gorazs ! azzal én tisztába vok h akarni kell boeing 747 hajtómüvet is belehet épiteni egy trabantba csak akarni kell Arra gondoltam h faragás nélkül vagy h szép szavakat használjak kompatibilis e a 450 é meg a 426 é ?
Lenne egy hülye kérdésem ha veszek egy sm szettet 400/ 426 ba az meg egyezik a 450 esével vagy van valami külömbség és nem épithető be egyik a másikba ?
Képzeld el visszaolvastam 125-2Tcross-WR250-4T vita erre te példázol a 450eseddel,halkan megsúgom senki nem vitatta hogy a 4T nyomatékos.Csak mondom a 250-4T-t 1jó motoros megeszi reggelire 125crossal De fa..ságon felesleges vitázni
"az hogy kimotorozható legyen a 250 2t ahoz nem kell stewartnak lenni hisz egyenesbe miden hülye tud nyél gázt húzni."ugye ezt nemmondod komolyan Mert ha nálad ez a kimotorozás akkor ad el a 450est,és vegyél nahyobbat helyette
az hogy kimotorozható legyen a 250 2t ahoz nem kell stewartnak lenni hisz egyenesbe miden hülye tud nyél gázt húzni.
Érdekes amikor én megyek pályára akkor az amatőrök 2/3 a mind nyél gázon közlekedik főleg felfele nekem is volt/van 2t annak kell a fordulat ha teccik ha nem
Ez legyen a legnagyobb problémátok
majd akkor is ilyeneken veszekedjetek amikor a kawasaki kosárban lesz mer szétpörögte magát a pics ba
2t be pics nyomaték pályán míg ti siratónak dobtok 3 rekeszt én 3 dik ba nyomatékból keréken
tovább 2t s teknikát tisztelem de ma már "kevés"
megis erdekel a power motor dt hez
ad meg az email cimed es ot megadom a cimem