Nekem a Dunlop Sportsmart 2 160/60 nem fert be. Beeroszakoltam, a lancnal eppen elfer, szerintem jo a lenne, a problema az, hogy ahol a legkokar elkezd szukulni, ott jobb oldalt eleri a gumi a lengokart es nem tud elforogni a kerek. Amugy minden elfer, a tengelyt is be tudtam tenni. A felni 17 colos, de 5,5 col szeles, szerintem ez lehet a problema. Ha valakinek van otlete, tovabbra is varom a segitseget.
Nekem befért, Dunlop Mutant-ból. A lánc kicsit csípkedi, érdemes feltenni egy vezető keretet előre a kerék mellé. A képen látszik egy kicsit. Keresd Giraffe-ot, amennyire emlékszem itt is fórumozik, ő csinál ilyeneket.
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es WR 450F-be hátra 17 colos supermoto kerékre mekkora gumit lehet feltenni, hogy simán beférjen és ne érje el a láncot és a lengőkart? 160/60-as R17 tuti nem fér be. Köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
2006os Wr250F-hez keresnék hátsó sárvédőt! Főként gyári érdekelne, az sem baj, ha lámpa nélkül, mert az épp a gyárimon és áttudom tenni rá!
Köszönöm előre is a segítséget!
Nekem 450-es volt, sose volt bajom a műszakin. Féklámpát és indexet fűztem a kötegbe, de féklámpám csak az első féken volt például. Prizmát kellett csinálnom hátra a legutóbbira. Tükörhöz kapsz kormányra szerelhető bilincset, nekem is az volt. Meg volt műszerem is, egy robogós órát tettem rá ami tudott sebességet, fordulatszámot meg vízhőfokot is.
Fékhez nyomáskapcsolót kapsz pl. az ago motors-nál pesten az illatos úton, én is 4e körül vettem régen. Bekötni nem nagy szám, a lámpa asszem tudja, csak be kell kötni a stekkernek a harmadik lábát. Mondjuk nekem nem a gyári lámpa volt hátul.
tavaly augusztusban voltam műszakin a wr426-tal. mivel ma már elég szigorú (fotó stb) én is paráztam ezért amit tudtam tettem rá: féklámpa, két tükör stb. végül átmentem, de amit szóvá tettek: láncvédő, kilométeróra (biciklis ), duda, kipufogó.
Az nem igazán hatotta meg hogy korábban hogyan lett forgalomba állítva, mi a gyári felszereltség. Éreztetni akarta az emberünk, hogy csak az ő jóindulatától függ a dolog.
A lényeg hogy végül megkaptam...
én a féklámpát két nyomáskapcsolóval oldottam meg a hidraulika körbe építve. a fékcső-csavar helyére lehet beépíteni a főfékhenger után (első is hátsó is). kb 4000huf/db. Ezenkívül vannak gyári fékkarok, amik mechanikusan kapcsolnak egy kapcsolót.
Üdv mindenkinek.
Érdeklődni szeretnék hogy van-e köztünk aki műszakiztatott WR-t. A problémám a következő: Vettem egy 2008as wr450f-et , ami rendszámos, papíros, viszont hamarosan lejár a műszaki. Eredetvizsgánál kérdeztem a vizsgabázison, hogy mi kell hozzá hogy leműszakizzon, az első dolognál meg is akadtunk, ami a féklámpa volt. Ugyan is a wr-en gyárilag nincs féklámpa kapcsoló sem a hátsó, sem az első féknél. Tapasztalatokat várnék , ki hogyan oldotta meg. Enélkül meg lehet oldani? Vagy hekkelni kell rá valamit? Köszi a válaszokat
Yz426f is 5 sebességes tudtommal csak más a fogkiosztása a fogaskerekeknek a váltóban az áttételezés végett ! Azt hiszem pont ez miatt van h a cross (yz) változat váltója szokta összehányni magát az enduro (wrf) verzióra nem jellemző ez !
