Igen a vázat már visszavittem a szervízbe , a festése szép lett bár én elég variálós vagyok , egy nagyszemcsés enyhe kékbe hajló sötét feketére fúvatta, többször áttlakkozva a kavics ellen Elég egyszerű a kroszsvázat fújni , mivel kevés a sallang rajta , bár ez is sok munkával jár lebontani , jól elragasztani . A blokk deknieit meg porfestetem - szinterezés , vagy elektrosztatikus fesés - ez műanyagos , vastag réteget ad . Előtte lehomokoltam , de teljesen el kell a deknit a belső részét fémesen zárni a por festék elől , mert a túl fele is totál betakarodik , és utána 170 fokon rásütik . Ez elég macerás , a meneteket lukakat elzárni valahogy , ezen még tapogatok , azt meg valami sötétszürkére csinálom , és az a külsó feliratos dekni meg talán valami élénk citrom-piros stb .
Az ára ezres nagyságrendű .
Most pedig 450-es főtengelyt keresek , annak is a lánckerék oldali sonkáját , mivel a vezérműlánckerekemet az előző "gondos" gazda a vezérműlánccsere elodázásával hegyesre koptatta. Nem lesz egyszerű. A lánckerék anyagából készült, cserélhetetlen , faraghatatlan . Esetleg valami bontós- főtengő felújító ötlelet elfogadok .
És drága pénz egy ilyen szelepállítás?
Igen, a szervizkönyvem szerint is így lehet állítani, ahogy leírtad, a szelepfedélnél vagy ablaknál be a hézagolót és valahogy úgy.
Azon állítani nem tudsz , autómata a feszítő, de a szelepeket megnézetheted, ha jól tudom lapkás, csak szakember tudja belőni . Pl a DR 350 olyan szelepállítású mint egy autó , hézagmérővel a hengerfej tetején lévő ablakon .
Helló Gabec!
Egyik ismerősömnek DR 250 van és utcán használja leginkább, de előtte endurozott vele és azt mondja elég jól bevált. Egy DR 350-et meg láttam itt felmenni egy csobánkai siratón, kicsit küzdött vele az ember, de felment.
A TT-men valami zörög a blokk körül de nem tudom mi. Lehet laza a vezérműlánc? Ha igen, akkor hogy tudok állítani rajta?
Na kifullt a WR lelkesedés . tmentetek a komár.pl-re
Én most fújattam át az idétlen gyári kék vázat metál feketére, és a blokkt szintereztetem valami vadra .
Minep öcsémnek vettünk egy megkímélt utcai DR 350 önöndítóst . Volt valakinek ilyen , mi a tapasztalata erdőbe bevált ?
Tegnap este munka utan meg akartam egyet gurulni . fel is szaladtam a kozeli hegyre ahol van egy kissebb kross palya. masfel kor utan az egyik visszaforditoban megszorult a kerek . leneztem es latom hogy log a lanc. aztan leszaltam es felmertem a kart: hatso fogaskerek total kuka es racsavarodott az agyra , a fogaskerek felfogatasa az agyon ket helyen kitort tehat agycsere... meg a lanc csere meg elsofogaskereg csere meg minden okossag... :S alig birtam megoldani a sotetben hogy guruljon a hatsokerek mivel egy hegyen voltam es lekellett cibalnom valahogyan a gepet. igy jartam
Ajánlom a Tűzhangyát , vagy a st. Jupátot , de a nyugati partról inkább alaszkán keresztül ha most chekkolod mire odaérsz pont beáll Kamcsatkáig a tenger .
Bár egymillió ft.-ot szinte elképzelhetetlennek tartom még nettóba is , bááááár, ha a szürkeinportőröd a Marco Poló , ő tud egy rövidebb utat a Góbin keresztül Bejiningbe . Csak vigyázz ne legyen mellé írva hogy "replika" .
Látom elég komolytalan vagy de azt azért elmondom neked hogy 1motort nemérimeg behozni!Hajóval konténer kb 200-300eFt,a repülö meg mégdrágább(+nem EU azt tudod..)....ja és nemugymegy hogy sity/suty...ha igymenne már a hivatalos kereskedések ehenhaltak volna
hello skacok!
ebay-en kinéztem egy zsír új yxf-et egy 2008-ast amcsiban és szeretném behozni, csak egy a probléma, h nem vágom, h műkődne ez a behozatal?
ki kellene mennyek a motor-ért?
vagy pedig felrakják egy gépre és ferihegyről elhozóm?
ja és mennyiben lenne pl a behozatal?
ha vki tudna ebben az egészben segiteni annak megköszönném!
