Érdeklődnék, hogy XJR 1200-asra milyen gumit tudnátok ajánlani, amit nem zabál fel olyan sebességgel mint a Michelin Pilot Power 2CT-t? Sajnos az első gumit 3000 km alatt elnyalta a barátomnak, Metzeler Z8? Pirelli Angel? Vagy?
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy tudtok e olyan helyet ahol XJR1300-ashoz bontott alkatrészeket lehet vásárolni. A két első lábtartót kéne kicserélnem mert az előző tulaj majdnem félig elkoptatta. A Yamahában 32.000Ft-ot mondtak rá darabonként. Na az tuti hogy nem. Köszi előre is.
Sziasztok!
Arra az elhatározásra jutottam, hogy a hátsó lengőkben kicserélem a rugókat, gondolom sokat tapasztaltátok már, hogy két személlyel elég kényelmetlen, nekem konkrétan keményen felüt a rendszer, ami sem a lengéscsillapítónak, sem az asszonyka hátsójának, no meg az én füleimnek sem tesz jót, szörnyű hallani azt a nagy csattanást.
Elég sok kérdés felmerült bennem,pl.: mennyivel legyen keményebb, legyen progresszív rugó, stb?
Szóval, ha esetleg van valakinek ezzel kapcsolatosan kalandja, tapasztalata, írjon legyen kedves egy-két sort.
Akkor egyre gondoltunk, csak mondom inkább rákérdezek mert még most sem hiszem el, hogy ennyibe kerül! Azt hiszem ezt hívják RABLÁSNAK, na meg ami a Ferihegyen van. Ma vittem ki a páromat a reptérre és mikor a parkoló órához léptem azt hittem dobok egy hátas, fél órára 1000 Ft -ot kérnek ! A jó édes kur**any*kat! Lehet nekem is fel kéne szállni a legelső géppel és itt hagyni ezt az országot.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, de sajnos nem ez a csavar az hanem a másik oldal. Csatolok egy képet amin talán látszik a blokk oldalán. De ha ez ugyan az mind amit te mutattál, már hatalmas segítség, mert akkor az alapján ugyan azt megrendelhetem a Yamahában.
Ha esetleg meg tudod nekem ezt nézni, nagyon megköszönöm.
Csatoltam képet az alsó részről.
Nem tudom, hogy pontosan melyikre van szükséged. Szerintem a 24-es és 25-ös alkatrész lesz az. Ahogy látom, az a csavar gumigyűrűvel van tömítve, nem alátéttel.
A cikkszámok a 2003-as motornak a listájából bvannak, de megnéztem az 1994-es és a 96 motorokét is. megegyeznek a számok.
Olajcső: a motorolajat viszi fel a motortól a hűtőhöz! Jobb oldali (72000ft), bal oldali (52000ft)...
több szervíz lett végigkérdezve, mindenhol ennyi :-( csatlakozókkal együtt..., mert nélküle nem lehet megvenni.
Sziasztok.
Egy kis segitséget szeretnék kérni.
A 2001-es évjáratú XJR1300-asomon még a Yamahában sem tudtak beazonosítani egy alkatrészt. Egyszerűen egyik évjárat robbantott ábráján sincs rajta. Ez konkrétan egy imbuszkulccsal meghúzható vastag olajleeresztőre hasonlító csavar a blokk jobb oldalán és a főtengely alatt. A kérdés, hogy milyen csavar ez, minek van ott, de leginkább milyen alátét vagy O gyűrű kell alája, mert hasszabb uton szivárog az olaj. Az előző tulaj olyan alátétet rakott oda ami nem erre valo.
Mint írtam márciusban vettem egy Yamaha xjr 400-ast. Jó állapotúnak látszott, aztán kiderültek a bajai.
1. az olajcsövet az első utam után cserélni kellett (130.000ft)
2. láncszett csere
3. szelepfelújítás
4. karburátor-tisztítás
5. kiderült, hogy hiányzik a légszűrőm!
és még sorolhatnám a problémáit! Hát így vegyen az ember használt motort! :-/ Még jó, hogy a párom szerelő (de az alkatrészeket így is meg kell venni), így olcsóbban kijövök belőle.......de könyörgöm...miért kell átverni a másik embert,....azon a 250km-en amíg hazajöttem akármi történhetett volna...
