Uraim, eladóvá vált egy komplett Krauser K3 dobozrendszer és egy Laser X-treme stílusú (Sima Béla által készített) kipufogó szett. RP10-es egyhármason voltak idáig de gyanítom más szériákkal is kompatibilisek. A top case egyik oldala kissé karcos, illetve az egyik kipufogón is van egy pici karc (bár ez utóbbi szerintem viszonylag könnyen eltüntethető). Az dobozrendszer ára 89 EFt, a kipufogóké pedig 59 EFt.
A motorblokk szerintem kizárható, ha ott be tudna folyni valahol a víz, akkor ott az olaj is ki tudna folyni, azt meg nyilván észrevetted volna. A légszűrőház gyanús lehet, a kartergáz lecsapató rendszer esetleg bevezethet vizet, bár, járás közben abban a rendszerben éppen ellenkező irányú a "közlekedés", ha nem jár a motor, akkor esetleg. Vagy beszívhatja légszűrőházból simán a motor is. Hogy oda viszont hogy kerülhetett víz, arról lövésem sincs, hacsak nem repedt valahol.
Szia!
Azóta már kiderítettem, hogy víz került bele, csak nem tudom, hogy honnan került bele. A légszűrő házban is volt egy kevés, csak kérdés, hogy a motor párologta ki, vagy onnan folyt vissza. Eső nem volt és le sem mostam előtte.
Üdv!
Ha vízhűtéses lenne, azt mondanám, emúlzió... Így néz ki kb, amikor a víz az olajban, olaj a vízben eset áll elő, hengerfejességből kifolyólag. Vagy víz került az olajba valahogy, vagy igen csúnyán meg lett forralva valami ezer éves olaj benne. Ha szerencséd van, akkor egy mosó-olajos átforgatás és friss olaj segíthet, ha nincs, akkor motor csere/generál. Mikor volt olaj cserélve és milyen került bele?
Szétkúródott a motorom!
Illetve fogalmam sincs mi baja. Már korábban észrevettem, hogy nagyon sűrűn kell állítani a kuplungon, mert mindig egyre beljebb fog. De nem tudom hogy van-e köze ehhez.
Szóval éppen beértem a melóhelyre, és azt vettem észre, hogy nem tudok visszakapcsolni 6-osból. Aztán valahogy félig behúzott kuplunggal, lassan gurulva sikerült. Megálltam és a kuplungból, fémes csikorgás hallatszott néha. Lenéztem a kis nyílásra, hogy van-e benne olaj, de be volt valamivel "párolva". Aztán kinyitottam a betöltőnyílást és ilyen habos szar volt benne. Nem tudom elképzelni, hogy mi ez!
Estét , hát igen felesleges repkedni. Ha meg valaki azt akarja akkor Autópálya vagy versenpálya... ott általában legalább nem jön szembe jármű... és nem fordulnak ki eléd...
Őszintén örülök,és reménykedem benne,hogy egyre többen gondolkodunk így.Nagyszerű érzés-akár egy hosszabb túra után "leszállni" az imádott "vasról".(persze meg is kell köszönni neki,hogy haza hozott)
Az dicséretes tulajdonság,hogy nem vagy száguldós.(Szerencsére én sem.Megteszik ezt helyettünk néhányan,feszegetve a "határokat"...sajnos van aki utoljára. Minket haza vár a családunk.)
Biztos vagyok benne,hogy sok örömöt fogsz lelni az új "családtagban",és biztosíthatlak,hogy 100-110km-es tempóval is remekül fogod érezni magad .Személy szerint én közúton nagyon ritkán lépem át a 110-120-as határt,pedig van bőven "tartalék".
Hal,i reggelt nagyon szépen köszönöm, megpróbálom, ha rajtam múlik vigyázok nem vagyok száguldozós. - Mert ahhoz képest hogy csak egy 250-es elég jól gyorsul és a vége is valahol 160 vagy kicsivel affelett van. De az mondjuk nem is érdekel annyira 130-al már mentem vele. Előzéskor...
Hali! Mint írtam,egy V2-es is lehet jó gép! Egyébként én is MZ-vel kezdtem koptatni az aszfaltot.És volt belőle több is.(koromból adódóan is) Használd egészséggel és balesetmentesen a HONDÁT!
Óóóó :( hát ez van. A V2-esnek tényleg jó hangja van, de a soros 4-es kiegyensúlyozottabb, nem ráz :) Sok sikert vele, meg óvatosan, nagyon seggek az autósok manapság. Agyatlanok a sok mónika sótól. Legszívesebben tankkal mennék ellenük.