mar beutemeztem a dolgot es a furcsa az volt hogy a srac hivta fel a figyelmem a vezermulancra :) szerencsemre egy 3honapja visszavonult crossos bajnokot talaltam aki ert is a motorokhoz.. jah es mivel a helyiek hiresen nagy motor kedvelo hasznalo de nem odafigyelo nep igy igyekeztem import motort vasarolni . de olyat amit meg nem gurult itt :) igy a gepem japan import es en helyeztem uzembe a szigeten.az arak itt az otthoni felett vannak. a motor pl ha atszamitom kb 900 e volt. ahogy nezegettem az arakat az allapotahoz kepest ez otthon sok lenne.de azert nem buslakodom :D
Hát ez link volt - ciprus - . Akkor add elő milyen árban vannak ott a gépek , hátha érdemes kimenni ........
El ne feledd az olajat , a két szűrőt , és a vezérmű láncot egy göröggel - ne törökkel - megnézetni , és a szelephézagot beállítatni . Kutya világot tud tenni .
Az ára ezres nagyságrendű .
Most pedig 450-es főtengelyt keresek , annak is a lánckerék oldali sonkáját , mivel a vezérműlánckerekemet az előző "gondos" gazda a vezérműlánccsere elodázásával hegyesre koptatta. Nem lesz egyszerű. A lánckerék anyagából készült, cserélhetetlen , faraghatatlan . Esetleg valami bontós- főtengő felújító ötlelet elfogadok .
Igen, a szervizkönyvem szerint is így lehet állítani, ahogy leírtad, a szelepfedélnél vagy ablaknál be a hézagolót és valahogy úgy.
Egyik ismerősömnek DR 250 van és utcán használja leginkább, de előtte endurozott vele és azt mondja elég jól bevált. Egy DR 350-et meg láttam itt felmenni egy csobánkai siratón, kicsit küzdött vele az ember, de felment.
A TT-men valami zörög a blokk körül de nem tudom mi. Lehet laza a vezérműlánc? Ha igen, akkor hogy tudok állítani rajta?
Én most fújattam át az idétlen gyári kék vázat metál feketére, és a blokkt szintereztetem valami vadra .
Minep öcsémnek vettünk egy megkímélt utcai DR 350 önöndítóst . Volt valakinek ilyen , mi a tapasztalata erdőbe bevált ?
Tegnap este munka utan meg akartam egyet gurulni . fel is szaladtam a kozeli hegyre ahol van egy kissebb kross palya. masfel kor utan az egyik visszaforditoban megszorult a kerek . leneztem es latom hogy log a lanc. aztan leszaltam es felmertem a kart: hatso fogaskerek total kuka es racsavarodott az agyra , a fogaskerek felfogatasa az agyon ket helyen kitort tehat agycsere... meg a lanc csere meg elsofogaskereg csere meg minden okossag... :S alig birtam megoldani a sotetben hogy guruljon a hatsokerek mivel egy hegyen voltam es lekellett cibalnom valahogyan a gepet. igy jartam
Bár egymillió ft.-ot szinte elképzelhetetlennek tartom még nettóba is , bááááár, ha a szürkeinportőröd a Marco Poló , ő tud egy rövidebb utat a Góbin keresztül Bejiningbe . Csak vigyázz ne legyen mellé írva hogy "replika" .
a ktm topicban még sxf-et akarsz hozni itt meg már yzf-et
ebay-en kinéztem egy zsír új yxf-et egy 2008-ast amcsiban és szeretném behozni, csak egy a probléma, h nem vágom, h műkődne ez a behozatal?
ki kellene mennyek a motor-ért?
vagy pedig felrakják egy gépre és ferihegyről elhozóm?
ja és mennyiben lenne pl a behozatal?
ha vki tudna ebben az egészben segiteni annak megköszönném!
mar beutemeztem a dolgot es a furcsa az volt hogy a srac hivta fel a figyelmem a vezermulancra :) szerencsemre egy 3honapja visszavonult crossos bajnokot talaltam aki ert is a motorokhoz.. jah es mivel a helyiek hiresen nagy motor kedvelo hasznalo de nem odafigyelo nep igy igyekeztem import motort vasarolni . de olyat amit meg nem gurult itt :) igy a gepem japan import es en helyeztem uzembe a szigeten.az arak itt az otthoni felett vannak. a motor pl ha atszamitom kb 900 e volt. ahogy nezegettem az arakat az allapotahoz kepest ez otthon sok lenne.de azert nem buslakodom :D
El ne feledd az olajat , a két szűrőt , és a vezérmű láncot egy göröggel - ne törökkel - megnézetni , és a szelephézagot beállítatni . Kutya világot tud tenni .