Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nehogy félreértsd . Ha szüleid szponzorálnak - l9 éves vagy , gondolom melő híján az iskolai takarékbélyeg az alap - Válaszd a WR 450 F.-et .
Ugye a DRZ.-t tudása és súlya , futóműve elavult motorja miatt nem említtyük a másikakkal egy lapon .
Az EXC "utcai" használat mellett 15 000 km után full blokkfelújítás . A WR sokkal megbízhatóbb , - az én példám talán nem átlagos , hogy egy full hiteles csákó az olajra nem tudott "B" hitelt felmarni - így főleg ha rendszám is kell WR 450 F . De ha megvetted le a henger , stb.....
Tehát WR vagy EXC motor ára + kp szervízre . -Ez százas nagyságrendű is lehet - És nem érhet váratlan meglepetés .
De szerintem ha földútra , erdőbe , elég a DRZ és ha rávágsz egy százast ki is néz. És nem kell szervízre sem költeni .
Ja én valamely motorbörze oldalon láttam egy DRZ 400 E.-t , Nógrád megyéből ( Cece vagy ilyesmi faluból ) árulni 6-700 körül ami csak berúgós volt !
Meg szerelő specialista Yamaha márkaszervizes ( Yamaha Delta Győr ) barátom azt mondta , a DRZ.-n azért nincs berúgó , mert ARRA NEM KELL .
DRZ ? és tényleg mindig ide lyukadok ki a 3 közül.. (exc,wr,drz)
de valahogy nem tetszik a suzu.---- (kipuff könyök, tank alakja, oldalidom, első teleszkóp, +nincs berúgókar)
Valóba a TT 600 ami még szóba jöhető alternatíva , de ha nem haragszol azért XR 600 mert előbb kezdték el gyártani , és már vagy 1990-től szép a kasznija , ami látom neked sokat számít , mert ez az XR - amit szerintem én is megtaláltam valamely hirdetésbe , mivel mondom az öcsém is e szegmesből akart választani , és én is sokat filóztam ebből a körből , míg annyit gondolkodtam , hogy a végén túl sok lóvét vártam össze és igy lett a WR 450 -
A TT mellet szól a néha előforduló fordított első teló, amit te - én - észre se veszünk , de jól fest , meg a TT blokkja az XT blojja 42-43 Le.-s változatba , és mivel nekem is volt annyit tapasztaltam , hogy egy k.i.b.a.s.z.o.t. jó nyomatékos - diesel - jellegű blokk , de nekem hiányzott a pörgés a magas fordulatszám tartományban , a hangja nőt , de már nem tudott húzni . Tehát a fílingje kicsit csorba volt . De mondom hasonló árban egy elcsípett TT 600 is jó választás / meg a 90 évek közepétől van önindítós is / . Sőt . Én próbálta, egy TT 350-et 1990.-ből , 34 Le , irtó jó , - pörgős , paprikás üti a DR-XT 600 at
- csak egy picit divatja múlt a ksznija .
Az XR 600 meg sok van belőle - van választék - és mivel az XR 650 R is egy darabos-kocka motor , nem tűnik avittnak a formálya sem + pörgős .
A képen láthatóra 470 ezer Ft.-ért - alkuval - rendszám nélküli - úgy látom - kicsit sok . A műanyag idom szett 20-25 , a matrica 10 , az üléshuzat 10 ezer . Akkor enynit kell rákölteni , hogy így nézzen ki egy 300 ezres gép . Meg a vázat fújni . A tárcsfék hátul nem sokat számít , de azért jól fest , és ha te ilyen csini traktort nézegetsz valószínű a külső sokat számít , akkor válasz 1992.-től . Ezek olyanok mint a pótkocsi az évjárat nem számít ha nincs széttrúgva . Ezért javaslom az említett Siófoki legényeket , mivel ők az Olasz közútról veszik le a technikát , nálunk meg ha nincs rajt rendszám honnan veszed ? Onnét , ahova te szánod .
