Wr vs DRZ hát volt szerencsém a következő össze hasonlitáshoz 2001 WR400F és DRZ 400 (erösebb változat azt már nem tudom h most melyik betűvel jelölik) 2003 !
Hát nem egy kategória ! Drz lomha nehezebb is egy kicsivel de kezdö endurosnak pont jo mert nem fog meglepetést okozni legalább is kicsi rá az esély ! Meg nem is drága és alkatrész böl tutira van egy raklappal minden hol ! WR az valahogy ritkábban fordul elő ! Kb ugy tudnám mondani hogy 3.ban tudja azt amit a Wr 4.ben ! De ezt csak nagy vonalakban mondom !
Eröben meg kinek mi a határ ! :D
A 2003 utáni Wr-ben már cam-timingről nem lehet beszélni. A 2003 előtti Wr-ben a kipufogóv.tengelyt 1foggal átakasztva Yz vezérlést ad. A motor mindenhonnan(FENT ÉS LENT IS)erősebb. A 2004es évjárattól fiatalabb gépeknél csak a vez.tengelycsere jöhet szóba(nem lehet elfokolni a gyári tengelyt, mert akkor az automata dekompresszor időzitése elmegy). Az YZ450 v. YFZ450tengely beépitve kapunk YZ vezérlést. (miután ezt megcsinálod, a gyári tengelyt soha nem épited vissza, annyival jobb lessz a motor karaktere).
Az YZ450 kipufogóvez.tengely 50eFt.
A Wr ECU- ból otthon is lehet YZ gyujtást előcsalni.
Köszi a hozzászólásokat!
Szerintetek wr milyen szervízigényű? Ha hasonlítani tudnántok csak, akkor mondjuk egy hasonló ktm-hez (450 exc) vagy Lc4 supermoto-hoz? ezeket ismerem...
széles utat!
attól endúró,hogy a krosszal ellentétben ez már alacsonyabb fordulaton is már húz,és finomabb a futóműve,a csillapítás a rugóút 2/3-án puha,és a végén kemény...ezért tudsz a köves,murvás,gyökeres terepen finomabban menni,mert szépen csillapít,nem olyan idegbeteg mintha egy krosszal mennél ki terepre....
Hali Nektek!
Csak kiváncsiságból nem mintha YZ-t akarnék venni, majd amint lesz pénz, akkor természetesen WR, csak kiváncsi vagyok, hogy endurozásra jobb a WR ugye?
De miért? Keményebbek gondolom a futóművei, meg magas fordulaton húz rendesen.
A TT futóműve nekem mindenhol kényelmes, egy KTM SX 450 is szokott jönni túrázgatni és a köves részek neki annyira nem tetszenek, mert keményebb futóműve, de viszont iszonyat jót megy. Van rajta önindító és lámpa is, tehát endurozásra is elég jó...
De majd a WR-rel ha meglesz odaverem...
Ez nyílt titok,hogy a WR-t fellehet piszkálni könnyedén az YZ szintjére.....ami tök jól hangzik,de szerintem egy endúrónál értelmetlen......
A különbség annyi csak,hogy a WR-en nagyobb a lendkerék,jobban viseli az alsó fordulatszám tartományt,és persze más vezérlése,más vez.tengelyek vannak benne és erre vonatkozik a cam timing kifejezés is....
Szia! Mennyiért vetted? Nem akarok turkálni a zsebedben, ne értsd félre, csak én is lassacsakán vásárlás előtt vagyok. Asszem Wr lesz belőle. max yz 450, de a yamaha az tuti. Abszolut leverte konkurenseit, motorcycle usa magazin honlapján 8 oldalas tesztből elég egyértelművé vált. (7 450-est hasonlítottak össze... Wr is agyonverte a konkurenciát. Asszem ez megfontolandó:
Anyone who wants WR features along with YZ-type power should drop in a YZ450F exhaust cam and disconnect the secret gray wire on the ECU to close the power gap on the likes of the YZ and CRF.
