Köszi az infókat mindenkinek főleg neked István! A nyár által küldött link már nem él, nekem legalábbis nem hozza a hirdetést, valszeg elvitték a mocit. Mind1 van egy régimotoros ismerősöm aki segít majd a vadászatban, több gépet is megnézünk és utána választunk, bár őszintén megvallva nekem az előző posztomban kirakott moci tetszik a legjobban annak ellenére, hogy nem originel xjr 400R
Szia Bence!
Mindenképpen olvass vissza a fórumon , nagyon sok mindent megtudhatsz a 400-asról!
Amit kiválasztottál paripát én konkrétan nem láttam még, de ha megengeded egy- két dolgot így első ránézésre (saját vélemény!). A hátsó rugóstag nem progresszív (ne értsd félre az enyém is ilyen, csak hát sajnos lehetne komfortosabb is, két személlyel lehet, hogy felüt majd!); A lánc ápoltnak tűnik, ez jó jel; A kipu rendszer nem eredeti, és a kormányon mintha nem az eredeti kezelő szervek lennének, ez persze nem baj, de jobb ha tudod (Lehet érdemes az eladónál rákérdezni vajon miért!); Az adatlapon szereplő XJR 400R nem igaz, ha így rákeresel a neten egyből látod a különbséget( ülés, hátsó idom, progresszív hátsó lengő, stb.)
Megmondom őszintén, ÉN nyár motorját inkább választanám: Olcsóbb, progresszív hátsó lengő, több eredeti alkatrész, gyönyörű hátsó dob.
Sok sikert a választáshoz, és üdv a csapatba ha XJR-es leszel!
Üdv,
István
Újonc vagyok és egy 400as vasat szeretnék venni ebből a Yamaha XJR típusból. Ki is néztem már egyet, de mivel tapasztalatlan vagyok valaki esetleg le tudná írni mire kell figyelni a vásárlásnál? mik a gyakrabban előforduló hibák, ilyesmik. Egyébként ezt a paripát néztem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr_400_r-5892480
Val
akinek esetleg nem ismerős? Egyik haver mondta hogy erre is kérdezzek rá hátha van itt ex tulaj :)
Előre is köszi az infókat :)
Mikor én néztem mocit, akkor náluk vagy 300 ezerrel drágább volt olyan állapotú, mint amit én néztem. Hallottam már jót-rosszat róluk. Asszem garit is vállalnak rá, nem? Az elején jól meg kell hajtani, hogy kijöjjön a hiba :D
Persze, szivesen megnézem, de azért ne az én véleményemen múljon. Vigyél valakit magaddal, aki jobban ért hozzá. A tákolásokban igazad van, de lehet hogy ezt a motort normálisan szerelték. ki tudja...
A nevemet megtalálod az adatlapomon. az fordítva(angolosan) leírva ponttal elválasztva kukac gmail.com
Jó dolog az adásvétel, csak abba kezdek belefáradni, hogy a magyarországi hozzáállással, szilikonpasztával összerakott, lehasznált, "okosba" szervizelt gépet megcsinálom lelkiismeretesen és ha lecserélem, akkor kezdődik minden elölről :(
Na ezért nincs szívem eladni :(
De motorgyűjtő sem akarok lenni, habár jó lenne...
Megnézem ezt az 1200-est, de elment a kedvem tőle.
Igen, azt láttam, hogy a 400asok így vannak festve, de az egyketteseknél a henger bordáinak éle is fém színű, nem csak a hengerfejé. Ha a hengerfejt levették, akkor onnan a henger már csak egy lépés. Sőt. Mivel megmozdulhat a hengertalp tömítés, az a biztonságos, ha mindig kicseréled azt is amikor leveszed a hengerfejet. Inkább az a kérdés, hogy miért festették. Ha csak azért, hogy szebb legyen, akkor a hengerfejet miért nem?
Ha ebben az árban keresgélsz, akkor nézesd meg szerelővel. Lehet hogy jó vétel. Én sem fizettem sokkal többet az enyémért és nem is volt sokkal jobb állapotban.
