Nálam ez úgy néz ki hogy minimum 10-15 csepp, miután leállítom a motort. Eltudom képzelni mennyi csepeg járó motornál, főleg magas fordulatszámon. Gondolom nem véletlenül van az ott, de ez akkor se normális. Esetleg ha ledugózom?
ugyan ez a bajom mint neked ... de a Gorazs kollega megválaszolta csak én még meg sem mertem kérdezni hogy mennyibe kerülne ez ! :) :P Hard helyen úgysem használom soha az ötödiket! meg ki kell kapni a blokkot ahhoz hogy ezt meg lehessen javítani :S ha tutsz valamire árban írd már le légyszi! de én úgy érdeklődtem csak távolból :) ..és a két kerék olyan 80eft körül fájna a gyári utángyártott meg gondolom ebből nincs .. meg nem is érdemes!
Ez miatt nem kell aggódnod teljesen normális jelenség ! Olajgőz lecsapódik és néha cseppenik egyet egyet de két olajcsere közt ezzel nem veszítesz mérhető mennyiséget !
Az normális ha motorozás után a "Hengerfej légtelenítő tömlő"-ből a blokk alján csöppen néhány csepp olaj? Ergo motorozás közben ott szépen kidolgozza az olajat lassacskán?
Üdv Mindenkinek! Olyan problémám van hogy WR 426F motorommal hogy a 5. sebességi fokozatban azt tapasztalom mintha állandóan rákuplungolnék és ugrál. Várom észrevételeiteket vagy hogy mi lehet ennek a hibának az okozója. Köszönöm
Köszönöm. Annyi, hogy motorozás után a "blokkszellőztető" csövéből néhány csepp olaj kicsepeg.
Érdekelne 1-2 alkatrész WR400F-hez, hátha van valakinek.
-jobboldali rajtszámtábla
-Km-óra (nem számláló)
-matricaszett
-féklámpakapcsoló, és esetleg hátsó lámpa is (LED-es van fenn, nem néztem még hoögy van-e féklámpa funkciója)
WR400F olajszint ellenőrzésnél elvileg 3 percet járatom, majd leállítás után rögtön kell nézni az olajszintet?
Ráadásul az eredeti manual azt írja hogy
"When inspecting the oil level, do not screw the
oil level gauge into the oil tank.
Insert the gauge lightly."
Tehát ezek szerint úgy ellenőrizzem az olajszintet hogy csak belehelyezem a pálcát, és a kupakon egyáltalán nem csavarok befelé?
Az nem lesz egyszerű ha ragaszkodsz a régi kocka lámpás verzióhoz !
Itthon egy kisebb csoda kell hozzá hogy találj egy normálisat és ne kérjenek érte 30 E -et ! De még lepusztított sincs ! Vagy veszel egy olyat mint a 2008 450-é vagy az Ebay en talán találsz valamit ! Nekem laza félévembe került hogy tudtam olyat rendelni valahonnan arizonából ami tényleg jó állapotban volt és elfogadható áron volt kb 18-20 ezer !
Ne ragaszkodj ehez a tipushoz a 2007 tol kiadott lampak jobban néznek ki és olcsok is kb 45 euroert meg kapod és egy ufo lampa is ott van 50 euro a yamahanak a legolcsobb az eredeti lmápája
Keresek WR250F 2005/2006hoz hátsó lámpás gyári sárvédőt!
Üdv.