Valaki tudna arra a kérdésre válaszolni,hogy a 2010 és 2014-es WR125 gyári kipufogója között van-e bármilyen eltérés?
Felfogatás stb.
Vagy egy 2014-es egy az egybe felmegy egy 2010-re?
Köszi a választ előre is!
Sziasztok nemsoká motort szeretnék venni csak nem tudom eldönteni,hogy melyik motor lenne jobb erről a három típusról lenne szó: Yamaha WR 400F,Yamaha WR426F,Yamaha WR450F Az évjárat úgy 2000-2005 ig terjed. Legfőképpen az érdekelne,hogy melyik jobban megbízható,szervíz intervallum hogy van meg ilyen apróságokat szeretnék megtudni legfőképpen meg,hogy mennyire strapabírók. Csak enduróra lennének használva.
Sziasztok, van egy új vastag matrica szettem wr426 -hoz (400 hoz is jó) 10e ért válnék meg tőle. nem a gagyi házilag nyomtatott!!! http://www.kepesmotor.hu/matri...
Sziasztok! Segítséget szeretnék kèrni. Van egy 2001-es WR426-om,amivel ha esőben megyek,el kezd fulladozni, majd leáll. Pár órával később meg hibátlanul működik. Van tippetek hogy hol ázhat be?
Dehogy!
Karcmentes, dobozos. Még az árcimke is rajta van. Az enyémre vettem, csak sajnos nem jó rá. A 2007-ig gyártottakra való. Megegyezünk biztos!
Román túra?!?!?!
Mindenkinek mást jelent a terepmotorozás
A DRZ-k jó motorok (E),de egy idő után zavaró lehet a súlya és a berúgó hiánya is okozhat gondot
Az RFS blokkos KTM-ek talán a legmegbízhatóbb üzemórás endurók (persze ha szervizelték ) a 2008-2010 közöttiek problémásabbak,de 2010-től ismét jók!
A WR-ek közül csak a 450 önindítós,én mindenképp olyat ajánlanék(tudom mit beszélek )
Amúgy szintén jó bringák,picit kevesebb versenyvér,de hobbizni tökéletes!
A huskik,bergek szintén jók ,csak egyre nehézkesebb az alkatrész.
Üdv Regensburgból. Nálunk a klubban van mindkét drz meg wr is ktm 400 exc is. Szerintem próbáld ki mind ha lehetőséged van rá! Az az rfcblokkis ktm kimegy a világból. A drzvel annyi a hiba ha felborul nehezen indul, leszívja az akksit utánna csak tolásra röffen. Yamaha kurva jó szerintem ahogy ez exc is. Viszont a drz a leg igénytelenebb meg mondjuk nehezebb és hosszabb mindegyiknél. Szóval inkább próbáld ki őket. Nem utolsó szempont hogy pl sm szettet a ktmnhez és a drzhez is simán kapsz. A yamaja meg necces!
Hali! Mióta van wr-ed? A husqi is szokott ilyet produkálni. Annál a megoldás az ülés alatti biztosíték cseréje. Nézd meg a biztosítékokat! Egy próbát megér!
'04 wr450 önindító probléma: gombnyomásra csak kattan egyet az ülés alatt valami, de nem teker semmit. Tragikusan nem értek az elektromos alkatrészekhez,hozzáteszem. Milyen hibalehetőségek lehetnek, mennyire zsebbenyúlós egy rossz önindító, mit nézzek meg rajta, stb stb stb? A segítséget, tippeket előre is köszönöm!
Igen nincsenek papirjai, akkor ez felejtős, forgalomba szeretném helyezni. Változó teljesitménnyel adták ezzeket ki ? https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_dr-z400s-10788548 ez állitolag 39 LE a, az előző 49 LE volt. Igen a szerviz költségekkel számolni kell. Köszönöm. Széles utat
Korrektnek tűnik, bár egy picit drága papír nélkül.
Menj el és nézd meg! Ne higgy az eladónak, hanem egy motort látott emberrel nézzétek át és utána mérlegelj, hogy neked megéri-e. Úgy számolj, hogy kb 100-at tuti rá kell költened. (első-hátsó futómű felújítás 20+25, olajcsere, szelephézag, karbi takarítás 20, csapágyak, himba, fékek, lánc, bovdenek ellenőrzése-cseréje) És még nem is foglalkoztál az esztétikával! Nem mondom, hogy mindent cserélni kell, de a hibátlan motoron is van mindig valami elsumákolt dolog. A lengéscsillapító felújítást, átszelepelést muszály megcsinálni bármit is veszel, az már 50e. Drz-ben 20óránként olajcsere! Motul 5100/7100
Ne érts félre én nem lebeszélni akarlak a wr-ről, csak szerintem logikusabb döntés egy drz. Nem hullik szét a váltója. Nem törik a szelep és melegen is mindig indul. De a wr-en van önindító és berúgó is. Könnyebb műszakiztatni.
Felfogatás stb.
Vagy egy 2014-es egy az egybe felmegy egy 2010-re?
Köszi a választ előre is!