Én a helyedben piacra dobnám a kicsit és a kettő árából nézelődnék. De hát ez csak az én véleményem. Tudod, kibicnek semmi sem drága. :D
Ezeket észre sem vettem. Csak az lebegett a szemem előtt, hogy egy egykettesen ülök :D Mondjuk tényleg túl olcsó :( A 400-ast 540e-ért vettem 3 éve.
A nem gyári festésből gondolod, hogy le lett véve a hengerfej? De akkor a henger is... A 400-asomon is így néz ki a henger festése.
Köszi szépen a sok infót! Várok még bármiféle hozzászólást! :)
Bár, ha eladnám a tuti állapotú 400-asomat, akkor lassan vehetnék egy újabb 1300-ast. De nincs szívem eladni.... :(
Sajnos nem ismerem.
Ami így elsőre feltűnt, az a hátsó legéscsillapító. Az biztos, hogy nem gyári.
Az első féknyergek is gyanúsak. Bár ilyen elvileg létezett.
Az ülésből és a kipufogó blokk alatti részének hiányzó krómbetétjéből valószínű, hogy európai modellről van szó.
A henger festése sem gyári. Érdemes megkérdezni, hogy miért lett levéve 45000km előtt a hengerfej. Mondjuk ha szakszerűen rakták össze, akkor ez sem jelent semmit.
Na meg ugye a tükrök... Az mondjuk fogyó eszköz, meg lehet hogy esztétikai okból cserélték.
Megnézni mindenképpen érdemes.
Én úgy tudom, hogy a két műszer kb 2003-ig megegyezik. A feliratos lapot külön nem egyszerű kicserélni, de lehet rá kapni egyedi feliratos/krómozott matricát. Talán e-bay -en láttam valahol. A 180-ig órázott 1200-as XJR-ek jellemzően japán belpiacosak. Japánban elvileg nem helyezhetnek forgalomba olyan járművet, ami (közúton) ennél gyorsabban tud menni. Az enyém is ilyen.Az index visszajelző lámpák színe különbözhet még. Az enyémen sárga, de van amelyiken zöld.
Még egyszer köszönöm a tanácsokat, és tapasztaltokat!
A motort elvitték előttem, de nem bánom, mert így egy (szerintem) jobb géphez jutottam, egy Yamaha XJ 600 S képében. :)
Lennz)e egy olyan kérdésem, hogy az 1200 műszerfala miben különbözik az 1300tól?
Az enyém 260km/h-ig van kalibrálva (csak szar az egész), viszont itt a képen 1200-as csak 180-ig. Ez valóban így van? A feliratos lapot a kontrollámpáknál ki tudnám cserélni? Köszi a válaszokat előre is!
Köszönöm a tapasztalatokat! Akkor nagyjából az áll róla, amit reméltem, sőt még jobb is! :) A sportos vezetést nem bánom. Imádom, mikor bőg a motor :) A fogyasztást akkor talán még az 5 literbe is bele tudom spórolni, ha fejben eldöntöm, ez jó!
Köszi mégegyszer!
Én voltam 130 kiló és jól elközlekedtem vele akkor is. Utassal is elment, de úgy már nem olyan élvezetes :) (Kíváncsi lennék, hogy menne, ha 70 kiló lennék! Lehet, hogy fülig érne a szám! :D )
Szerintem megbízható. Ezért is vettem és azóta sem hallottam vagy tapasztaltam egyebet.
Nyilván nem új gép, szóval lehet, hogy eljön az ideje egy-két alkatrész cseréjének. Eddig bármit meg tudtam hozzá venni, csak pénz kérdése volt :)
Én 3 év után is jó választásnak tartom és szeretem, habár többször említettem itt is, hogy néha hiányzik egy V2-es nyomatéka(vagy egy 1300-asé :) ) és hogy sokszor kell visszaváltogatni, de néha pont ez a versenyszerű vezetés tetszik. Azt hiszem ki is nőttem, nézegetek is nagyobbakat.
Nekem speciel 5.2-5.4 litert fogyasztott az elején, de mióta már jobban összenőttünk és kicsit jobban gyorsulgatok, szerintem 6 körül jár, de azóta nem mértem. De nemtom, hogy mi az átlag, illetve mennyi a norma.
