Én motul 300 V -t használok. Egy kicsit drágább mint a gyári Yamaha fullszintetikus de annyival jobb is. Ennél jobb olajat nem tudsz bele tenni. Ennek már én is utánna kérdeztem márkaszervízben, és azóta használom én is ezt.
Hát az olajcsere az használattól is függ. Elvileg 1000-ként kell. De én Motul 300V-t használok és a márkaszervízes srác szerint 1000 km-nél még ez én gépembe teljesen jó volt még az olaj. Tehát normál használat mellett 1200 1300-at is kibír egy olaj. Persze ha minőségi olajat használsz, és rendeltetés szerűen endúrózni használod nem pedig krosszpályán szétpőrgeted. Endúrózni viszont nagyon király kis gép, strapabíró ereje is bőven elég iszonyat tempót lehet vele menni. Könnyebb és erősebb mint egy drz, olcsóbb fenntartású mint egy ktm és semmivel se tud kevesebbet. Ebben a kategóriában szerintem a legjobb választás!
A wr blokkja egy kicsit vissza van butítva így nem pörgeti szét magát mint az yzf. Nincs annyira kihegyezve. A wr egy kicsit nehezebb is, és lágyabb a futóműve. De pont ezért szeretjük a wr-t! Ezek a gépek úgy jók ahogy vannak.
Hello! Az egyik ismerősöm említette, hogy a wr 450 szervíz intervalluma a drz 400-hoz hasonlóan nem üzemórás, így olajcsere 1000 km-ként, szelepállítás + kötelező kopó alkatrészek! Én úgy tudom ez is verseny enduro hasonlóan a Ktm exc-hez, ami ugye kemény üzem órás. Ha valóban ilyen kedvező a fenntartása, akkor befizetek egyre és lesz ami lesz. Az árukat mondjuk jobban tartják, de hosszú távon ez jobb befektetés lenne! Ha valakinek youtube-on wr 450 videója van linkelje be legyenszíves.
Úgy látom nem jön össze ez a link dolog :)
Google-- wr 450 2009 user manual
Az első oldal amit kidob, Yamaha Motor Australia
Komplett kezelési útmutató, ebben benne lesz a szelephézag is!
szia!
kérdésedre válaszolva 260-as az átmérője,3,8mm vastag átalakítót adom hozzá,én is endurora használtam sokkal jobb mint a gyári jobban adagolható és jobb a fékhatás.
Akkor ez közel sem olyan mint egy yzf nem?Yzf nem birja 4 évig a hajtást.Wr üzemórás motor?
Kezd szimpatikussá válni a Wr :)
426 vs 450 melyik a stabilabb motor ?
Google-- wr 450 2009 user manual
Az első oldal amit kidob, Yamaha Motor Australia
Komplett kezelési útmutató, ebben benne lesz a szelephézag is!
kérdésedre válaszolva 260-as az átmérője,3,8mm vastag átalakítót adom hozzá,én is endurora használtam sokkal jobb mint a gyári jobban adagolható és jobb a fékhatás.
10ezer
koszi elore is
Ha WR mellett döntesz akkor tudok segteni.
keress meg.
Kezd szimpatikussá válni a Wr :)
426 vs 450 melyik a stabilabb motor ?