvitték az orrom elől, úgyhogy kereshetek valami másikat.
Csupán azért gondolkodom valami nevesebb gyártó kipufogójában, mert nagy eséllyel az ki van tesztelve és nem okoz teljesítmény csökkenést vagy egyéb hátrányokat.
Van nekem is egy kipufogós kontaktom, de meg fogom kérdezni a Simáékat is, hátha jobb árat mondanak majd.
A terv az, hogy tavaszra egy Laser X-Treme stílusú rendszer legyen a vason.
Ez már alapból is sokat dob a masina kinézetén de addigra elkészítem a fejidomot meg a hasidomot, megrendelem a gumi harmonikát az első teleszkópra is és dög lesz a masina.
Szia Bazz!
Hát, nem tudom, én ezért rendesen körülnéznék a helyedben, nagyon sok-sok ezer forintosról van itt szó , de meg kell hagyni gyönyörű az a kipufogó!
Nekem régebben nagyon ajánlották a köv. helyet (http://www.simateam.hu ), talán beszéltem is velük.
Semmi esetre se kapkod el a dolgot, rengeteg kipufogó szaki van fent a neten, egy-két telefont megér a dolog, szerintem!
Szia! Emlékeim szerint utoljára amikor gyertyát cseréltünk a motoromban, akkor nem állítottunk hézagot. Nem tapasztaltam semmi hibát azóta. Bár ettől még lehet, hogy szükséges a hézag beállítása...
Csípem én is ezeket a masinákat, nekem is van még egy ilyen öreg kawám az xjr mellett.
Bár mostanság erősen gondolkodom rajta, hogy eladom és megpróbálok összehozni valami custom gépet az árából.
A minap turkáltam a padon, és rábukkantam egy rakás poszterre,amelyek a szobám falán lógtak, olyan gépekről amelyekre a mai srácok már fintorral legyintenek.
Akkor amikor még ilyen idős voltam, és ilyen gépekért epedeztem:
Igen, valóban bazi jól néz ki és valamivel olcsóbb, mint a Laser X-Treme, amit te linkeltél. Eredetileg Laser-t szerettem volna, de egyszerűen nem kapni újonnan 200 EFt alatt, használtan meg egyáltalán nem találni...
Épp ma érkezett meg az hasidomom németből. Ahogy elnézem, lesz vele babrálás rendesen, mert első blikkre nem igazán adja ki a rögzítési pontokat, de alá fekszem majd, amint időm engedi.
Sajnos nem egyszerű jó áron hasidomot beszerezni, olyan 80-100 EUR (+szállítás) környékén már lehet venni használtat, de ettől olcsóbban nem igazán. Az enyém új de nem színezett, rögzítő pántok és csavarok nélkül volt 39 EUR + 17 EUR a szállítás. Ha erre még rászámolom a csavarokat és a fényezést, akkor szerintem kicsivel olcsóbban fogok kijönni, mint ha rendeltem volna egy akármilyen használtat.
Pl. itt van egy használhatónak tűnő darab: http://www.ebay.de/itm/1208446...
Ha böngészés közben ráakadnál egy új típusra való ekeidomra óccón, szólhatnál, nem nagyon vagyok otthon az internetes külföldi oldalak bűvölésében
Szeretnék egyet az enyémre is, de nem sok bugáért persze
Én is sokoat metem szelepfedél tömítés után, végül inen rendeltem:
http://www.ebay.com/itm/Legend...
Aránylag sok cuccuk van az XJR-ekhez. Érdekes, hogy alapból nem vitték az XJR-eket az USA-ba (Csak az FJ-t), ők mégis ezekből a motorblokkokból építenek versenyautókat. Az ínyencek akár vízhűtéses hengert is találnak. :) A tömítés termékkód alapján passzolt az én 1.2-esemhez. Még nem raktam bele, de jónak kell lennie. Ráadásul gyári Yamaha.