Ha a nevemre rákkattintassz , mindent láccc , és a képeknél is van pár fotó . A WR.-em konkrétan javítás alatt . Szigorú használat mellett 2 év , ugyan ez EXC 15 000 km , H.berg 10 000 km , Hqwarna 10 . km . tehát vele jár -ez nem legenda tapasztalat baráti körből - . Az erőt nem adják ingyen , nem a benzinnel jár . /400-500 ezer ! nem vicc /
A WR meg amit ebben az árkörben találsz tehát DRz árkör betegágyak . Aki ilyen drága motort ( 2,15 Mil. ) vesz az profi és tudja használni , pályázik , szétthajtja , míg DRZ 1350 rendszámmal hozzá képest "polgári " mókamikik vették dögivel , útra .
Én mindenkinek a DRZ.-t javaslom .
Hali Nektek!
DR600!
Nekem egy Yamaha TT 600-asom van, ami végülis az XR párja, csak az enyém hátul dobfékes... Nem tudom mennyi a különbség köztük, ezt majd Gabec vázolja, de eléggé megbízható gép és csak ajánlani tudom. Ráadásul árban se vészes...
Mondjuk egy kis olajszivárgásom van(még a világítással nem vagyok kibékülve, szerintem az enyém picit gyenge, de talán mert nincs benne akksi), amit hamarosan megszűntetek, de egyéb semmi.
Jó választást!
Ugy látom eléggé képbe vagy ezen a téren.Most van egy a neten ami nagyon tetszik 515-ért.Csak elösször el kell adni dr-t.A haveromnak drz-je van de én nem vagyok tölle nagyon elszálva.(750-ért vette)Mejik megyébe laksz?
Ahogy olvastam amit szeretnél az egyértelműen az XR 600 az 1993-as motorkatalógus szerint 129 Kg és 44 Le . Ezen már hátul tárcsafékva . Szerintem szinte nincs is más alternatíva olcsón terepre , és erős blokkra . Az ár miatt csak régebbit kapsz , de ott meg köbcenti kellett az erőhöz , és szűk a szegmens a terepet ( nem krosszot ) bíró gépek közt . Gyakorlatilag XR 600 . Én Siófokon vettem a DR 350-em pár hónapja , korrekt srácok erre vannak beálva . azt hiszem WWW.hasznaltenduro.hu vagy ilyesmi . Van náluk , átvizsgált , felkészített - akár hónolot , dugócserélt ha szükséges- masina ilyen vagy 4 . Meg a megjelenése az XR 600.-nak még mindig modern . Valóban a földutjáró képességhez a kissebb súly kell , az erő nem számít . Nekem volt XT 500 E.-m 1994.es . De a szemem majd kiesett terepen , mert a laza földön kiakart menni az eleje .
A Wr ( az egyém 2003.as 450 ccm , 112 kg és 53 le ) nem neked való . Az brutáls de ha beleolvasol mik vele az én tapasztalataim elájulsz . Én most vettem bele a blokkba egy XR 600.-at alkatrészbe .
Meg berúgni sem veszéleye az XR 600-at . Na jó elsőre soha nem fogod tudni , de nem egy husabeg vagy H.warna , ami még makacsabban rugódik .
Meg a XR megbizhatóság szempontjából örök , nincs elkönnyítve , nem pörög egeket , de az erőt a ccm pótolja .
A 400 as is ugyan ez , az könnyebb úgy 10 kg.-al , de jó 500 tól indul , azt azér még vétek szétrúgni , meg majd mind renszámos , és így drágább . / ez a kép egy modern XR 650 R ez már vizes /
Ja és mejik hány lovas is,ert irnak mindent?
Hello.Köszi a jo tippeket.Én csak terepen akarom használni a dr-t is csak ott használom.Ugratgatni amúgy sem igazán szeretek.A dr-t csak a sujja végett adom el,amugy magyon jo kis motor.Fáj a szivem egy wr-re csak félek tölle hogy megveszem 500000-800000 Ft-ért és befürdök vele.Nem akarom állandoan szervizbe hordani.Akkor az xr nem ojan szerviz igényes?Neked mijen motorod van?
Hát a kettő nem is egy lapra tartozik . Az XR örök , és nehézkes - a WR.-hez képest , de persze egy jó kopromisszum földútra - a Wr meg drága , odafigyelést igényel , de brutális , de a pancser is tud vele durva terepen menni meg 40 kg különbség .
Ha nem krosszozol , és számít az ára és a fenttartási költsége akkor XR . Meg mindegyik berúgós .
De Dr 600 után az XR futóműve sokkal nagyobb szabságot nyújt laza talajon .
