Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tőlem kérdezed? Diagnosztika nem tudom mikor volt, lehet soha, szinkron szezon elött megvolt az elözö tulaj elmondása szerint. Most akkor ez a membrán meliykben van? Enyém 2001-es?
Mikor volt rajt karbi diagnosztika - nem szinkron?
Nálad nincs
Ebben a típusban hol van ilyen membrán ez nem csak a régi xj van?
Nálam ha teljesen ráhúzom nem fullad meg csak fel pörög,indulás után vissza veszem én is hogy ne pörögjön hidegen 3 ezerrel.
Hali! Még annyit kérdeznék, hogy nektek a szivató az mennyire működik finoman? Nekem az a bajom, hogy kb. az utolsó 1,5centin dolgozik az egész, 1mm elmozdításra is már eléggé nagyot reagál, és csak visszaengedésnél tudom finoman állítani. Szóval húzásnál nem igazán tudom szabályozni, úgy kell hogy behúzom teljesen és szépen finoman engedem vissza. Végülis nem nagy probléma, csak elég nehéz eltalálni hidegindításnál azt a pontot, aminél szépen beindul. Általában túl sokat kap és lefullad, kell egy kicsit gázzal játszani, hogy elégjen az üzemanyag és akkor felveszi a fordulatot, olyan 2500-ra szoktam belőni. Szóval ez normális, vagy kéne vele kezdeni valamit?
Sajnos ez ilyen... az enyém is ezt csinálja
A tankot ehhez kevés levenned, az idomot is le kell bombázni.
Köszönöm Dreamfactory. Jövöhéten olaj, szürök cseréjét megcsinálom, akkor leveszem a tankot a légszürö miatt és szerintem ránézek akkor erre a membránra. Üdv.
https://www.sportmotor.hu/foru...

Itt van a válasz . Piratson kolléga válaszát keresd .
Mondjuk nemtudom a 51J 600on ami nekem van , van e ilyen
Üdv ,

Ne is mondd , 2 napja nekem is beköltözött a tücsök . Ilyen hangja van :
http://youtu.be/KuLac3u6POQ

Valakinek volt ilyen gondja , keresem a hszk között .
Hali! Ma délután mikor másodjára ültem motorra, ciripelö hangot hallottam a motorból, de nem csak alapjáraton, hanem folyamatosan bármennyivel mentem, bár szakaszosan nem szabályszerüen csinálja. Olyasmi hang, mikor megfogsz két pénzérmét és lapjával egymásnak ütögeted. Eddig ezt még nem vettem észre. Valakinek hasonló tapasztalat, ez mi lehet? Üdv.
Helló. Érdeklődnék, hogy a tükrök megvannak (eladóak)? Ha igen menyiért,illetve helyileg merre. Előre is köszönöm
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni találkozott már valaki ilyen jelenséggel ,1993 as 600 as divim van egy hete vettem észre 3000 es fordulatszám után kb 4000 ig nagyon ,utána kicsit tompúl még elviselhető ráz,remeg a motor ,elzsibbad tőle a kezem főleg a jobb !
Karbi tisztítás ,beállítás ,olaj csere motul 5100 10w40 es ,gyertya csere ,szelephézag állítás ,ezeken vagyok túl,mióta megvan egy éve . És ezt most kezdte el nagyon zavaró.... Van ötletetek merre kezdjem ?
Szerintem a gyár is tudatában volt, hogy léghűtéses a motor, amikor az előírásokat megfogalmazták (10w30/20w40). Semmi gond azzal, ha valaki túlteljesíti ezeket, de a "minimum kell bele 50-es" kicsit túlzás.
Egy részszintetikus mai 10w40 is nagyságrendekkel jobb, mint 30 éve az előírt ásványi olaj volt, mint ahogy általában az összes kenőanyag komoly fejlődésen ment keresztül (pl. láncspré vs sima motorolaj ).
Én egyszer próbáltam egyébként 20w50-es olajat, és azon kívül, hogy a váltóm kicsit nehezebben járt, nem tapasztaltam változást (asszem mol volt, azóta a kerülendő kategóriába soroltam).
Hello Mindenkinek !
A régi 51J-s Xj-n is előfordulhat ez a kuplunghang ami a Divin is ?
Én motul 15w 50 es tettem bele ,mivel ez léghűtéses minimum kell bele az 50 es olaj.
Köszönöm a válaszokat. Dani, én is olyanra gondoltam.
Én 10W50 Motult tettem bele, meg az előző gazdája is.
A szervizkönyv a hatszázas Divihez 10W30-at vagy 20W40-et ad meg. Én 10W40-et használtam, és semmi gond nem volt vele melegben.
Hali! Lassan elérkezek az elsö olajcserémhez, kérdés, hogy milyen viszkozitású olajat ajánlotok, ami a nyári 50fokos városozást is bírja. A szervizkönyv 10W40-et és 20W50-et ajánl. Én 10W50-en gondolkozom. Nos? :)
Üdv! Helyile merre? Komplet hengerfejed esetleg blokkod van?
Xj 600 1993 4br alkatrészek eladok motorikus+ idomok karbi nincs
Szuper. Köszi
Szia ! Az úriember szerszámkészítő . Perlaki Ferenc 2750 Nagykőrös Tormás utca . Tel: +36 30 206 6091
Tudomásom szerint a kuplungon nem változtattak.