Ha lesz egy kis időm a télen szétborítom az enyémet és meglátom hogy kibír-e még egy szezont(1 évet már ment, de nem sokat). Én inkább Supermotoként használom és ott nagyon van pörgetve és általában több üzemórát megy egy nap alatt és az olajzásom is át van alakítva nem megy bele csak 0,9L, ezért én minden motorozás után cserélem.
A kormányszivacsról jut eszembe! A gyári renthal kormányom megvan kissé hajolva és a szekrényben pihen.
mivel lehetne vissza egyengetni? afam kormányt már próbáltam satuban vascsővel.. nem sok sikerrel. ezek a vastagfalúak igen kemény jószágok, ha lefosom a bokám se ment visszább. valami komolyabb cucc kéne hozzá, vagy a fórumozók leleményessége thx
értem.most bogarat ültettél a fülembe.
bár már meg van rendelve a cucc.
Te amúgy milyen olajcsereperiódust javasolnál?szerinted valós lehet az a reményem,hogy sokáig-értem ez alatt,hogy mondjuk 2 évig- elmenne a motor különösebb hozzápiszkálás nélkül?
Nekem is Wiseco emelt kompresziós dugó van benne (igaz nagyobb a furat is), és nyomja a vizet ha normál benyát töltök bele, de lehet hogy csak az enyém nem szereti.
ez komoly?
wiseco oldalán ezt nem olvastam.dr-emben is emelt kompressziós volt,az több ezer km-t ment nálam hiba nélkül sima benzinnel.néha mondjuk be-bezörrent,de csak adott pillanatban,ritkán,ha a helyi kútról tankoltam.alacsony fordulatról rátekerve a gázt.
milyen károsodás éri,ha normál benzint kap?
nem nem számít,csak úgy érdekel.úgy is nevetve motorozok tovább,amikor a 2t-sek leállnak a hátukról az ásványvizes üvegből a tartalékot a tankba nyomni.
Amúgy csak annyi lesz,hogy a Wiseco emelt kompressziójú dugattyúja lesz benne.(asszem 12:1 sűrítési arány helyett 13:1)
A növelt kompresszió szerintetek nagyobb fogyasztással jár?
Ha csak dugót cserélsz és vissza állítod a gyári állapotot akkor nem, ha nagyobbra cseréled 95mm ről 97re akkor biztos, mert a fuvókát is nagyobbra kell cserélni. De kérdem én számít ez egy cross motornál?
sziasztok
rég jártam erre
3hete nem motoroztam. Még alkatrészre vár a moci.Kiüríti a pénztárcát,de ez van.Hátha a Jézuska hoz egy kis segélyt
Fel lesz újítva a főtengely mellett a váltó is,meg kap egy új dugót,vezérműláncot a gép.
Nagyon remélem,hogy egy jó darabig ez után nem kell belenyúlkálni,mert azért(is) választottam 4t-t mert talán hosszabb életű mint a 2t.
A növelt kompresszió szerintetek nagyobb fogyasztással jár?
halott a fórum
Holnap tiltatom a hóba a wrt
biztosnembasztambe:)
biztosnemmásztamcsocsóba...
.
basszunkrá ipszilonamaha a kircsi
vááááááááááhuuuuuuuu
vanúgyhogy kell egy fékteken éj
Japi úr ! Nekem volt KX 125-öm . A dugó az 20 000 körül volt, abban csapszeg , gyűrű is volt , a hengerfej tömítés 7-8 000 ft , ha a henger nikasil bevonatú - az enyém az volt egy hónolás gyakran elég , az 5 000 ft , de ha már javították és acélpersejes az fúrhatod is . Ha teljesen kopott vagy belehúzott a Nikasilos hengerbe akkor acél persselyt javasolnak , ami 25-30 000 ft . De úgyis előjön egy s más , oszt több lesz a vége .
Itt elvileg kapsz mindent többek közt kuplungkosarat is
vagy
talon
de nem tudom hogy passzol-e
Nem tud valaki Yamaha WR400F-es hez eladó kuplung kosarat? vagy hol lehetne venni? köszi.
mivel lehetne vissza egyengetni? afam kormányt már próbáltam satuban vascsővel.. nem sok sikerrel. ezek a vastagfalúak igen kemény jószágok, ha lefosom a bokám se ment visszább. valami komolyabb cucc kéne hozzá, vagy a fórumozók leleményessége thx
van egy kormányszivacsom eladó, ha érdekel vkit...egy ezer forintocska lenne az ára...
t: 70/3916937
bár már meg van rendelve a cucc.
Te amúgy milyen olajcsereperiódust javasolnál?szerinted valós lehet az a reményem,hogy sokáig-értem ez alatt,hogy mondjuk 2 évig- elmenne a motor különösebb hozzápiszkálás nélkül?
wiseco oldalán ezt nem olvastam.dr-emben is emelt kompressziós volt,az több ezer km-t ment nálam hiba nélkül sima benzinnel.néha mondjuk be-bezörrent,de csak adott pillanatban,ritkán,ha a helyi kútról tankoltam.alacsony fordulatról rátekerve a gázt.
milyen károsodás éri,ha normál benzint kap?
Amúgy csak annyi lesz,hogy a Wiseco emelt kompressziójú dugattyúja lesz benne.(asszem 12:1 sűrítési arány helyett 13:1)
Ha csak dugót cserélsz és vissza állítod a gyári állapotot akkor nem, ha nagyobbra cseréled 95mm ről 97re akkor biztos, mert a fuvókát is nagyobbra kell cserélni. De kérdem én számít ez egy cross motornál?
rég jártam erre
3hete nem motoroztam. Még alkatrészre vár a moci.Kiüríti a pénztárcát,de ez van.Hátha a Jézuska hoz egy kis segélyt
Fel lesz újítva a főtengely mellett a váltó is,meg kap egy új dugót,vezérműláncot a gép.
Nagyon remélem,hogy egy jó darabig ez után nem kell belenyúlkálni,mert azért(is) választottam 4t-t mert talán hosszabb életű mint a 2t.
A növelt kompresszió szerintetek nagyobb fogyasztással jár?
Holnap tiltatom a hóba a wrt
biztosnembasztambe:)
biztosnemmásztamcsocsóba...
.
basszunkrá ipszilonamaha a kircsi
vááááááááááhuuuuuuuu
vanúgyhogy kell egy fékteken éj