Szia!
Pontosabban drágább és elvileg kevesebb ideig bírja, mint az acél. Legalábbis KTM-es ismerősöm sokat szív ezzel, mert nagyon drágán jön ki neki.
Nincs valaki Pilis környékéről, aki szívesen segítene nekem a TT-m javításában? Mármint aki mondaná mit csináljak vagy mutatja mit hogy kéne?
Ha 20eFt darabja, és a WR ugye 5 szelepes, az már 100eFt + ha én nem tudom megcsinálni, mert sajnos nem vagyok az ilyenekben szakértő, akkor még a munkadíj.
De most gondolkodok rajta, hogy a TT-n most folyik az olaj, ha meleg a motor a jobb oldali dekni tömítésnél meg valami ismerősöm mondta, hogy állítanom kéne a szelephézagon meg a vezérműláncon és arra gondoltam, hogy mivel úgy is van egy német nyelvű szervizkönyvem a blokkhoz, miért ne próbálhatnám meg? Mit szóltok hozzá? És így nem kerülne pénzbe, csak a tömítés. Véleményeteket várom.
Miért tennél bele acélszelepet, ha gyárilag titán van benne? Ha belekendácsolsz acéélszelepet ahoz a gyári rugó nem lesz jó(a titánszelepes motorokba jóval puhább a szeleprugó). egyébként kb 20eFt a gyári szelep darabja.
Igen, tehát 600-as TT-m. Egyetlen gondja jelenleg, hogy a jobb oldali dekni tömítésénél folyik az olaj, ha meleg a motor.
A WR-ről összegzésként ha jól értem, 15ezer km-enként nagyszerviz, ami 134eFt. És 10-20 üzemóránként olajcsere, ami 3eFt. Jól értem? És még azt szeretném tudni, ha mondjuk veszek jövőre egy ilyen gépet, már mondjuk csak pénztől függ, akkor egyből vigyem szervizbe és nézessem át a hajtókar, vezérműlánc, csapágyak, szelepek, ilyesmi? Szelepek, ezekben titánszelepek vannak vagy acél? Mert akkor érdemes lenne gondolom egyből acélszelepet tenni bele.
Lapozz vissza olvasd el mit írtam . Ha meg újat veszel semmi gondja nem lesz most úgy 2,15 M .
A TT 600-as ? Én is hajtottam , meg volt XT 600E.-m szuper városi gíp, csak nem szabad lemenni vele a szilárd burkolatú útról. A TT.-d elviselte a kavicsos utat ?
Üdv Mindenkinek!
Szeretném megérdezni a WR 450F tulajdonosokat, hogy milyen tapasztalataik vannak a WR 450F-el kapcsolatban. Milyen gondjai szoktak lenni, gyárilag milyen szelepek vannak benne, ilyesmi. Jobbat megy-e az 525 EXC-nél? Vagy esetleg a 450-es társainál?
Jövőre szeretnék venni egyet (2007) ha összejön, most egy TT-m van, ami nagyon jó, csak nehéz is.
Köszi a válaszokat!
Pontosabban drágább és elvileg kevesebb ideig bírja, mint az acél. Legalábbis KTM-es ismerősöm sokat szív ezzel, mert nagyon drágán jön ki neki.
Nincs valaki Pilis környékéről, aki szívesen segítene nekem a TT-m javításában? Mármint aki mondaná mit csináljak vagy mutatja mit hogy kéne?
Ha valaki tud adni tanácsot akkor adjon lécci.
De most gondolkodok rajta, hogy a TT-n most folyik az olaj, ha meleg a motor a jobb oldali dekni tömítésnél meg valami ismerősöm mondta, hogy állítanom kéne a szelephézagon meg a vezérműláncon és arra gondoltam, hogy mivel úgy is van egy német nyelvű szervizkönyvem a blokkhoz, miért ne próbálhatnám meg? Mit szóltok hozzá? És így nem kerülne pénzbe, csak a tömítés. Véleményeteket várom.
A WR-ről összegzésként ha jól értem, 15ezer km-enként nagyszerviz, ami 134eFt. És 10-20 üzemóránként olajcsere, ami 3eFt. Jól értem? És még azt szeretném tudni, ha mondjuk veszek jövőre egy ilyen gépet, már mondjuk csak pénztől függ, akkor egyből vigyem szervizbe és nézessem át a hajtókar, vezérműlánc, csapágyak, szelepek, ilyesmi? Szelepek, ezekben titánszelepek vannak vagy acél? Mert akkor érdemes lenne gondolom egyből acélszelepet tenni bele.
Igen, nagyon jól megy terepen a gép. Nézd meg a Mászóka3 videót, ott megyek a TT-vel. Siratókon is tökéletes, nagyon jó kis gép, csak nehéz.
A TT 600-as ? Én is hajtottam , meg volt XT 600E.-m szuper városi gíp, csak nem szabad lemenni vele a szilárd burkolatú útról. A TT.-d elviselte a kavicsos utat ?
Szeretném megérdezni a WR 450F tulajdonosokat, hogy milyen tapasztalataik vannak a WR 450F-el kapcsolatban. Milyen gondjai szoktak lenni, gyárilag milyen szelepek vannak benne, ilyesmi. Jobbat megy-e az 525 EXC-nél? Vagy esetleg a 450-es társainál?
Jövőre szeretnék venni egyet (2007) ha összejön, most egy TT-m van, ami nagyon jó, csak nehéz is.
Köszi a válaszokat!
motor kell nem kicsit...... NAGYON