Köszi szépen hát de közben összejött olcsó pénzért egy Honda VTZ 250-es kis masina és meg is vettem... Eddig tetszik is hát majd pár évmúlva lecserélem de maradok a v2 nél imádom a hangját és a nyomatékát a kis köbcentihez képest furán nem kicsi...
Bocs, hogy ennyire hallgatunk.
Én már 5 éve használom a 400-asomat, eddig tökéletes. Nem tudok széria hibáról, szerintem nincs gyengesége.
Nekem kényelmes, pedig 120-125 kilós vagyok, 186 centi magas, és ezzel azt is megválaszoltam, hogy két személlyel is használható (ha engem ketté osztasz :) ). Meg vittem is rajta embert, szóval "3 személlyel" is jó :D
Az én példányom fogyasztása 5.2...5.4L/100km, ha nem tépem neki.
Csináltam egy fordulatszám-sebesség függvényt csak Neked :) Tegnap lemértem, 60-nál 3500-öt forog, 80-nál 4500-öt. 100-nál olyan 6000. Szóval valami mérési hiba van, de kb ennyi. A piros vonal a 60 és 80-nál mért egyenes, a zöld meg ugye a nullától induló. És persze 6. sebességi fokozatban értve :)
Szia!
Megvagyunk, elvileg (remélen ) nem haltunk ki A magam részéről 400-ast csak láttam párat, közelebbről nem ismerem. Annyi biztos, ami szinte minden japán motornál megvan, hogy amennyiben rendesen karban volt tartva, akkor megbízható, nem fog megállni.
Elképzelésem sincs, hogy hogyan tud oda ennyi víz kerülni.
Nem lehet, hogy benzin folyt bele az olajba? Az sokkal könnyebben előfordulhat.
Azóta már kiderítettem, hogy víz került bele, csak nem tudom, hogy honnan került bele. A légszűrő házban is volt egy kevés, csak kérdés, hogy a motor párologta ki, vagy onnan folyt vissza. Eső nem volt és le sem mostam előtte.
Ha vízhűtéses lenne, azt mondanám, emúlzió... Így néz ki kb, amikor a víz az olajban, olaj a vízben eset áll elő, hengerfejességből kifolyólag. Vagy víz került az olajba valahogy, vagy igen csúnyán meg lett forralva valami ezer éves olaj benne. Ha szerencséd van, akkor egy mosó-olajos átforgatás és friss olaj segíthet, ha nincs, akkor motor csere/generál. Mikor volt olaj cserélve és milyen került bele?
Illetve fogalmam sincs mi baja. Már korábban észrevettem, hogy nagyon sűrűn kell állítani a kuplungon, mert mindig egyre beljebb fog. De nem tudom hogy van-e köze ehhez.
Szóval éppen beértem a melóhelyre, és azt vettem észre, hogy nem tudok visszakapcsolni 6-osból. Aztán valahogy félig behúzott kuplunggal, lassan gurulva sikerült. Megálltam és a kuplungból, fémes csikorgás hallatszott néha. Lenéztem a kis nyílásra, hogy van-e benne olaj, de be volt valamivel "párolva". Aztán kinyitottam a betöltőnyílást és ilyen habos szar volt benne. Nem tudom elképzelni, hogy mi ez!
Biztos vagyok benne,hogy sok örömöt fogsz lelni az új "családtagban",és biztosíthatlak,hogy 100-110km-es tempóval is remekül fogod érezni magad .Személy szerint én közúton nagyon ritkán lépem át a 110-120-as határt,pedig van bőven "tartalék".
Bocs, hogy ennyire hallgatunk.
Én már 5 éve használom a 400-asomat, eddig tökéletes. Nem tudok széria hibáról, szerintem nincs gyengesége.
Nekem kényelmes, pedig 120-125 kilós vagyok, 186 centi magas, és ezzel azt is megválaszoltam, hogy két személlyel is használható (ha engem ketté osztasz :) ). Meg vittem is rajta embert, szóval "3 személlyel" is jó :D
Az én példányom fogyasztása 5.2...5.4L/100km, ha nem tépem neki.
Csináltam egy fordulatszám-sebesség függvényt csak Neked :) Tegnap lemértem, 60-nál 3500-öt forog, 80-nál 4500-öt. 100-nál olyan 6000. Szóval valami mérési hiba van, de kb ennyi. A piros vonal a 60 és 80-nál mért egyenes, a zöld meg ugye a nullától induló. És persze 6. sebességi fokozatban értve :)
Megvagyunk, elvileg (remélen ) nem haltunk ki A magam részéről 400-ast csak láttam párat, közelebbről nem ismerem. Annyi biztos, ami szinte minden japán motornál megvan, hogy amennyiben rendesen karban volt tartva, akkor megbízható, nem fog megállni.