A hétvégén készülök egy '97-es XJR400-ast megnézni, és talán megvenni. Lenne pár kérdésem:
Mire figyeljek oda megvételkor?
Mennyire fogja bírni két személlyel a túrázást? (ketten együtt vagyunk kb 130 kg)
Általánosságban véve (szervízháttér, megbízhatóság, stb.) jó választás?
Milyen fogyasztásra készüljek? Bele fog férni az 5 literbe, ha max 110-es tempót diktálok, és nem őrült módjára gyorsulgatok? :)
Köszönöm a válaszokat!
Mindenképpen olvass vissza a fórumon , nagyon sok mindent megtudhatsz a 400-asról!
Amit kiválasztottál paripát én konkrétan nem láttam még, de ha megengeded egy- két dolgot így első ránézésre (saját vélemény!). A hátsó rugóstag nem progresszív (ne értsd félre az enyém is ilyen, csak hát sajnos lehetne komfortosabb is, két személlyel lehet, hogy felüt majd!); A lánc ápoltnak tűnik, ez jó jel; A kipu rendszer nem eredeti, és a kormányon mintha nem az eredeti kezelő szervek lennének, ez persze nem baj, de jobb ha tudod (Lehet érdemes az eladónál rákérdezni vajon miért!); Az adatlapon szereplő XJR 400R nem igaz, ha így rákeresel a neten egyből látod a különbséget( ülés, hátsó idom, progresszív hátsó lengő, stb.)
Megmondom őszintén, ÉN nyár motorját inkább választanám: Olcsóbb, progresszív hátsó lengő, több eredeti alkatrész, gyönyörű hátsó dob.
Sok sikert a választáshoz, és üdv a csapatba ha XJR-es leszel!
Üdv,
István
Picit olvass vissza, mert nemrég volt pár hasonló érdeklődés.
Tibus
ez is eladó
Újonc vagyok és egy 400as vasat szeretnék venni ebből a Yamaha XJR típusból. Ki is néztem már egyet, de mivel tapasztalatlan vagyok valaki esetleg le tudná írni mire kell figyelni a vásárlásnál? mik a gyakrabban előforduló hibák, ilyesmik. Egyébként ezt a paripát néztem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr_400_r-5892480
Val
akinek esetleg nem ismerős? Egyik haver mondta hogy erre is kérdezzek rá hátha van itt ex tulaj :)
Előre is köszi az infókat :)
A nevemet megtalálod az adatlapomon. az fordítva(angolosan) leírva ponttal elválasztva kukac gmail.com
most küldött nagyobb képeket az eladó, habár ezek is mobil minőségűek. Megnéznéd, ha elküldöm mailben? Adsz egy címet?
Köszi!
Na ezért nincs szívem eladni :(
De motorgyűjtő sem akarok lenni, habár jó lenne...
Megnézem ezt az 1200-est, de elment a kedvem tőle.
Ha ebben az árban keresgélsz, akkor nézesd meg szerelővel. Lehet hogy jó vétel. Én sem fizettem sokkal többet az enyémért és nem is volt sokkal jobb állapotban.
Én a helyedben piacra dobnám a kicsit és a kettő árából nézelődnék. De hát ez csak az én véleményem. Tudod, kibicnek semmi sem drága. :D
A nem gyári festésből gondolod, hogy le lett véve a hengerfej? De akkor a henger is... A 400-asomon is így néz ki a henger festése.
Köszi szépen a sok infót! Várok még bármiféle hozzászólást! :)
Bár, ha eladnám a tuti állapotú 400-asomat, akkor lassan vehetnék egy újabb 1300-ast. De nincs szívem eladni.... :(
Tibor
Ami így elsőre feltűnt, az a hátsó legéscsillapító. Az biztos, hogy nem gyári.
Az első féknyergek is gyanúsak. Bár ilyen elvileg létezett.
Az ülésből és a kipufogó blokk alatti részének hiányzó krómbetétjéből valószínű, hogy európai modellről van szó.
A henger festése sem gyári. Érdemes megkérdezni, hogy miért lett levéve 45000km előtt a hengerfej. Mondjuk ha szakszerűen rakták össze, akkor ez sem jelent semmit.
