Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cipruson lax?
koszonom a valaszt. megporobalom megkeresni. sajnos nem ertek hozza (meg) de majd belejovok. az is lehet hogy nincs gaz a tartajban(hozzaertobbek mondtak :). sokat allt a vas es meg is latszik rajta. mara viszont mar biztos vagyok hogy a karbinal a gastop bent van meg. :) ez jot jelent :D egyebkent ahhoz hogy a hatsot bizgassam ki kell vennem az air boxot ? vagy odaferek annelkul is? az elsot mar baszogattam mert szornyuen puha volt. tekergettem rajta egyet ketott a H iranyaba :) teloharisnyat beszerezni nemoankonnyu itt. viszont mindenfelekeppen akarok. mert nagyon sziklas illetve csak szikla van meg nehol voros fold... de mivel hogy ciprus egy kis sziget igy nem oan egyszeruek a kiegeszitok beszerzese.
Elsö telora nem akarok konkrétumot mondani mert azt én még nem bántottam de hasonlo jellegü lehet !
Remélem érthetően mondtam ! De ha van még ilyen kérdésed nyugodtan irj ! Jah és a első teló harisnyát mindenképpen használj ha nem akarod havonta szimeringezni !
Szia said !
Teloval kapcsolatban !
elvileg kell lenni e két betűnek a telon S - H azaz Soft (puha )és Hard (kemény)
Arra kell figyelni h mindkét irányban kell állitani a telót csillapitó irányba és a vissza rugozo irányban (bocs a meg fogalmazásért)
Hátsó rugostag : Kitekered alul (ahol a himbával kapcsolodik) is meg fölül( gázpalack melleti csavar! piros gyűrű közepében van általában piros) is teljesen S v H irányban de lassan h érezd h kattog !Ha kiértél valamelyik végletre akkor kezd el lassan visszafele tekerni és számold h hányat kattanik az a lényg ha alul is meg fölül is ugyan annnnyi legyen a kattanási szám ! Az h hány kattanásra állitod csak attol függ h te milyen keményre szeretnéd !
99 es :P nem fiatalitunk :D
sziasztok

megvettem a sajat 2000 wr 400 f emet :) ki is vittem terepre meg palyara de nagyon puhanak talaltam.
Biztos egyertelmu csak szamomra nem mivel meg nem naon csinaltam : az elso villan a csavar ami a felfuggesztes kemenyseget vagy lagysagat allitja. tehat ha azt akarom hogy kemenyebb legyen akkor mi a tenendom ? csak kezdjem el tekergetni ? vagy van valami rendszer hogy egy egesz fordulatokat lehet csak ? vagy mittom en soha nem allitottam meg telot... es persze a hatso felfuggesztesrol ne is beszeljunk

el vittem egyebkent egy szerelo srachoz aki azt mondta meg le van folytva.. nah most ha le van folytva akkor annak en orulnek a legjobban de valahogy az az erzesem hogy tul jol megy ahhoz hogy lelegyen folytva. esetleg van valaki aki ult es ment olyan wr 400 al ami levolt folytva ? teny hogy ha nagyon odarantogatom alacsony fordulaton akkor mintha fulladna.
koszi
Most jól elbizonytalanodtam, mert jócskán van benne igazság. De az is lehet, hogy ha itthon veszek drágábbért, akkor lehet, hogy az is rossz. 250-300eFt az egy teljes motorgenerál henger és főtengely nélkül(persze még a munkadíj)? De szerintem elég megbízható, maximum majd vétel előtt megpróbállak invitálni, hogy azért Te is lásd mint olyan szakértőféle.
Nézd, ha megbízol benne , és adsz a szavára és a tapasztalatára megpróbálhatod . Az én barátom pl ebay-ról vett német gépet ( WR 426 2000.-es ) valami hatszáz körül , és egy hónap alatt leszakadt a hajtókar . Mindehol lehetnek barbárok , de mondom a felújítás költsége nettó ! munkadíj nélkül 250 000 - 300 000 ft Henger és fötengely nélkül . Az plussz 120 000 és 130 000 ft .
Az YZF 750 R.-t 98 ba vettem négy évesen magyarországi , van benn harminc párezer kilóméter , de meg se próbálom eladni mivel szerintem 700 000 ért se menne el , úgy tele a piac .
Köszi a bátorítást.
Nem tudom mondtam-e, de a WR-re pont hogy olaszból gondoltam, mert egy ismerősöm tud hozatni 1-2 évest sokkal olcsóbban mint itthon. Csakhát akkor inkább egyet itthon vegyek drágábbért vagy kockáztassak a fiatal olcsóval?
Az az ismerős onnan vett magának egy 2003-as Suzuki Gixxer-t és azt mondja nagyon jó, semmi gond vele.
Szép az utcai géped.
Adni - venni bukta . Maradj a TT .-nél míg nem tudsz WR -t venni . Bátorításként ma beszéltem egy Yamaha kereskedő szerelőjével , aki azt mindja higgyem el én pont kifogtam egy f.-t aki csak a részletet fizette és olajra meg szelepállításra nem volt pénze , és az én póruljárásom egyedi .
Utána pedig a pénzednél 150 000 ft.-al drágább gépet nézegess, úgy is odaadják mert nincs lóvé .