Mire szánod aptya ?
hello.Szerintetek mit érdemes venni,wr 400 vagy honda xr 600-ast?
Senki nem szereti a minőséget . Yamaha / honda / ?
A VB.-t MX 2 be WR 250 nyerte . MX1 be azért lett "csak" második a WR 450 bocs YZ , mert a pilóta széttakarta magát és pár versenyt kihagyott .
Ennyi .
de narancsba
Hogy bírja a hírforgalmat ez az oldal.
Besárgultatok ?!
Csaó! Megnéztem a gabec könyvében, hogy mit mérjél ki: feljön a tekercsektől a hatos csoki. Húzd szét, nézz rá szemből, a -könyv szerint- fehér és piros vezeték között az ellenállás: 248-372 ohm. Ez a két bal oldali, egymás alatt. Elvileg ez a gyújtója. Ha nem oké, akkor nincs, vagy nem jó a szikra. Volt itt pl egy olyan moci, amin ez az ellenállás a referencia értéken kívül volt. Gyertyát kiszerelve volt szikra, beszerelve nem indult, semmilyen gyertyával. Újra lett tekercselve, azóta jó-CRF450X. Na megyek vissza a babetta.cz-re!
Hát nekem megvan a könyve , de ugye még mindíg a szerelőmnél van . DE ! A vaterán valaki árul 3 000 ft.-ért WR szervizelési katalógust CD.-n . Amúgy mit cseréltek rajt , mi volt a tünet - a szokásos hajtókar ? -
NA újra itt !
WR 400/426 elektronikai kérdésem lenne ?
Elvittem a gépet az egyik yamaha szervizbe h vágják rendbe a blokkot tavaszra mikor elvittem nem elektronikai probléma miatt állt meg !
Kész is lett meghozom vissza a helyére összedug minden de szikra nuku új gyertyával szintén semmi !
Gyútástó kijön 7szál vezeték 6os csoki + 1 szál. Feszültség van a + 1 szálon meg a csokiban a szürke szálon ! Csak h hol mit kéne mérni mert a dekni leszedést télleg csak a legvégső esetben szeretném !
Trafo rész tuti h jo mert kiprobáltam egy működö wr ével is és annál sincs semmi !
Igazábol ehez tud e valaki hozzá füzni valami okosságot ?
Ha esetleg tudvalaki kapcsolási rajzot azt megköszöném !
Szerintem ti nem is szeretitek a WR.-t mert valószínű megint a www. verhovina. cccp oldalon hekkerkedtek , vagy elugrottatok simót venni ....
Hát ezt jól csúffá tették . Mi érte ?
jah,nekem is szétveri a lánc a felnit,de hát ez van
Igen , sérült a felni , bár az igazsághoz hozzá tartozik , hogy ez a gép a szervíz tulajdonosé , ahol az én gépem is töltik meg tartalommal . Valóban az össze 5,0 coll.-os felni nagyon rossz börben van , de én ezért , illetve mivel nem vagyok egy madmax stílusú 4,25.-öset vettem , bár 5,0 .-ást is vehettem volna . Én úgy látom a Pannónia ring SM-gokart pályáján nincs különbség a felni vastagságot illetően , és nekem a design miatt a sértetlen felni felel meg , de azon eső slikk -ek vannak , amivel utcára is merek menni .
gabecnak szólt.
A váz szép metál kékbe kacsintó fekete lett , többszöri lakkal , a kavics ellen . Nekem a gyári kék valahogy műnek hatott . Nem volt az árnyalata eltalálva . A dekiniket ma takartam ki , egy lemezre fogattam rá , és az összes csavarhelyet kitöltöttem sztaniollal , mert a por festéket beszippantja az elektromos töltés , amit az anyagra kötnek . Ez teljesen macerás dolog , homokolni , majd savfördőzni kell , nem lehet papírral takarni , mivel lehúzűskor lehullik a pofesték , és utána azonnal 170 fokon ráolvasztják . Az ára ezres nagységrendű , de nagyon munkaigényes .
xlzx ezt nekem irtad ? mert ha igen akkor az en felnim 18 as es a kerek agyamrol hianzik ket felfogatasi pont :S ugyhogy ezert kell cserelni
véégre még 1 ember akinek össze van cseszve a hátsó felnije! próbáltál ellene vmit tenni? neked is 5 colos?