Na meg ugye a tükrök... Az mondjuk fogyó eszköz, meg lehet hogy esztétikai okból cserélték.
Megnézni mindenképpen érdemes.
Őt nem ismeritek véletlenül?
XJR1200
Köszi
Tibor
Így már tiszta a kép.
Még várok vele kicsit, talán lesz itt is bontóban.(legalább is remélem)
Én úgy tudom, hogy a két műszer kb 2003-ig megegyezik. A feliratos lapot külön nem egyszerű kicserélni, de lehet rá kapni egyedi feliratos/krómozott matricát. Talán e-bay -en láttam valahol. A 180-ig órázott 1200-as XJR-ek jellemzően japán belpiacosak. Japánban elvileg nem helyezhetnek forgalomba olyan járművet, ami (közúton) ennél gyorsabban tud menni. Az enyém is ilyen.Az index visszajelző lámpák színe különbözhet még. Az enyémen sárga, de van amelyiken zöld.
Még egyszer köszönöm a tanácsokat, és tapasztaltokat!
A motort elvitték előttem, de nem bánom, mert így egy (szerintem) jobb géphez jutottam, egy Yamaha XJ 600 S képében. :)
Az enyém 260km/h-ig van kalibrálva (csak szar az egész), viszont itt a képen 1200-as csak 180-ig. Ez valóban így van? A feliratos lapot a kontrollámpáknál ki tudnám cserélni? Köszi a válaszokat előre is!
Ha van egy kis időd érdemes végiglapozgatni a fórumot nagyon sok mindenre megtalálod a választ a kérdéseidre.
Nagyon szuper kis gépek, pörgetni kell hogy igazán menjen de ha figyelsz rá (rendes szervizelések, karbantartások), Ő is vigyázz rád!
Üdv,
István
Köszönöm a tapasztalatokat! Akkor nagyjából az áll róla, amit reméltem, sőt még jobb is! :) A sportos vezetést nem bánom. Imádom, mikor bőg a motor :) A fogyasztást akkor talán még az 5 literbe is bele tudom spórolni, ha fejben eldöntöm, ez jó!
Köszi mégegyszer!
Szilárd
Én voltam 130 kiló és jól elközlekedtem vele akkor is. Utassal is elment, de úgy már nem olyan élvezetes :) (Kíváncsi lennék, hogy menne, ha 70 kiló lennék! Lehet, hogy fülig érne a szám! :D )
Szerintem megbízható. Ezért is vettem és azóta sem hallottam vagy tapasztaltam egyebet.
Nyilván nem új gép, szóval lehet, hogy eljön az ideje egy-két alkatrész cseréjének. Eddig bármit meg tudtam hozzá venni, csak pénz kérdése volt :)
Én 3 év után is jó választásnak tartom és szeretem, habár többször említettem itt is, hogy néha hiányzik egy V2-es nyomatéka(vagy egy 1300-asé :) ) és hogy sokszor kell visszaváltogatni, de néha pont ez a versenyszerű vezetés tetszik. Azt hiszem ki is nőttem, nézegetek is nagyobbakat.
Nekem speciel 5.2-5.4 litert fogyasztott az elején, de mióta már jobban összenőttünk és kicsit jobban gyorsulgatok, szerintem 6 körül jár, de azóta nem mértem. De nemtom, hogy mi az átlag, illetve mennyi a norma.
De írjanak a többiek is valamit :)
Tibus
A hétvégén készülök egy '97-es XJR400-ast megnézni, és talán megvenni. Lenne pár kérdésem:
Mire figyeljek oda megvételkor?
Mennyire fogja bírni két személlyel a túrázást? (ketten együtt vagyunk kb 130 kg)
Általánosságban véve (szervízháttér, megbízhatóság, stb.) jó választás?
Milyen fogyasztásra készüljek? Bele fog férni az 5 literbe, ha max 110-es tempót diktálok, és nem őrült módjára gyorsulgatok? :)
Köszönöm a válaszokat!
Szilárd
köszi az infót, már 5000 et mentem vele akkor beruházok egy olajcserét. enyém nem eszi nem szórja már. de árulom eladó.