Üdvözöllek Éva!
Én Castrol Actevo 20-50-est használok az xjr 1300-ba,nagyon "imádja".Mivel az XJR-ek lég-olaj hűtéssel rendelkeznek,ez vele járó tényező,főleg ha nagyon meleg van.Egyet érdemes figyelni,hogy hány kilométer után kell "utántölteni". Laja
Sziasztok.
Lehet, hogy hülyeség amit kérdezek, mert ugye mihez képest, de tudna valaki segíteni, hogy az XJR1300 SP nek mennyire kell kemény legyen az első fékje. Jól fog meg jónak tűnik csak én kicsit puhának találom. A 400-as Yamaha Majestymnek sokal keményebb pedig az csak egy tárcsás elől. A másik az első teló. Kicsit puhának tűnik. Attól még lehet jó és lehet ilyen kell legyen. Sajnos nincs összehasonlítási alapom. Megköszönném a segítséget.
Nem tudom, hogy megegyezik-e az 1.2-es rögzítésével...ott gumiágyon keresztűl csatlakozik a felső kiflihez + a lámpatartó keretéhez. Ha nincsenek erősen meghúzva a csavarok, akkor finoman szólva elég nagy játéka van az órának, akarom mondani műszerfalnak.
A BT023-at ajánlom, két komponensű, középen sokat elmegy és az oldala is tapad rendesen. A 20-21-et is használtam, tartósság szempontjából nem rosszak, de hidegben elég könnyen megcsúsznak és esőben is bizonytalanabbnak éreztem, mint a 23-ast. Pilot Road 3 sem rossz.
A motoromba castrol 10W40 es olajat használok...rendszeresen ellenőriztem, azonban után kellett töltenem, de a kúton csak Castrol 20W40est kaptam (ami kifejezetten motorba való!) kb. 5 dcl-t kellett utántöltenem
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyire rezonál illetve mennyire ad zizagő zörgő hangot az XJR 1300 as müszerfala? Az enyém eléggé zizagő hangot ad menet közben arról nem is beszélve ha rossz az út. Olyan mintha valami lenne benne ami rezeg. 2001es SP. Van esetleg tapasztalat? Köszi előre a választ.
lekapod a műszeregységet, a poharakat az aljáról, majd a pohár alatt találsz 2-2 csavart, amikkel oldani tudod a felső gyűrüket. utána már látni fogod a belét azt hiszem. :s
én eddig jutottam vele, ha minden igaz ketté lehet venni az egész műszeregységet, de azt nem próbáltam. Sok sikert a buherához ;)
Még egy kérdés. A kilóméter óra és a fordulatszámmérő plexiket ki akarom cserélni de nem látom, hogy kell leszedni őket. Valaki esetleg tudja a trükkjét?
Csak most olvasom ezért nem reagáltam előbb. Ha esetleg még nem rendelted meg és van benned egy kis vagányság (hát persze hogy van! ) a redbaronnál is be tudod szerezni, ha esetleg valamelyik szerelőt meg tudod győzni talán beszerzési áron meg is ....öhmm-öhmm... szóval érted. okosban megoldják
Amerikai gyártó. Szerintem forgalmazót kéne nézni. Meg a cikkszámnak is mert lehet nem jót adtam meg (XS360?). A lényeg hogy van/létezik utángyártott is (nekem azt mondták - Yamaha -nincs, csak gyári). A majdnem 12000ft meg vicc, az egyik legdrágább szűrő.
Ja, és gumi ügyileg tudom a 400-ra (is) ajánlani a következőket:
Dunlop Sportmax Qualifier 160/60ZR17
Michelin Pilot Road 160/60ZR17
Nagyon jó gumik, szerettem mindkettőt főleg a Spmax-ot (jelenleg)! A pilot rettentő puha szerintem, de ez ettől volt jó.
Elsőnek ME Z1-etés Z6-ot használtam.... De ennyi.
Azokat nem említem amik nem váltak be. De ha gondoljátok.....
Üdv
Az elsővel nem szokott gond lenni. Hátul a szupersport gumik tényleg felejtősek. 3-4 ezret bírnak max. Inkábba túra-sport kategóriában érdemes körülnézni.
PL:
Michelin pilot road
Continental road attack
Bridgestone BT 021
Bridgestone BT 023
A Z8 is jó lehet, de én még nem próbáltam. Az enyémen most már másodszor van Bridgestone BT 020. Azthiszem, hogy idén már nem forgalmazzák. Ezzel el lehet menni kb 10000 km-t
Én Castrol Actevo 20-50-est használok az xjr 1300-ba,nagyon "imádja".Mivel az XJR-ek lég-olaj hűtéssel rendelkeznek,ez vele járó tényező,főleg ha nagyon meleg van.Egyet érdemes figyelni,hogy hány kilométer után kell "utántölteni". Laja