Sziasztok!
Ma megsasoltam a kuplung munkahengerét. Ritka trutyi volt benne. Kipucoltam és összeraktam. Lecseréltem az olajat is. Sajnos szép lassan szivárok és csöppenik. Szóval felújjító készlet lesz. Honnan lenne érdemes beszerezni?
A barátom 1200-esén az alsó kuplungmunkahenger kezdett el ködölni kicsit. Nála a kuplung lamellák kopottsága miatt a munkahenger már annyira kinyúlt a szimeringből, hogy nem tömített rendesen, de kis tisztogatás és egy új lamellaszett már meg is tette a hatását és újra tökéletes a rendszer. Lehet hogy egy alapos tisztítás is elegendő lehet első körben.
Először is jól választottál! ;) Egy külföldi oldalon olvastam a kuplung munkahenger problémáról...állítólag típushiba, ami szerintem túlzás, az enyémen nem volt vele gond.
Ha szivárog, akkor szerintem felújító készlet lesz a vége. Azért vedd le a munkahengert, tisztogasd meg szépen és látni fogod egy kiadós motorozás után, hogy mennyit ereszt. A kiegyenlítőben nézd meg szintet is meg, hogy nem-e levegős a rendszer. Az enyém is kezdett mostanság felpuhulni, de lecseréltem friss 5.1, ami után tökéletes lett.
Sajnos nálam a féknek nincs ereje...egyre jobban kezd átereszteni a főfékhenger...szóval nálam is sanszos a felújító szett :(
Ez egy haverom webáruházának a linkje, hogy kb. milyen alkatrész árakkal kalkuláj:
http://www.biker-world.hu/kate... alkatrészek&p0=Lamellák és rugók&szint=4&parent_cat_id=4568&cat_name=2001 (RP022)&hivo_cat_id=74&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=74&path_marka=Yamaha&p
ath_tipus=XJR 1300SP&path_evjarat=2001 (RP022)
Az üzlet megszünt, sajnos innen már nem lehet rendelni.
Sziasztok!
Posta Sándor (Sutyi) vagyok Sopronból. Most tettem szert egy 2001-es XJR 1300Sp-re. Fantasztikus gép, amióta motorőrült lettem ez a motor tetszett a legjobban. Nagyon fogom szeretni és gondos gazdája leszek.
Szeretnék is egyből egy kis segitséget és tanácsot kérni. A kuplunggal lenne gondom. Amikor a motort leállitottam még semmi gond nem volt. 2 óra állás után a kuplungkar majdnem fèlig beesik ès csak majdnem a végén fog. olyan mindha nem nyomna rendesen. ráadásul szivárog is. Van esetleg tapasztalatotok ezzel kapcsolatban? Nagyon megköszönném az infókat.
Szia! Már én is próbáltam szétszedni de féltettem, így nem mertem nagyon erőszakoskodni mert nem olcsó egy a búra. Nekem érzésre csal a km óra, ezt akartam ellenőrizni, de lemondtam róla.
Ha sikerül szakszerűen szétkapnod, írd meg hogyan sikerült.
Csak az ezerkettesét tudom mondani, de szerintem hasonló lesz a tiéd is.
A nullázó műanyag végében kell lennie egy apró csavarnak. Ha azt kitekered, akkor lejön a műanyag tekerő és le tudod venni a burkolatot. Mielőtt nekiállsz, ellenőrizd a km spirált. Az szokott lenni a leg gyengébb pont.
A képen 15-ös számmal van jelölve a csavar.
Rövid kerregés után a kilométeróra megadta magát. Tudja valaki, hogyan kell leszedni a búráját? A lenullázós tekerentyű miatt képtelen vagyok eltávolítani.
Érdeklődnék, hogy XJR 1200-asra milyen gumit tudnátok ajánlani, amit nem zabál fel olyan sebességgel mint a Michelin Pilot Power 2CT-t? Sajnos az első gumit 3000 km alatt elnyalta a barátomnak, Metzeler Z8? Pirelli Angel? Vagy?