Sziasztok,
keresek komplett főtengelyt wr426-hoz. Elsősorban utángyártott érdekelne - eddig nem találtam, ha tudtok forrást lszi írjátok meg. Esetleg bontott is szóba jöhet...
Sziasztok!
Egy nagyon fontos dologról kérném a segítségeteket!
Van egy WR250F-em, kiszedtem a foljtást a karbiból vagyis kicseréltem karburátorban a dolgokat amit attak hozzá szettet, de az a probléma, hogy belfullad most a motor hirtelen gázreakcióra! Mi a teendő, vagy mit kellene állitani? Főleg alsó tartományban van ez a jelenség fordulaton jó!
Köszönöm szépen előre is a segítségeket!
Eladóak a képeken látható cuccok FIX áron, posta oké:
1. Yamaha WR 426on használt komplett 50es Sakál rendszer 30.000 ft.
2. Csak a leömlő 10.000, csak a Sakál dob 25.000 ft
3. Az idomok darabja, a ferde kormány, WR 426 fékbetétek, légszűrők, idomok darabja/szettje 3000 ft.
Szerintem akkor ti kifogtatok valami olyan darabot aminek vérzett a torka ! Ilyenekről nem is hallottam és nem is tapasztaltam semmi ilyet !
426os lényegében egy tuningolt 400as !
Az itteni tapasztalatok szerint több tekercs elolvadás, lehetetlen karbi beállítás, indulási problémák adódtak. 426al lényegesen kevesebb probléma adódott, de 10 év fölötti motornál szerintem teljesen mindegy már
Valamiért? Talán azért mert azt sem tudod mit kell nyitott dob felrakásakor csinálni de állítod biztos nem jó! Nekem nem sikerült lefullasztani de hát én amatőr vagyok azok a mások akik meg mondják biztos sokat átfuvókáztak. A Fehérnél majd x ezerért megmondják a tutit ami szerintem az lesz amit előzőben írtam, de lehet én tévedek azért várom a fejleményeket.
Papíros motort illik átiratni igen, ez a lényege, 39.500 ft összesen az átírás... ha papír nélkülit keresel akkor másnál nézz körbe, de drágábban vannak mint az én papírosom...
Köszi a segítséget, még ha gúnyos iróniával is fűszerezted valamiért. Menet közben is, le lehet fullasztani gázrántással, volt 300 kawasakink akárhogy rángattam nem fulladt, mások azt mondják nem normális hogy lefullad, kíváncsi vagyok hogy a yamaha fehér mit fog mondani majd megírom... köszi...
Hello. A korábbi 400asok sokkal több tipushibaval rendelkeztek.
Ez a váltó dolog szobajohet, amennyiben sokat van kuplung nélkül csesztetve, és rossz olajjal használva. Az enyémen tavaly volt leptetovilla valamint 4-5 fokozat cserelve. Egy 11 éves motortol ez nem rossz szerintem. Azóta olyan a váltó mint a vaj, összes fokozatot valamint az ureset is tökéletesen veszi.
Akkor segítek, először is nem szelepezve hanem fuvókázni szokták ilyenkor! A te motorodban az üresjárati 45 ről 50 re lett cserélve, a főfuvóka 165ről 178ra, a súbertű meg NFTN . De rángasd csak a gázt és csodálkozz, hogy nem úgy veszi a fordulatot mint 1 2t de megnyugtatlak ezek ilyenek és menet közben nem érzékeled! Azért továbbra is szívd magadba a rengeteg tudást innen a fórumról!
1. 40 cm hosszú 50es átmenő WRP sportdob, frissen tömve 15.000 ft.
2. Yamaha WR 426on használt komplett 50es Sakál rendszer 30.000 ft.
3. Az idomok darabja 3000 ft, a fejidom már nincs meg.
4. A ferde kormány, fékbetétek, légszűrők darabja/szettje 3000 ft.
keresek komplett főtengelyt wr426-hoz. Elsősorban utángyártott érdekelne - eddig nem találtam, ha tudtok forrást lszi írjátok meg. Esetleg bontott is szóba jöhet...
Előre is köszi a válaszotokat, Karlo
Egy nagyon fontos dologról kérném a segítségeteket!
Van egy WR250F-em, kiszedtem a foljtást a karbiból vagyis kicseréltem karburátorban a dolgokat amit attak hozzá szettet, de az a probléma, hogy belfullad most a motor hirtelen gázreakcióra! Mi a teendő, vagy mit kellene állitani? Főleg alsó tartományban van ez a jelenség fordulaton jó!
Köszönöm szépen előre is a segítségeket!
Eladóak a képeken látható cuccok FIX áron, posta oké:
1. Yamaha WR 426on használt komplett 50es Sakál rendszer 30.000 ft.
2. Csak a leömlő 10.000, csak a Sakál dob 25.000 ft
3. Az idomok darabja, a ferde kormány, WR 426 fékbetétek, légszűrők, idomok darabja/szettje 3000 ft.
426os lényegében egy tuningolt 400as !
A legjobb választás: .
Ha gondolod,egyik este(ahogy lesz időm)írhatok róla,az én tapasztalataimról.
KÖSZI.
Megmaradt egy garnitúra új fékbetétem(első-hátsó).Wr 450
6000 Ft-ért odaadnám a szettet.
Ez a váltó dolog szobajohet, amennyiben sokat van kuplung nélkül csesztetve, és rossz olajjal használva. Az enyémen tavaly volt leptetovilla valamint 4-5 fokozat cserelve. Egy 11 éves motortol ez nem rossz szerintem. Azóta olyan a váltó mint a vaj, összes fokozatot valamint az ureset is tökéletesen veszi.
Te dontesed, de én minél újabb típust vennék.
Engem nem engedtek át ilyennel...
Eladóak a képeken látható cuccok, posta oké:
1. 40 cm hosszú 50es átmenő WRP sportdob, frissen tömve 15.000 ft.
2. Yamaha WR 426on használt komplett 50es Sakál rendszer 30.000 ft.
3. Az idomok darabja 3000 ft, a fejidom már nincs meg.
4. A ferde kormány, fékbetétek, légszűrők darabja/szettje 3000 ft.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_wr_426_f_2_ev_mus
zaki_2_szemelyes_ar_al-7686118