Talán annyi az olasz import gépek elég elhanyagoltak , azt kerüld.
Ez az utcai gépem . 1998 óta
Értem.
Egy olyan közel fél évig kibírná vajon a 610-es Husqvarna(95-97) probléma nélkül? (Ha egyáltalán veszek köztes motort, amit még nem tudok, mert már csak egy helyen jön az olaj, de úgy látszik meg tudom szüntetni). Vagy mit lenne érdemes venni szerinted? KTM LC4? Árban olyan 300-400eFt között lenne megfelelő és az lenne a lényeg, hogy egy olyan maximum fél évig nagyjából problémamentesen kibírja.
Természetesen utána jöhetne a WR. De lehet addig kibírja a TT tiszta szárazon.
Sajna Husqarnaák erre nincsenek - csak új , mivel az SM.-je divatos , és ha valami megjelenik egy két mode-monky azonnal vesz a tetkója mellé - de Eisenstadtba beszéltem egy magyar Sm.-bajnokságban induló Husqwarnássa, aki kereskedő is egyben , és azt mondta mivel erős és könnyű 10 000 kM UTÁN FELÚJÍTÁS . Előzőekben ésn is akartam 350 ccm.-eset venni , és sok tulajjal beszéltem , /1994 körüli gépek / arra a volt tuklajok közül sokant azt mondták, hogy hamar széttforogja magát az a model és nem sajnáljam ha nem vettem tőle , jó , azokban nincs még kiegyensújozó tengely.
GD ! Nem tudom h te h értelmezted a kérdésem de sztem rajtad kivül mindenki megértette !
Egyáltalán nem arra irányult a kérdésh ezek mind1 ben meg legyenek (1ébként nem hiszem h akár ki is reklamálna ha ezek az összetevők egy gépben megvalosulnának)
Gabec!
Nekem 1989-es 600-as TT. Ezelőtt nem volt még semmi hasonló nagy gépem de a CRF-X-hez hasonlítva alacsonyabb fordulaton sokkal jobb de viszont puha talajon elássa magát a CRF meg lazán felmegy.
Kár, hogy nem a közelben laksz. Hívtalak volna WR-t venni, mikor fogok... Csakhát az jövőre lesz esedékes. Most leesett a TT-ről (ahol a fordulatszámmérő lenne) fedél és most vagy veszek rá vagy csinálok oda valamit, mert jön az olaj.
Husqvarna TE 610 szerinted milyen gép? Mert ha nem bírok ezzel az olajjal, akkor lehet lecserélem a gépet és veszek valamit ideiglenesbe. :S
Esküszöm nem értem jöttök itt a kétütemüek orbitális fogyasztásával....Ltz400 quaddal verettünk többször azonos tempó egymás után 1 illetve másfél literrel fogyasztott a 250esem többet százon......Jó ha elvan qrvaa karburálás meg szét vn hajtva naná hogy többet eszik...Gyári krosszal meg ne endurozz
WR 450 , 1000-2000 Km 6 olajcsere endúrózgatva . Két flakonból marad is , 2500 Ft /l Repsolból a legjobb , és 1100 ft a szűrő . A vázban lévő kosarat csak mosni kell .
Az olajat vagy 3 helyről kell leengedni .
de szerintem 4ig simán bent lehet hagyni még ha 2500anta is kell.
a 625nek meg a 620nak! 400nak 5ezer!
Azoknak az LC4-eknek amiknek nincs a vázban olaj, 2500 szokott lenni!
Azért a fél milla különbözetből, ami a 2T meg a 4T között van, párszor meg lehet tankolni asszem...olaj meg ugyanolyan drága kell mindkettőbe, csak az egyik legalább elégeti, a másik után meg kerülgetheted a sok fáradtolajat a garázsban!
Jó hogy nem már rögtön a Stephenson gőzmozdonyát hozod fel összehasonlítási alapnak, bazzeg!
A tied egy ezeréves krosszmotor volt, az övék meg viszonylag új enduro. Ja és gondolom enduroztatok!
nekem 5ezres intervallumom van de ált megkapja 3-4ezer után.
azért azt ne felejtsd el ,hogy ezer /1000/ kilométerenként olajcsere a négyütemnél ..........másfél liter olaj és két olajszűrő...........ezt ha magamnak csinálom ingyen akkor is csak az anyag hajszál híjján 10.000 forint! és ez egy.. másfél havonta van nálam aki nem aszfalton nyomatom az endurót! /mert akkor kéthetente kéne / és ez még nem minden .............
ez nekem is megfordult a fejemben...... a drága sportolaj a benzinbe + a nagy fogyasztás
ha reálisan végig gondolja az ember
amit 4 tnél elköltesz alkatrészre, addig a 2t ketszer annyit zabal majdnemcsak, meg venned kell bele a verseny olajat, a 4t pedig hosszab élettartamu előfordulhat hogy a 2T-t kétszer is szervizeled, még a 4-t csak egyszer, szoval kb ugyanoda jutsz árba,
csak a 2-tnél részletenként baszod el a pénzt, mig 4T nél hirtelen jön a komoly költség
igy vélekedek a dologrol.....