Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom ismerem...Gyöngyös után egy picivel...nekem nem gyere be.
Szombaton Gyöngyösön voltunk pályázni, az a pálya sokkal technikásabb Kakucsnál! Nagyon élveztem!www.gokartland.hu
Szia!
Pontosabban drágább és elvileg kevesebb ideig bírja, mint az acél. Legalábbis KTM-es ismerősöm sokat szív ezzel, mert nagyon drágán jön ki neki.
Nincs valaki Pilis környékéről, aki szívesen segítene nekem a TT-m javításában? Mármint aki mondaná mit csináljak vagy mutatja mit hogy kéne?
Hello. Mi a helyzet? Voltatok pályázni? Szombaton Ring nyíltnap?
Szió! Ha gyárilag titán van benne akkor abból csak az következhet, hogy jobb nem?
Ember! miről beszélsz? Van gyakorlati tapasztalatod? szeritned az csak úgy van h. kiveszed a titánszelepet és beteszed az acélt?
Ha a 450-eseknek picit sok bajuk van (egyébként tudtommal ezpont nem igaz), akkor egy feleakkora, még pörgősebb motornak szerinted kevesebb lesz?
Mondjuk azért mert az acélszelep nagyjából örök élet+1 nap, a titánt meg pár tíz üzemóránként cserélni kell és "kicsit" drágább is mint az acél...
Hali mi a véleményetek a 250-es wr-ről? Mert olvastam, hogy a 450-eseknek picit sok bajuk van.
Ha valaki tud adni tanácsot akkor adjon lécci.
Ha 20eFt darabja, és a WR ugye 5 szelepes, az már 100eFt + ha én nem tudom megcsinálni, mert sajnos nem vagyok az ilyenekben szakértő, akkor még a munkadíj.
De most gondolkodok rajta, hogy a TT-n most folyik az olaj, ha meleg a motor a jobb oldali dekni tömítésnél meg valami ismerősöm mondta, hogy állítanom kéne a szelephézagon meg a vezérműláncon és arra gondoltam, hogy mivel úgy is van egy német nyelvű szervizkönyvem a blokkhoz, miért ne próbálhatnám meg? Mit szóltok hozzá? És így nem kerülne pénzbe, csak a tömítés. Véleményeteket várom.
Miért tennél bele acélszelepet, ha gyárilag titán van benne? Ha belekendácsolsz acéélszelepet ahoz a gyári rugó nem lesz jó(a titánszelepes motorokba jóval puhább a szeleprugó). egyébként kb 20eFt a gyári szelep darabja.
Igen, tehát 600-as TT-m. Egyetlen gondja jelenleg, hogy a jobb oldali dekni tömítésénél folyik az olaj, ha meleg a motor.
A WR-ről összegzésként ha jól értem, 15ezer km-enként nagyszerviz, ami 134eFt. És 10-20 üzemóránként olajcsere, ami 3eFt. Jól értem? És még azt szeretném tudni, ha mondjuk veszek jövőre egy ilyen gépet, már mondjuk csak pénztől függ, akkor egyből vigyem szervizbe és nézessem át a hajtókar, vezérműlánc, csapágyak, szelepek, ilyesmi? Szelepek, ezekben titánszelepek vannak vagy acél? Mert akkor érdemes lenne gondolom egyből acélszelepet tenni bele.
Hali!
Igen, nagyon jól megy terepen a gép. Nézd meg a Mászóka3 videót, ott megyek a TT-vel. Siratókon is tökéletes, nagyon jó kis gép, csak nehéz.
Lapozz vissza olvasd el mit írtam . Ha meg újat veszel semmi gondja nem lesz most úgy 2,15 M .
A TT 600-as ? Én is hajtottam , meg volt XT 600E.-m szuper városi gíp, csak nem szabad lemenni vele a szilárd burkolatú útról. A TT.-d elviselte a kavicsos utat ?
Üdv Mindenkinek!
Szeretném megérdezni a WR 450F tulajdonosokat, hogy milyen tapasztalataik vannak a WR 450F-el kapcsolatban. Milyen gondjai szoktak lenni, gyárilag milyen szelepek vannak benne, ilyesmi. Jobbat megy-e az 525 EXC-nél? Vagy esetleg a 450-es társainál?
Jövőre szeretnék venni egyet (2007) ha összejön, most egy TT-m van, ami nagyon jó, csak nehéz is.
Köszi a válaszokat!
ja.. wazz.. ma is hallottam, hogy mentek páran a faluba(gondolom ti voltatok ) - egyből megfájdult a szívem
motor kell nem kicsit...... NAGYON
Szabi ! Vegyél már valami "taligát" !
eddig tartottak a hsz-ok
Na Szép ám kicsit nem nézek ide aztán csak ugy teremnek az oldalak !
nem (még nem)
Szabi46 Te szoktál versenyezni is?
Hááá.....t, mindig is Ő volt a nagy álmom. A páromnak már a garázsba sorakoznak az "álmai"(525EXC,625SXC,660SMC), úgyhogy most én jövök!
jól megy ám
Lehet, hogy 91es volt, erre nem emlékszem ponosan, de az biztos,hogy Ő lesz a következő!