Sziasztok. Yamaha wr 2002 es évjárathoz tud e valaki blokkot illetve mennyibe kerül egy blokk? Lenne egy amit ajánlottak nekem de kikönyökölt így új blokk kell bele. Nemtudom esetleg ilyenkor mást is kell cserélni?
Köszi! Akkor gondolom, hogy a váltója is ugyan az mind kettőnek! és a YZf-426- nak is? csak egyel kevesebb fokozat? de eröl azt halottam, hogy váltó gyakran be krepál! hogy mi azt nem tudom léptetö villa? nem tudom!
95 % ban egyforma a két típus ! Igazából a 426os egy gyárilag megpöckölt v bigbore hengeres 400as ! Nekem 400 as van haveroknál volt 426 os semmi drasztikus különbséget nem véltem felfedezni ! A nagyobb egy hangyafingnyival ugrósabb talán de amatőr és hobbi szinten semmi jelentősége !Még a szervizkönyvük is egyben van !
Sziasztok wr-esek! az lenne a kérdésem, hogy 400 és a 426 közötti külömbségre vagyok kíváncsi! meg még gondolok itt a meg bízhatóság, erő szóval melyik érné meg jobban? választ előre is köszönöm!
Nekem befért, Dunlop Mutant-ból. A lánc kicsit csípkedi, érdemes feltenni egy vezető keretet előre a kerék mellé. A képen látszik egy kicsit. Keresd Giraffe-ot, amennyire emlékszem itt is fórumozik, ő csinál ilyeneket.
P
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es WR 450F-be hátra 17 colos supermoto kerékre mekkora gumit lehet feltenni, hogy simán beférjen és ne érje el a láncot és a lengőkart? 160/60-as R17 tuti nem fér be. Köszönöm a válaszokat!
esetleg ha valakit ...
Használt, jó állapotú, nem lóg, menetek is jók. 15ezer.
2006os Wr250F-hez keresnék hátsó sárvédőt! Főként gyári érdekelne, az sem baj, ha lámpa nélkül, mert az épp a gyárimon és áttudom tenni rá!
Köszönöm előre is a segítséget!
Fékhez nyomáskapcsolót kapsz pl. az ago motors-nál pesten az illatos úton, én is 4e körül vettem régen. Bekötni nem nagy szám, a lámpa asszem tudja, csak be kell kötni a stekkernek a harmadik lábát. Mondjuk nekem nem a gyári lámpa volt hátul.
Remélem segítettem.
P
Az nem igazán hatotta meg hogy korábban hogyan lett forgalomba állítva, mi a gyári felszereltség. Éreztetni akarta az emberünk, hogy csak az ő jóindulatától függ a dolog.
A lényeg hogy végül megkaptam...
én a féklámpát két nyomáskapcsolóval oldottam meg a hidraulika körbe építve. a fékcső-csavar helyére lehet beépíteni a főfékhenger után (első is hátsó is). kb 4000huf/db. Ezenkívül vannak gyári fékkarok, amik mechanikusan kapcsolnak egy kapcsolót.
Érdeklődni szeretnék hogy van-e köztünk aki műszakiztatott WR-t. A problémám a következő: Vettem egy 2008as wr450f-et , ami rendszámos, papíros, viszont hamarosan lejár a műszaki. Eredetvizsgánál kérdeztem a vizsgabázison, hogy mi kell hozzá hogy leműszakizzon, az első dolognál meg is akadtunk, ami a féklámpa volt. Ugyan is a wr-en gyárilag nincs féklámpa kapcsoló sem a hátsó, sem az első féknél. Tapasztalatokat várnék , ki hogyan oldotta meg. Enélkül meg lehet oldani? Vagy hekkelni kell rá valamit? Köszi a válaszokat
Keihin 39mm FCR mx karbihoz kéne gyorsító membrán (karbi alja). WR 400F hez 2001-es.
Előre is kösz a segítséget.