Ha valaki érti, mi is ez pontosan, és hogy lehet a Cam timing-jét megváltozatni, irjon lécci.
üdv
Szerintem jó áron vetted, csodáltam is hogy odaadta annyiért... 2004-es, de 2005ben lett forgalomba helyezve ha jól tudom, papirjai tuti rendben vannak. A gép rendszeresen szervizelve volt, az idén szerintem csak pár órát ment.. Egyedül az FMF-dobért kár hogy össze van kicsit b@szva Amikor felraktam (tőlem vették újonnan) kicsit máshogy nézett ki
De jó vétel volt.
És szerinted, szerintetek Wr 450 hosszabb életű, mint egy Yz? Dakaron sok Wr indul. Yz-t többet, sűrűbben kell szervízelni pl? Egy év leforgása alatt mire kell számítani, normál használat mellett, kb hétvégei csak ökörködések...
A WR az YZ- csak lámpás, hátsókerék más(18")+áttétel más.Kb 110 kg körüli sulyú,fogyi 8liter körül van,alkatrészt kapsz hozzá,ár....kinek mi a drága.A szervizigény függ a használattol...
A 2005 ös YZ 450 négy gangos csak , 2.-4. sebesség kereke darabonként 14,500 ft , ja és párba vannak . Egy alkalommal cseréje tömítés belezés 80 000 ft , ha uton jársz forog majd eleget . Itt-ott találcs rendszámosat is . Meg a WR .- is szervízigényes és drága , aki YZ.-t vett biztos oka - krossz- volt rá.
" Meg kell a francnak az önindító, nem vagyok csaj" jóám az az öninditó mikor hullafáradtan megfexel a dagonyában és nemkell rugdosni....rendszám...ez a nemfogmeg ugyse -tudod mikor menekülsz (de máskor is) nemcsak a yardtol kell tartani..(tudom fa..ságnak tartod)
Sziasztok! Yamaha forever... Nekem is egy Yamaha indította be a folyamatot, és valszeg maradok is mellette. 450 ccm az tuti. Supermotoztam eddig, azt is szeretnék későbbiekben, de mivel szerintem egy jó krossz tudás annak is az alapja, következő motorom egy Wr-Yz 450 lesz, 2005 utáni.
Melyiket válasszam?
Wr szimpi, mert tartósabb, lámpák, öindító.
Yz szimpibb mert +10 le (amit nem értek, hogy) és -10 kg. +szebb is (bocsi foxgirl). Meg kell a francnak az önindító, nem vagyok csaj (ismét bocsi foxi...). Ez egyszerűbben jobban bejön, és ha elmegyek egy kis idő után versenyre, mert miértne, nem érzem nem odaillőnek majd magam vele. Olcsóbb is. +nincs jogsim, kell a francnak a rendszám, meg az azzal járó nyűg. Bp-en, supermoto szettel is csapatnék simán, ki a fene tud megfogni...
-Azonban! Nem szeretnék minden páros napon szervízelni. És talán Wr egy Yz-hez képest lehet hogy szervíz igénytelenebb? Ha veszek motort, szeretnék vele hosszútávra tervezni. Akinek van tapasztalata, az írja meg lécci!
És ne azok, akik egy úgy gondolják, hogy...
Puszi
A főtengő ma lett kész , vettem újat a sonkából is , és a hajtókarból . Ma hoztam el a szakitól aki összerakta .
Melyik gép ismerős ?
Mit cseréltél a tiedben , mihez kellett hozzányúlni ?
Hát nem egy kategória ! Drz lomha nehezebb is egy kicsivel de kezdö endurosnak pont jo mert nem fog meglepetést okozni legalább is kicsi rá az esély ! Meg nem is drága és alkatrész böl tutira van egy raklappal minden hol ! WR az valahogy ritkábban fordul elő ! Kb ugy tudnám mondani hogy 3.ban tudja azt amit a Wr 4.ben ! De ezt csak nagy vonalakban mondom !
