Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia nyár!
Ezek szerint sikerült eladnod a yamahát?
Múltkor találkoztam egy sráccal akinek NC700 X-e van, egy kicsit beszélgettünk a motorról, de nem tudott meggyőzni, nem fogott meg benne semmi, habár ez egy kicsit tetszetősebb darab.
Ami igaz, hogy automata üzemmódban ( amikor nem te váltogatsz!) 3 litert eszik, azért ez manapság nem elhanyagolható dolog.
Sok szép időtöltést kívánok az új motoron, és néha azért nézz vissza ide is, ja és feltétlen írj majd az új motorról, tényleg kíváncsi vagyok milyen tapasztalataid lesznek vele kapcsolatban!
Üdv,
István
ha adsz egy e-mail címet átküldöm amiket kaptam. Többnyire japánul van de a robbantott ábrák hasznosak.
honda nc 700 s.
Semmi gond, az enyém is csörög. Csörög 6éve, nem esett szét....
Egyik motoros cimbimnek is xjr400-a van, ugyan úgy csörög.
Milyen szervízkönyvetek van? Az általam kreált parts catalog, vagy gyári sm?
Üdv:Krisz
És milyen Hondát vettél?
sziasztok búcsúzni jöttem a héten hondás lettem. további jó motorozást balesetmentesen.
Javaslom az ebay.u.k.oldalt,rengeteg cucc van fenn. Érdemes megnézni. Én már vásároltam itt,bár nekem 1300-am van,de van 400-as oldal is
Szia!

Nehéz dolgod van, ha van is eladó az is aranyárban. Azt hiszem az új szett ára 80ezer körül van. Sajnos utángyártottról még nem hallottam, de aztán ki tudja.
Azt javasolhatom, próbáld meg javítani, ha még menthető. A mai gasket sealant-ek nagyon f*szásak, el se hinnéd. Sok sikert a javításhoz

üdv,
István
Oké. Elmentem és majd beszélünk. Akkor majd a jövö héten összehozzuk a találkozót.
Skype az nekem nincs, de a számom ott az adatlapomon.
A holnap nekem nem ok, ha csak ki nem jössz Jákig :)
Este meló után még meg kell javítanom egy mini gyorsaságit (pitbike, vagy mi az?) a szomszédnak :)
Ja igen. A skype mert az lemaradt.
skype: psutyika
Szia. Örülök, hogy megismerhetlek. Nekem is szinte bármikor jó. Ez a hétvége most nem mert egy kis nyaralàsra megyünk a hosszú hétvégén. De holnap pl jó lehet, főleg hogy lehet Szombathelyre megyek. Ha gondolod összefuthatunk egy KV-ra. Ha van Skypeod ez a cimem. Ezen most is elérsz. Esetleg telefonszám csere?
Szia!
Én Szombathely mellett lakom Jákon. Ha gondolod esetleg összefuthatunk vmelyik hétvégén, vagy ha van időd és erre motorozol, akkor hétközben is a késő délutáni órákban. Bár még én is mazsola vagyok az XJR terén, mert nemrég vettem
Köszi a szervízkönyveket srácok! Még felmerült egy bónusz kérdés. Mindenkinek zörög a gépe alapjáraton? utánanéztem és elvileg a kuplungkosár fogaskereke van úgy rögzítve, hogy egy stift, vagy csapszeg kotyoghat a hornyában. Csak alapjáraton csinálja ezt a kerepelést, illetve néhány km megtétele után bekussol. Egyik ismerősömnek egy hasonló korú Hondája van és ugyanígy zörög kicsit indításkor. Ő azt mondta hogy nem para, de a ti véleményetekre is kiváncsi vagyok.
Mail ment...
Üdv!

XJR 400-hoz keresek szívócsonkokat elfogadható állapotban,légyszíves segítsetek.....köszi,tomi
Vagy valaki más esetleg akinek megvan a 400as vas szervízkönyve el tudná dobni az emilemre? Nagyon hálás lennék!
szia!

El tudnád küldeni a szervízkönyvet?

bencethurmann@gmail.com

Előre is köszi!
Köszi. Közben tegnap maxra állítottam a telók feszességét és így pont tökéletes. A fékolaj csere + légtelenítést pedig a héten mecsinálom. Köszi még egyszer is.

Még egy általános kérdés. Jó lenne megismerkednem XJR 1300 tulajokkal mert per pill személyesen még nem ismerek senkit akinek ilyen gépe van. Szoktak lenni talik ahol lenne erre lehetőségem? Vagy esetlwg van a környékemen olyan akinek szintén ilyen motorja van? Én soproni vagyok. Szívesen felvenném a kapcsolatot emberkékkel.
A 1.3-ason elvileg az R1/Fazer fékjei vannak...egy fékfolyadék csere + légtelenítés, tisztítás nem árthat, főleg ha nem tudod mikor volt utoljára. Nekem 1.2-es van, ami még az fzr féknyergeit kapta. Sajnos más kategória, mint az 1.3-asé. Esetleg még fém fékcsővel tudod határozottabbá tenni a nyomáspontot.

Teló: az SP-n tudsz állítani előfeszítést. Bár mentem full előfeszítve egy kölcsön géppel és nekem úgy is lágynak tűnt. Később raktam bele progresszív rugókat, amitől sokat javult, aztán sűrűbb villaolajat is kapott...na ez utóbbi hiba volt, mert jelenleg keményebb, mint az öcsém gixxere Rosszabb úton, rövid féktávot véve elpattog az eleje stb...tehát a progresszív rugó + gyári olaj a nyerő megoldás - legalább is nekem
Rendben. Akkor ez igy tökéletes. Köszi a válaszokat.
Megnyugodhatsz,ez valóban tipikus xjr "jelenség". Nekem 2003 óta van xjr 1300-asom,minden indulás így kezdődik! Nem kell "észre venni,és egy idő után már fel sem tűnik.
Szinte minden olajfurdos kupplunggal ellatott motor azt csinalja amit leirtal. Es ez pont azert van mert az olaj kisse osszeragasztja a lamellakat meg akkor is mikor behuzod a kupplungot. Nemelyik Harley olyat szol hogy orulni fogsz milyen csendes a geped.
ÉVA én walvoline 4T 20 w 50 használok. jó a hangja a váltó nem hangos, nem esz i nem szórja. 400 asnak jo a 20w50 es.
Olyant szeretnék még kérdezni, hogy az XJR1300-asnál mennyire normális az, hogy amikor behúzom a kuplungot és 1-est kapcsolok elég nagy hangja van a váltónak amikor beugrik 1-esbe és ha a féket nem húzom picit olyan érzés van mintha a moci is nagyon picit bemozdulna vagy mintha megrándulna. Amikor pedig 1-ből kettőbe váltok akkor is elég hangosan kattanik ahogy átugorja a nullát és bemegy 2-esbe. A többi fokozatban már ez nincs meg, ott teljesen simán beugrok szinte hang nélkül kis kattanással a fokozatokba. Csak 1-es és kettes fokozatnál észlelhető a dolog. Mondták, már többen hogy ez normális és a Yamahák váltója elég hangos az első két fokozat bevételekor, de azért megköszönném, ha nálam tapasztaltabb XJR1300 tulajok is leírnák a véleményüket. Köszönöm szépen.