Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

450-es blokkot keresek !
üdv mindenkinek
aki szeretne csatlakozzón béke
Yamaha WR Klub
Üdv. ! 426os gyárilag tuningolt 400as !PL Hasonló mint amikor egy DRZ re tesznek egy 430 as bigbore hengert ! Maga a forgattyúsház és a hengerfej teljesen megegyezik 1-2 nagyon minimális dolgot leszámítva de a főalkatrészek csereszavatosak ! Még a szervizkönyvük is ugyanaz van benne 2-3 oldal ahol a különbségek fel vannak tüntetve pl dugó átmérő meg a nagyobb henger stb. !
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a wr250f miben tér el motorikusan az yz250f-től? Néztem teljesítménymérést, eddig azt hittem kb annyit tudn mind a 2, de a wr keréken 27 mig az yzf 34le-t adot le! miben más? mert a henger dugó hajtókar ugyan az! akkor csak le van folytva és ha kiveszem akkor ugyan az?
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és egy 400-ast néztem ki. Olyan infok érdekelnek, hogy miben más mint egy 426, blokk belseje ilyesmi. Valamint melyik típus a megbizhatóbb a 400 v a 426?
Köszi
Sziasztok véleményeket,észrevételek tanácsot szeretnék kérni
2-3 hét mulva utazom haza és szeretnék venni valami értlemes kis endurot,supermotot (utobbi szinte lehetetlen)
Mindenképpen rendszámost szeretnék és Ak-s jogsim van nézegettem dr350eket az olcsobb alkatrészár,picit olcsobb vételár és picit nagyobb/hosszabb szervízintervalum szol mellette
találtam viszont 1 egész csinosnak tűnö kis 250es wr-t wr250 ez még csak berugokarral volt szerelve vagy öninditó is?
valaki esetleg ismeri az elözö gazdáit vagy tud rolla valamit?
bármiylen infot szivesen veszek
Köszönöm !
Ja, és leáraztam a technikát...
Szerintem megszokás kérdése. Én vidáman mentem napi 4-500 km-t aszfalton, miután hozzászoktam. Most a túramotort éreztem furcsának az első 300 km-en, pedig nem lehet egy napon említeni a két ülést.
Nekem 50 km után mindig fájt rajta a seggem. :) Amúgy tök jó, szerettem nagyon, de a túrát mint olyat szerintem felejtsd el.

P
Sziasztok!

Esetleg érdekelhet valakit:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_wr_250_r-9031064

Nincs üzemóra (10.000 km-es szervizintervallum), 200.000 km fölötti használatot kibír (keressetek rá a neten). Cserébe elveszített néhány lóerőt a WR 250 F-hez képest.
Dolgozni járhatsz vele, boltba elugrasz, stb., majd hétvégén irány a természet :-)
Most az új ára gusztustalanul magas (2.598 eFt).

Köszönöm, hogy megnéztétek.
Hello
Érdeklődnék h mennyire jó a 450 wr supermotozni? nem pályára hanem utcára, kicsit hosszabb turákra stb. mennyire szervizigényes?
köszi
Köszönöm szépen a segítséget!
Kiteszem ide, hátha másnak is kell. A komplett manualt elküldöm mindjárt mailben.

Üdv!

P
Sziasztok!
Ha valakinek van 2004-es Wr450-hez kapcsolási rajza küldje el nekem kérem! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv
csanyi125@gmail.com
Üdv mindenkinek.

Van egy WR450F-em. Nem mér a digitóra sebességet. Valaki szakértő meg tudja mondani hogyan tudom lecsekkolni a jeladót? Mi lehet a kimeneti jele? A mechanikus szerkezete hasonlít a régi spirálos jeladókhoz, nyilván valamilyen villamos jellé alakítja egyből, de ezért tartok tőle hogy nem impulzusokat számol. Szóval ha valaki tudja hogyan kellene kimérni, ellenőrizni, akkor hálás lennék ha megosztaná. Köszi
Üdv Mindenkinek!
Lenne egy eladó WR450F-m. Szinte gyári állapotú nagyon megkímélt. A képes motoron és a használautón is fent van. Valakit érdekelne?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_wr_450_f-8926662
Az eladásában kérnék segítséget. Hátha ismerősnek barátnak kellene. Garantáltan csalódás mentes gép. Szezonban csak húzni kell.
Előre is köszönöm!
ha van bontásban WR450f 2005-2006 váltó érdekelne mer az ötödik sebességben félre dobja nagy gáznál.... valakinek tipp ha nem ez a baj ?!(kuplung új)
ha van bontásban WR450f 2005-2006 váltó érdekelne mer az ötödik sebességben félre dobja nagy gáznál.... valakinek tipp ha nem ez a baj (kuplung új)
Koszonom a segitsegeteket!
Hali, egyetértek a 5,5 soknak tűnik bár nálam wr426-ban van. itt 5-ös a ráfban és 150/60-as brdigestone BT016 a gumi. korábban akitől vettem ugyanilyen méretben metzeler volt rajt de az cserés lett `mer már régi volt (2004-es dot). Már akkor csipkedte a lánc a felni oldalát és a gumit. Azóta a felni ki lett simítva, vettem bele új láncot hogy ne csapkodjon annyira és én is tettem rá egy terelőt, igaz más az "elve": menetes száron 1-es falú rézcső akörül pedig damamid cső. Így ha belekap a lánc el tud forogni és úgy vezeti meg. Egyelőre teszt üzemben van, még nem tudom mennyit fog kibírni... ( lehet hogy elég lett volna keskenyebb gumi, de az meg nem mutat jól az 5-ös ráfon...)
Ja, az 5,5 nagyon sok. Nekem 4,25-ös felnin volt a cucc. Még talán az 5" is túlzás szerintem a gyári villába.
Ha az agy jó fűzess rá 1 4,25 vagy 5ös ráfot
Gondolom még azt is mondta ő ezzel használta
Mikor a motort megvettem, akkor azzal egyutt adtak ket supermoto felnit, ugyhogy ez egy olyan dolog, amin nem tudtam volna akkor sem valtoztatni, ha akartam volna.
Mér nem előtte érdeklődtél mielőtt ezt az 5,5 felnit megvetted az a gáz mivel széles a 150-es gumi meg szarul állna rajta.