Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv

Yamaha wr/yz 450/426 hengerfejet keresek !
Eladó 2 db Mitas c-04 110/90-18 as gumik!Mind kettő szép állapotban van nincs repedezve stb...!11-12mm bütyökmagasság középen!3000Ft/db, a kettő együtt 5500Ft!Mail címem: izirajder2005@freemail.hu
Sziasztok. Nem tud valaki véletlenül wr 400-as blokkot eladót?
Érdekes dolgok ezek.
Ilyenkor tűnődöm azon,hogy miért is fizet az ember valójában,ha az utángyártó cég a gyári beszállító termékét árulja olcsóbban.
Na erre csak azt tudom mondani hogy rendeltem Wiseco hengerfej tömítést majd mikor ez kinyiffant akkor pedig Cometic-et, láss csodát szétszedtem a mocit és mindkét hengertalp tömítésen (az újon és a régin is) a Cometic felirat szerepelt. Egyszóval a Wiseco újracsomagolta a Cometicet.
A 98as évj. 400-as és a 2000éjv 426-os ba egyformák a szelepek, amennyire én észrevettem csak annyit fejlesztettek rajta hogy felfúrták 3mm-rel, 2001 ben pedig kapott titán szelepeket. A 450 teljesen más. Gyári érték a 426-nál szívó 1,5 kipu. 2,5 nézz utána mert szerintem a neked a kipufogón kéne állítani.
Megkérdezem,hogy cserélte-e.
Szerelő haverom-nemtudom pontosan milyen kapcsolatban van a hazai wiseco importőrrel,de sztem onnan vannak a szelepek is.
Mellékesen:érdekes,hogy a wiseco-nak van főtengelycsapágya.Na most küldték wiseco dobozban a két csapágyat.a csapágyak viszont két kis doboz koyo-s dobozban voltak és persze a csapágyak is koyo csapágyak.
Namármost ha a wiseconál a csapágyak olcsóbbak,mint az ugyanolyan,csak máshonnan beszerzett koyo csapágyak.Asszem a gyári is koyo.
Yamaha matrica szettek!
Érd:bakonymotor@gmail.com
450 esbe is belefér a vasszelep? nekem a jelenkegi korongom 1.50mm körül vannak a szívó soron de rdekes a kipuf az még van vagy 2.20 is az lassabban verődik
Azért kell a nekem a rugókat kicserélni mert titán szelep és az acél szelep rugója elvileg más, kérdezd meg a haverodat hogy neki cseréltek-e szeleprugókat (csak akkor persze ha titánról acélra cserélték) és hogy hol vette azokat a Wiseco szelepeket mert az igen jó ár. Természetesen szelepszár szimeringet is ajánlott cserélni csak azt elfelejtettem írni.
hm.
nekem még egyik sem jelentkezett,akkor megnyugtattál,köszi!
szelephézag ok,nem is eresztett át,és hidegen-melegen 1-2 rúgásra indul.
a kb 15 öt munkadíj,meg plusz hengerfejtömítés nélkül írtam.azokkal együtt tuti több.
de a haverom a 426-ba azt hiszem 11500-ért vette az 5 wiseco acélszelepet.Az jó ár nem?
Egyébként miért nem kell a szeleprugó?Szimmering viszont kell,ugye?
egyébként egy ilyen gyönyörűség került bele:
Én is így jártam igaz annyi eltéréssel hogy mikor már itt volt a hengerfejtömítés akkor szedtem szét a mocit és láttam hogy a szelep átereszt, kiszedtem és a szeleptányér ki volt verődve, de nem volt más választásom a hétvégi motorozás le volt szervezve ezért újra csiszoltam és összeraktam. Még idén szét akarom szedni és felújítani. A szervizben azt mondták hogy akkor kell cserélni hogyha gyorsan fogy a hézag ill. nem is indul a gép(kiverődésnél pedig azonnal). 1310-es hozzászólásomnál említem a szelep árakat, rugó neked nem is kellene +szelep állító korong + hengerfej tömítés + munkadíj. Tehát az nem 15e mostmár hanem kicsit több.
ööö
ha kicsit érthetetlen:
inkább kifizettem volna valahogy most 15el többet,mint később sokkal többet.
Hali
lenne egy kérdésem.honnan lehet tudni,hogy a szelepek csereérettek-e?
Kicsit ideges vagyok,mert most hoztam el a motort.Szépen fel van újítva.a szelepek viszont nem lettek cserélve.
haver 426-jában meg elszakadt az egyik kipufogószelep múltkor.tudom ez nem titán,de akkor is elszakadhat.nekem ez meg most nem hiányozna,mert teljesen lenulláztam magam pont a motor miatt,amiben hajtókar,dugó,főtengelycsapágy,vezlánc,5 váltófogaskerék,1 léptetővilla lett cserélve.
szal rábasztam,mert sztem ha most kicserélte volna a szerelő,akkor kb feleannyiból meg lett volna,mint teszem fel 2 hónap múlva,amikor újból szét kell szedni szelepcsere miatt.ha addig kibírja.fohászkodás lesz.
jó lenne megnyugodni, amúgy is olyan vagyok,hogy sokminden nyugtalanít.csak még nem vagyok keresőképes.ösztöndíjból,meg félretett pénzből tartom fenn a motort.
Olajcsere után nekem is szokott picit ilyen ingadozás lenni aztán beáll egy kör után !
Pl figyeld meg mikor olajat cserélsz a blokkból lejön kb 3-4dl a többi meg a vázból vereti le az elsőkereket !
az enyém 450 es
Hali

Az olajszintet 3 perc járatás után mérjük ! (owners manual) elvileg
Én úgy adagolom az olajat hogy először kitererek egy kis csavart a a váltókar alatt és amikor már eleég neki az olajból ott szépen lassan hugyozza ki a felesleget nekm ezután a nívó meleg motornál pont szintig van
Na de itt egy video nézd meg igaz nem wr de japó
keresges! van sok hasznos video
ja A 0 azt jelenti, hogy semmi sem látszik a nívón olyan mintha nem is lenne benne olaj...
Szia !

Azt nem értem hogy kb ~1.7L olaj van a mociban. Most cseréltem olajat (természetesen szűrőt mindig cserélek sőt gyárit veszek igazából feleslegesen de a gyári az gyári ) és 1-2 óra után full 0 a szint a nívón menet után viszont full max a max felett van kb 5-6cm rel..... Tehát kicsit nagy az ingadozás. vagy ne foglalkozzak vele benne van az 1.7L aztán kész... ?
Remélem az öregnek elnézik a gyorshajtást abban a pár órában!
Köszönöm! Életmentés volt
microfiche diagrams
www.ronnies.com

alul van hogy micro...(fasztuggya) diagrams
Hali! Valaki tudna segíteni, hogy hol találok Robbantott rajzot? Yamaha WR 250 -ről 95-ös évjárat. De az sem baj, ha YZ 250-hez van.