Ha esetleg még nincs kiszemelt példány... az enyém is eladó.
Nem tudok erősebb motorrol.
A forgalmiban valószínűleg elírták. A 125-ös ETZ-m műszaki adatlapjára a vizsga során (régi fajta forgalmit cseréltem éppen új típusra plussz törzskönyv) 1250 köbcentit írtak. Az okmányirodában szóltak rám, hogy inkább menjek vissza a vizsgaállomásra, mert így drága lesz a matrica.
Az enyémen csak a membrán volt kilyukadva. TourMax javító készletet vettem hozzá.
Összeszerelés után eresztett. Újra szétszedtem és az eredetiből áttettem a rugót meg a kis O-gyűrűt az apró "dugattyúról". Azóta tökéletesen működik.
Ha megvan még a gyári, akkor egy próbát megér.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem felétek és persze ez segítség is lenne nekem.
Szeretnék újra nyeregbe ülni kinéztem egy 1.2 -est de a forgalmiba
102 LE szerepel, jó pár éve ismerem az xjr-t de váltig állítom ilyen motorral nem szerelték az 1200-esket, 72kw azaz 98 LE a gyári adat, és 95-től talán 2000-ig.
Jól tudom, vagy tudtok valami másról esetleg ? Léci írjatok !
Bármit csinálok vele bármelyik tömítést cserélem átenged! Már a vákum részt le is "vakoltam" rendeltem hozzá tömítés készletet a forgó részre, a lyukak elválasztásához és a talp részhez és így is. Utána tennék egy sima csapot de nem fér el. Az öntvény részen vannak bemaródások ( kráterek) lehet az a baj és azon már a tömítés nem segít!
Sziasztok nincs valakinek egy 1200-re való benzincsapja eladó ami jól működik hiába cserélek már tömítést! Szerintem a 400-asé is ugyan olyan!
Köszi Zsolt
ohlins.hu a Máriássy utca 8-ban vannak, a Lágymányosi (Rákóczi) híd Soroksári úti felhíjtója mellett, precíz, igényes munkát végeznek, udvariasak és nem csillagászati az ár.
Hazakoltoztem Londonbol vegleg, es mivel mar nincs meg a 400-asom, nem hittem volna, hogy benezek erre a forumra.
Viszont talaltam 2 aprosagot, amik erdekelhetnek valakit.
Szoval eladnam az EBC fekbetet szettet. A csomagolas mar viseltes, az igaz, de fekeknek semmi baja.
A masik dolog, az egy komplett gumi/fem szett a karbisorhoz.
Eredeti csomagolasban, japanban keszult.
Van par mobilos kepem, de jol latszanak a gyari szamok.
Nos, akkor én is vennék egy 400-ast! Cafe racer-t szeretnék csinálni belőle! Ki tud nekem jó helyet mondani alkatrészekre! Ahol nem csak gyári dolgok, hanem más kiegészítők is vannak! Amúgy, kb egy ilyet szeretnék csinálni vele, csak rozsda fényezéssel!
Üdv! Véleményem szerint az első lépés mindenképpen a porlasztó szinkron megtekintése és beállítása. Az alapjáratot elsősorban ez befolyásolja, csak a szinkron beállítása után érdemes tovább nyomozni, gyertyák, karbi tisztítás ilyesmik.
Sziasztok. Mi a teendő abban az esetben ha az alapjàrat(szerintem) nem szèp egyenletes? 2003-as 1300-ról van szó 7000 igen hèt ezer kilométerrel. Esetleg holnap valaki valamerre gurulgat?
A szerelőm szerint 1300-hoz nem jó... de megpróbálok utánajárni hátha!
22ezret kérnék érte.