Eröben meg kinek mi a határ ! :D
A 2003 utáni Wr-ben már cam-timingről nem lehet beszélni. A 2003 előtti Wr-ben a kipufogóv.tengelyt 1foggal átakasztva Yz vezérlést ad. A motor mindenhonnan(FENT ÉS LENT IS)erősebb. A 2004es évjárattól fiatalabb gépeknél csak a vez.tengelycsere jöhet szóba(nem lehet elfokolni a gyári tengelyt, mert akkor az automata dekompresszor időzitése elmegy). Az YZ450 v. YFZ450tengely beépitve kapunk YZ vezérlést. (miután ezt megcsinálod, a gyári tengelyt soha nem épited vissza, annyival jobb lessz a motor karaktere).
Az YZ450 kipufogóvez.tengely 50eFt.
A Wr ECU- ból otthon is lehet YZ gyujtást előcsalni.
ÜDV.
Ha kipróbáltad, ird le lécci, milyen a drz-vel összevetve a wr! Ha jól értettem, te vetted. Ha nem, bocsi...
Szerintetek wr milyen szervízigényű? Ha hasonlítani tudnántok csak, akkor mondjuk egy hasonló ktm-hez (450 exc) vagy Lc4 supermoto-hoz? ezeket ismerem...
széles utat!
attól endúró,hogy a krosszal ellentétben ez már alacsonyabb fordulaton is már húz,és finomabb a futóműve,a csillapítás a rugóút 2/3-án puha,és a végén kemény...ezért tudsz a köves,murvás,gyökeres terepen finomabban menni,mert szépen csillapít,nem olyan idegbeteg mintha egy krosszal mennél ki terepre....
viszont a krosszpályán fordul a kocka.....
Csak kiváncsiságból nem mintha YZ-t akarnék venni, majd amint lesz pénz, akkor természetesen WR, csak kiváncsi vagyok, hogy endurozásra jobb a WR ugye?
De miért? Keményebbek gondolom a futóművei, meg magas fordulaton húz rendesen.
A TT futóműve nekem mindenhol kényelmes, egy KTM SX 450 is szokott jönni túrázgatni és a köves részek neki annyira nem tetszenek, mert keményebb futóműve, de viszont iszonyat jót megy. Van rajta önindító és lámpa is, tehát endurozásra is elég jó...
De majd a WR-rel ha meglesz odaverem...
A különbség annyi csak,hogy a WR-en nagyobb a lendkerék,jobban viseli az alsó fordulatszám tartományt,és persze más vezérlése,más vez.tengelyek vannak benne és erre vonatkozik a cam timing kifejezés is....
Anyone who wants WR features along with YZ-type power should drop in a YZ450F exhaust cam and disconnect the secret gray wire on the ECU to close the power gap on the likes of the YZ and CRF.
Ha valaki érti, mi is ez pontosan, és hogy lehet a Cam timing-jét megváltozatni, irjon lécci.
üdv
De jó vétel volt.
Melyiket válasszam?
Wr szimpi, mert tartósabb, lámpák, öindító.
Yz szimpibb mert +10 le (amit nem értek, hogy) és -10 kg. +szebb is (bocsi foxgirl). Meg kell a francnak az önindító, nem vagyok csaj (ismét bocsi foxi...). Ez egyszerűbben jobban bejön, és ha elmegyek egy kis idő után versenyre, mert miértne, nem érzem nem odaillőnek majd magam vele. Olcsóbb is. +nincs jogsim, kell a francnak a rendszám, meg az azzal járó nyűg. Bp-en, supermoto szettel is csapatnék simán, ki a fene tud megfogni...
-Azonban! Nem szeretnék minden páros napon szervízelni. És talán Wr egy Yz-hez képest lehet hogy szervíz igénytelenebb? Ha veszek motort, szeretnék vele hosszútávra tervezni. Akinek van tapasztalata, az írja meg lécci!
És ne azok, akik egy úgy gondolják, hogy...
Puszi
Melyik gép ismerős ?
Mit cseréltél a tiedben , mihez kellett hozzányúlni ?