Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

YAMAHA wr426f motorblokk lett bontva.yz426f -el megegyezik..
Minden darabja tökélletes állapot! henger dugo , hengerfej szelepekkel, nemrég volt cserélve a szelep,
Ha szükséged van valami alkatrészre ebben nem fogsz csalódni olyan állapot.
emailt írj ,
mehesz13@freemail.hu
Használt, jó állapotú, nem lóg, menetek is jók. 25ezer.
Új vagy használt? Milyen állapotú?Mennyi az ára?
Yamaha WR426f főtengely eladó.
Szevasztok!
Csak érdeklődök hogy milyen időközönként vagy km táv megtétele után kell a blokkban olajat cserélni?
250-esről van szó
Üdv
Sziasztok!Kuplung szimering méretet dud valaki írni? (wr 450 2008) sürgős elöre is köszönöm!
Hali! Érdekel valakit egy pár belső gumi supermoto kerékhez? Continental mind a kettő, bontatlanok. 6000 forintért vihető.

P
Sziasztok!
WR 426-hoz keresek Km órát meghajtással együtt, illetve a kormányon lévő világítás kapcsolót. Akinek van kérem jelezze.
20-596-8172
Üdv:Vinkó
gerencsér tamás
akkor talán a 426-ba is :D
Valami facebook-os elérhetőséget tudsz adni? ott egyszerűbb lenne tárgyalni, nem velünk lenne tele a fal..
450 be passzol
az bemegy faragás nélkül?
ha kell át is viszem
most néztem az adatlapod, egy köpésre laksz.. :D
15ezer, 2001 yz 250 ből
No és mi az ára? szeretem ha vannak dolgok raktáron.. :)
ha nem bírsz vele nekem van egy eladó !
Sziasztok!
WR426F központi rugóstagba mennyi olaj megy?
manualba nem találom, leeresztett mennyiségből tudtam volna saccolni, ha nem fosta volna el magát..
válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:Zs.M
Helló megvan még itt érdeklődött valaki már érte de nem jelzett !
Az enyém 2001 ből való !
Szia!

Megvan még a főtengely? 2000-es évj, WR400F-hez kellene.
E-mailt is írtam! Egyébként a profilodban elírtad a végét!
Köszönöm!
Nekiálltam már, ahogy írtad, centi tolómérő stb.. :)
Csak érdekelt, hogy valaki csinált-e már hasonlót, mert a tengelyek és a csapágyak is eléggé eltérő méretűek, itt kellene megtalálnom az arany középutat. :)
Építő jellegű válasz:
Elég kicsi a valószínűsége hogy vki épített ilyen gépet NSR kerekekkel,úgyhogy 99% hogy tiéd lesz az első...ennek tudatában tolómérő,centi és józan paraszti ész elő és méricskélsz majd tervezel és megvalósítasz.
Te fogod legjobban látni hogy egy adott problémát a lehetséges több megoldás közül neked hogy egyszerűbb,könnyebb,olcsóbb megvalósítani mint itt látatlanban megmondani mit hogy csinálj...ami úgysem menne.

Nem egy ördöglakat ez ha átlátod hogy mit és hogyan lehet csinálni...ha nem megy akkor pedig hiába vársz tippeket.

Írom ezeket tényleg jó szándékból..
Üdv Mindenkinek!
Azzal a kérdéssel fordulok Hozzátok, hogy van egy pár 6 küllős 125ös nsr-felnim és ezt szeretném befaragni a 2002-es 426-os paripámba!
A kérdés, hogy megvalósítható-e ?
És ha igen, akkor miket kell átalakítani? Gondolok itt a távtartókra, tengelyekre, csapágyakra stb.
Építő jellegű válaszokat várok, sajnos most csak erre futja..
Tisztelettel: Zs.M
A 3-as is egyforma a 2es is hosszabb a krossz váltóban, a hátránya enduroban jelentős, mert oda sokszor kell a rövid 1-es és ha a krossz váltót lánckerékkel lerövidíted, hogy jó 1-esed legyen akkor 4-ben már nagyon rövid lesz. Persze ez függ attól is mi a stílus és a hely ahol a legtöbbet használod.
Az 1-es hosszabb a 4-es ugyan az!