Tőlem kérdezed? Diagnosztika nem tudom mikor volt, lehet soha, szinkron szezon elött megvolt az elözö tulaj elmondása szerint. Most akkor ez a membrán meliykben van? Enyém 2001-es?
Hali! Még annyit kérdeznék, hogy nektek a szivató az mennyire működik finoman? Nekem az a bajom, hogy kb. az utolsó 1,5centin dolgozik az egész, 1mm elmozdításra is már eléggé nagyot reagál, és csak visszaengedésnél tudom finoman állítani. Szóval húzásnál nem igazán tudom szabályozni, úgy kell hogy behúzom teljesen és szépen finoman engedem vissza. Végülis nem nagy probléma, csak elég nehéz eltalálni hidegindításnál azt a pontot, aminél szépen beindul. Általában túl sokat kap és lefullad, kell egy kicsit gázzal játszani, hogy elégjen az üzemanyag és akkor felveszi a fordulatot, olyan 2500-ra szoktam belőni. Szóval ez normális, vagy kéne vele kezdeni valamit?
Köszönöm Dreamfactory. Jövöhéten olaj, szürök cseréjét megcsinálom, akkor leveszem a tankot a légszürö miatt és szerintem ránézek akkor erre a membránra. Üdv.
Hali! Ma délután mikor másodjára ültem motorra, ciripelö hangot hallottam a motorból, de nem csak alapjáraton, hanem folyamatosan bármennyivel mentem, bár szakaszosan nem szabályszerüen csinálja. Olyasmi hang, mikor megfogsz két pénzérmét és lapjával egymásnak ütögeted. Eddig ezt még nem vettem észre. Valakinek hasonló tapasztalat, ez mi lehet? Üdv.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni találkozott már valaki ilyen jelenséggel ,1993 as 600 as divim van egy hete vettem észre 3000 es fordulatszám után kb 4000 ig nagyon ,utána kicsit tompúl még elviselhető ráz,remeg a motor ,elzsibbad tőle a kezem főleg a jobb !
Karbi tisztítás ,beállítás ,olaj csere motul 5100 10w40 es ,gyertya csere ,szelephézag állítás ,ezeken vagyok túl,mióta megvan egy éve . És ezt most kezdte el nagyon zavaró.... Van ötletetek merre kezdjem ?
Szerintem a gyár is tudatában volt, hogy léghűtéses a motor, amikor az előírásokat megfogalmazták (10w30/20w40). Semmi gond azzal, ha valaki túlteljesíti ezeket, de a "minimum kell bele 50-es" kicsit túlzás.
Egy részszintetikus mai 10w40 is nagyságrendekkel jobb, mint 30 éve az előírt ásványi olaj volt, mint ahogy általában az összes kenőanyag komoly fejlődésen ment keresztül (pl. láncspré vs sima motorolaj ).
Én egyszer próbáltam egyébként 20w50-es olajat, és azon kívül, hogy a váltóm kicsit nehezebben járt, nem tapasztaltam változást (asszem mol volt, azóta a kerülendő kategóriába soroltam).
Hali! Lassan elérkezek az elsö olajcserémhez, kérdés, hogy milyen viszkozitású olajat ajánlotok, ami a nyári 50fokos városozást is bírja. A szervizkönyv 10W40-et és 20W50-et ajánl. Én 10W50-en gondolkozom. Nos? :)
Itt van a válasz . Piratson kolléga válaszát keresd .
Mondjuk nemtudom a 51J 600on ami nekem van , van e ilyen
Ne is mondd , 2 napja nekem is beköltözött a tücsök . Ilyen hangja van :
http://youtu.be/KuLac3u6POQ
Valakinek volt ilyen gondja , keresem a hszk között .
Segítségeteket szeretném kérni találkozott már valaki ilyen jelenséggel ,1993 as 600 as divim van egy hete vettem észre 3000 es fordulatszám után kb 4000 ig nagyon ,utána kicsit tompúl még elviselhető ráz,remeg a motor ,elzsibbad tőle a kezem főleg a jobb !
Karbi tisztítás ,beállítás ,olaj csere motul 5100 10w40 es ,gyertya csere ,szelephézag állítás ,ezeken vagyok túl,mióta megvan egy éve . És ezt most kezdte el nagyon zavaró.... Van ötletetek merre kezdjem ?
Egy részszintetikus mai 10w40 is nagyságrendekkel jobb, mint 30 éve az előírt ásványi olaj volt, mint ahogy általában az összes kenőanyag komoly fejlődésen ment keresztül (pl. láncspré vs sima motorolaj ).
Én egyszer próbáltam egyébként 20w50-es olajat, és azon kívül, hogy a váltóm kicsit nehezebben járt, nem tapasztaltam változást (asszem mol volt, azóta a kerülendő kategóriába soroltam).
A régi 51J-s Xj-n is előfordulhat ez a kuplunghang ami a Divin is ?
Tudomásom szerint a kuplungon nem változtattak.