Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1et értek faistal
én ktm et vennék...drága..de gecijó...
honda elég jo arban van most szerintem
Legtartósabbnak a DR-Z-t mondják, de hát az csak 400-as...
EXC-k 250-300 üzemórát ki szoktak bírni szétszedés nélkül, a többit nem tudom.
Mondjuk ha a fenntartási költségek ennyire fontosak, akkor sztem 250-300 2T!
hát vegyük szemügyre mien 450esek vannak:
aprilia rxv 450 akcios most: 1 699 000 FT
atk 450 ezt nem tom mibe fáj :D amerikai retek szerintem
gasgas ec 450 1.890.000 Ft
honda crf 450 x 1 850 000 Ft
husaberg fe 450e öszi akcioba: 1.550.000 Ft
ktm exc 450
kawasaki klx 450R 1 925 000 Ft
sherco 4.5i
YAMAHA WR 450F
nem........ nem erre irányul a kérdés
hanem arra, hogy kinek mi a sorrendje a 450-es versenyendúrók között.... és hogy melyiket éri meg leginkább megvenni (fenntarthatóság, élettertam miatt)
...szerintem
Nem akarsz kicsit sokat egyszerre...legyen 450-es is, meg 50-60 ló is meg megbízható is meg olcsó is?
? senkinek semmi tippje ?
akarom mondani - azt (nem ...az... )
na ja... nem a drz-re gondolt tehát az lőjük is ki hamar..
nem 450 de attol függetlenül fasza
nyunyuki DR-Z
Még egy olyan kérésem lenne h tudnátok e kategorizálni a szerintetek most kaphato 450 es v 50 - 60 LE körüli enduro kategoriát ! Föleg megbizhatóság , szerviz igény , teljesitmény szempontjábol ?
Csak kiváncsi lennék h a nagyérdemű szerint melyik a legjobb ár és minőség arányu gép most függetlenül attol h ez a Wr forumja !
Köszike
Hányas évjárat és ccm a TT.-d én is hajtottam egyet , - aszfalton TT 600 1998 , fordított villa , önindító 43 Le , de bitumenen nem éreztem külömbséget az én 1994.-es XT 500 E.-mhez képest - csere berélni akartuk vagy ilyesmi - Na hát az XT blokk az nagyon sok Km.-t kibír - mivel közel 4 L. olaj kell bele , van súlya anyaga , és nem túl pörgős. Na de nyomatéka az elegendő , kicsit olyan volt mint a diesel kocsi 5.ben ötvennel lehetett menni , de ha növelted a fordulatot csak a hanga nőt az ereje nem . Én k.szott jó motornak tartom , de mivel sznob vagyok lecserléltem . Majd keresek képet róla SM nek megcsináltam . Egyszerű volt , mert csak az első kereket kellett megvennem a hátsó 17 colos- a tiéd 18 -
Nem sajna - hál isten - Sopronban lakom , de ha a földrajzi tudásom nem túl rossz a pilis környékéről - Stentendre - származik a gépem .
Gabec!
Te merre laksz? Mert ha itt laksz a Pilis közelében, akkor mehetnénk néha egyet-kettőt. Most lett kész a TT-m, vettem bele új tömítést, kicseréltem és most száraz a blokk. Aztán akkor bővebben kifejtheted tapasztalataidat a WR-ről.
De persze a Többiek is ha a közelben laknak és WR tulajdonosok. :)
Csak olajat cserélt . Felvettem a kapcsolatot a Yamaha Fehér céggel , aholo vették és "szervizelték" és ott elmondták , hogy egyebet nem cseréltek csak bizonyos időnként " és ez a bizonyos ki tudja mennyi " olajat cseréltek . Egyébiránt ha komolyan használják két év után felújítás , mondta a Fehér Géza úr . Én ennyit tudok mondani .
De a CRF-WR es gondolataidra azt tudom ajánlani +400 000 ft al drágábban veszed , de tartósabbank tűnik a honda - egy-két-3 - komolyan csak pályázó barátom 2-3 éves motorja tapasztalata alapján . Na igen de azért a két év nem túl hosszú tesztidő egy motornak , ez mondjuk még nem ad okot egyértelmű választásra
most akkor az van, hogy CSAK benzint vett bele az előző fószer és hajtotta x ideig ?
nálad meg nagy vigyorok közepette egyszercsak széthullott.... ?

akkor megfelelő gondosság és odafigyelés mellett valószínű hogy ezek nem történnek meg
250-es
Volt már cagy 20 különféle motorom - nem üzletelek velük csak szeretem kipróbálni a különböző stílusokat - elméleti ember vagyok , minde tesztet összehasonlítást elolvasok , és nem érdekel a vadi új gép , mivel azt monda Galamb József a T-model fejlesztőmérnöke , hogy mionden autó jó . Minden autó jó ha ÚJ ! Meg nem veszek részletre , így megengedhetem magamnak a használtat .
DE két év gondolkodás után szoft terepen járó jótékony de vagány gépet kerestem ami üzembiztos , így kilukadtam a WR 450.-nél . Egy nyár alatt viszont a hajtókar cserére szorult , ami az előző tulaj hanygsága - részletre csak motort adnak olajat meg vezérmű láncot nem -így nálam meg széthullott , ami miatt már perelem is . Tehát e két dolog miatt vagyok képbe bennük . A többi csak rizsa , hogy most titán vagy acél a szelep . Ez csak a Kökényesinek kérdés . Amit még a sok írásommal elakarok mondani , nincs km mérő , néha luzzer a tulaj és a jellemző ordenálé blokkhang miatt amiből nem tudod kihallani a blokk elhasználtságát igen oda kell figyelni a WR-CRF-KTM modelleknél . Míg az előző XT 2003.-ig kasznis blokkom 41 000 km nél zaj nélkül futott , meg fut még vagy 80 000 Km .-ig . ( Ezt a darabos láncot nézd meg )
Ja meg gyertek vissza a Keway fun oldalakról , egy hétig senki se szólt se jót se f.ságot . Meg színesítsük pár képpel egymás életét .
Meg tudná valaki mondani h mikor lesz pontosan a következö Motocrossfreestyle show ?
Hopp egy D betű lemaradt !