Üdv XJR-esek,
Kölök korom óta tetszenek ezek a gépek, most jött el az idő, hogy vegyek egy 400ast. Rengeteg helyen írnak róla hideget-meleget, majdnem eltántorodtam, de nem adom fel, pár napon belül megnézek néhányat a jelenleg hirdetett 400asok közül.
Tényleg ennyire nehézkes az alkatrész beszerzés? Vagy csak drága, ezért kutatnak sokan bontott példányokat?
Egyébként made in Japan gép lévén gondolom nem túl betegesek, vagy tévedek? Nem értek a motorokhoz, engem elég könnyű felültetni valami széthajtott vacakra... Mire érdemes figyelni? Mik a típus gyakori (és drága) hibái?
Meg úgy általában. Valaki beszéljen le róla, és mondja, hogy üljek inkább egy Kawa ER5-re, vagy Suzi GS500ra. (Ami annyi érzelmet vált ki az emberből, mint egy fogkefe.)
Előre is köszi!
Szia! A próbáltad esetleg javítani? Mennyire nagy a baj vele, esetleg képet tudsz küldeni? A csonkok fala nagyon vastag szerintem próbáld meg megragasztani. Ha kell tudok nagyon király cuccot javasolni hozzá!
Szia!
Szeretném megkérdezni,hogy megvan-e még a szerviz könyved az XJR 400-as hoz.Egy barátom tegnap lett XJR tulaj és nagy szüksége lenne rá.
Köszi előre is.
üdv Dani
Használ valamelyikőtök 190-es hátsót az egyhármasán'?
Most jó áron be tudnék szerezni egyet de nem tudom, hogy egyáltalán elfér-e a gépen és úttartás/kanyarodás szempontból jó-e.
Bontó ügyben próbáld meg ezt: Ricsibontó: 70/585-0436 az Üllői úton van, elég szép készlettel rendelkezik, hogy XJR-hez van-e valami, azt sajnos nem tudom.
Szia!
Nem tudok róla, hogy megnyitott volna, azt sem tudtam, hogy bezárt. Illetve a honlapon írja, hogy a bontó szünetel... :(
Kb. 3 éve vettem ott kuplungszerkezetet.
Úgy tudom, hogy a lakihegyi megszűnt évekkel ezelőtt. Jártunk ott párszor régebben. Aztán egy idő után már nem volt ott. Újra megnyitott? Ha valóban van ott XJR, akkor rohanok is oda, mert szinte semmit sem találok hozzá sehol. :(
Szia! Keress bontókat, pl. Lakihegyen a Racsidepóban van pár XJR, bár nekem még csak kopóalkatrész kellett eddig, úgyhogy nincs tapasztalatom.
Találtam valami bontó listát: http://hufiblog.hu/tag/bonto/
XJR 400-as géphez keresgélek, de semmit sem találok, vagy ha mégis, akkor horribilis áron. Tudom, hogy nehezebb hozzá alkatrészt találni itthon, mert japán belpiacos, de hátha tudtok valami ötlettel szolgálni. Ami első sorban kellene, az a négy darab szívócsonk. Esetleg ötlet, hogy hogy tudnám más módon pótolni, ha nincs ilyen kapható (vagy egészben lehet az egész szívó/porlasztó sorral)? Illetve ami még fontos lenne egy üzemanyag tank (esetleg felújítás).
Előre is köszi a segítséget.
a múltkori futómű problémámra kigondoltam egy megoldást, ha elkészült teszek fel róla pár képet hátha megtetszik valakinek.
De ami fontosabb: eladó az olasz papíros ezerkettesem, 96-os évjárat, egykor bordó színben tündökölt jelenleg nap szívta rózsaszín. Elég viharvert állapotú szegénykém, de a váz teljesen jó nem görbe semmije, a karbik biztos szeretnének egy takarítást és egy szinkront de pöccre indul a motorja több havónap állás után is.
Fáj a szívem érte de másra kell a pénz. Ha valakinek kevés a pénze de sok a szabadideje csinálhat belőle magának jó motort.
Szevasz a km óra állás stimmel nem buheráltak vele van rajta szivató de ha jót akarsz kicsit többet adj ki egy másik gépre én Suzuki GS500F re cseréltem de ha még akarsz tudni róla valamit akkor inkább facebookon keress meg Harmati Bálint néven vagyok fent és az XJR van még a képemnél
Köszi a választ. Korabbi postban feltoltottel kepet a motorrol, egybol felismertem, ez az. 700at kernek erte amit kicsit sokallok egy 94/95ös gépért...bele sem merek gondolni mennyiert szamolhattak be neked...:S
Nalad mennyit mutatott az ora? Most asszem 30ezer korul volt. Az a baj, hogy olyan béna eladokat kaptam ki, hogy egyiktol sem sikerult semmi ertelmeset megtudni. Példaul olyanokat mondtak hogy ezen nincs szivato... Majd sikerult bekopni a gyertyat es 2majd 3 hengerrel elinditani....no comment...
Szevasz 2012 elején lett benne fékbetét fékfolyadék kuplung lamela olajcsere olajszűrő légszűrő gyertya karbi tisztítás karbi szinkron és szelephézagállítás ekkor lett műszakiztatva teljesen átnézve egy tankkal lementem balcsira ott is boglárra ott nem sokat mentem és hazafele fél úton tankoltam kb 230-240km elmentem egy tankkal nagyon kényelmes és kezes gép ha ugyan arról beszélünk XJR 400 fekete túraplexivel Gianelli sportdobbal és UBS-230rendszámúról van szó ha gondolod nyugodtan megveheted majd válaszólj
A mai napon ráültem erre a mocira a RedBaron-nál. Nagyon megetetszett, de őszintén szólva van pár félelmem. Ezek szerint ott vetted és oda is vitted vissza. Tudnál segíteni, hogy elmondod mit kell tudnom a motorról?
Mik történtek míg nálad volt, fogyasztás, alkatrészek, szervíz? Őszintén szólva félek a belpiacos motoroktól kicsit, ugyanakkor nagyon bejön a gép.
Lehet hogy a tárcsát is cserélnem kell majd, de abból kiindulva, hogy volt egy jó tárcsám valamikor, amit ha minimálisan is, de a nyereg "félrehúzott" (szegecspattogás)... első körben talán most azzal próbálkoznék, mielőtt még egy tárcsát "hazavágok". Persze ha az, az előző tulajnál ütést kapott, lehet hogy a nyereg rögzítési pontjai kaptak...
A 190-es gumi elfér az 1300-on minden gond nélkül.