Köszi Gabec ! Most értem én is egy ilyen nagyobb szervizhez aztán akkor már meg csináltatom normálisra ,csak nem tűnt úgy szembe sehol se az olajszivattyu !
Tiéddel most mi a gond mert montál már itt egy csomo mindent ?
Vagy csak ennyire képben vagy már ezekkel a dolgokkal ?
barátom 17 évesen 250 ccm Ob 3. krosszos fia évekig kapott gyári szponzormotorokat a Kawától és Suzukitól , ahol az extra futómű + egy motor ára volt és a kisebbik fiának ott vette a gépet. Tehát nem lomis , meg olasz túra gyümölcse , hanem végig szemelőtt volt , ismert használati körülményk körzt . De ez egy teljes értékű terepjárgány fordított futómű , állítható hátsó. Én 72 kg.-al bárhol elmegyek vele , gyakorlatilag robogó méretű , így lakóhejemen is járok vele nagy feltűnéseel, és igen dinamikus. Kereszgyerekemnek viszont fegyver , meg rintkán veszem elő - így eladom -, de télen ez kitűnő edzőmotor .
Ismerem a tipust (KSR-1 és KSR-2 +van 110ccm 4t is belöle).10en éve volt 1 barátomnak+most 1éve van két havernak.Ritka mint a fehér hollo az hogy"Magyar"mit jelent(forgalmazták M-o n?)Én ugytudom japán belpiacos....Én ha veszek bulimotort csak TDR-t...(a név kötelez )
Igen . De csak azért írom le ezeket , mivel 1993 óta volt már vagy 30 motorom , és aki vett a 90.-es évekbe motort , az tudja mi mókulások voltak , és csak ezzel volt vásárlás után kellemetlenségem . Tehát én se most jöttem le a falvédőről , de amit szeretnék elmondani ezzekkel , hogy igen óvatosnak kell lenni egy használt szuper krosszmotorral . Ezek nem a tartósságra mennek rá , hanem a prospektus adatokra , meg a mai hiteles időkben csekkre futtya csak szervízre nem nagyon , régen pedig pont ellenkezője volt , azoknak volt jó motorja , aki tudott rá költeni és nincs lutri .
A típusismeret kitűnő, KSR 80. talán a www.hasznaltmotorok.hu.-n fent van még . 2000.-es , magyar és a kersztgyerekemnek vettem négy-öt éve - na ja magamnak - teljesen hibátlan , fordított teló , 6 gang , víz , karbon . De hamar rá kellett jönnöm ez nem gyerekmotor , hanem A "pittbike" tehát robogó helyett , boxokban futkosó bulimotor . Ja mivel csak néha veszem elő úgy 260 körül eladom .
honnét tudod , hogy 15 ezer km van a blokkban . Hát ajánlatos volna egy henger le , hajtókar meghallgat , dugó , kopás megmér , lánc megfigyel. Van az olajadban rézszínű pikkej ? A vázban van egy durva szűrő, ott leled meg a turpit . Képed van a birodalmi lépegetődről ?
Már korábban leírtam lehet multifunkciós kokpitet venni lumikék színben www.egümotors.hu
18 e. körül , vízhő , sebesség , km , napi km , index , tomp, refi kijelzővel . Színvonalas áru .
Figyi Norbi ! Mi nem szoktuk az ilyesmit tulzásba vinni simán felszerelünk egy ilyen biciklis km órát a vezetéket bele huzzuk egy benzincsöbe vagy valamibe azt kész ! A célnak tökéletesen meg felel ! Annyi h ha ilyet veszel akkor kérdezd meg az eladót h mennit mér végsebességre mert a sima "mezei (tescos)" biciklis ora csak 100 km/h ig mér olyat nézz ami nem ilyen csing-csung bolha piacos sz*r ! Havernak a 450 es CRF en ilyen van cross pályán megy és még mindig jo neki !
A váltótörésről nem hallottam , de a kettes néha kikopik , és azt erős pörgetésnél kiszórja . Az enyém viszont / WR 450 / motorgenereált megért váltóprobléma nélkül . A kettes fogaskerekét azért kicserélem mivel felületei kopásokkat mutat , és Riga 12-ben ez elmenne a MÉH.-ig , de itt 4-450 ezres generálon azért kicserélem . A 15 000 km utáni generál ára nem 134 , az csak a főtengő , annak ára kettő fölött van . Olaj két flakon kell hozzá , és az úgy 2500/liter jó áron + egy ezres szűrő . Ha jól látom ez nem Yamaha SM szett ?!
Én úgy gondolom,hogy a gyári benzin szintet nem szabad bántani,csak rosszabb lessz!nem hiába sok mérnők melozott vele hónapokig amig megtervezték és működött is!
Tiéddel most mi a gond mert montál már itt egy csomo mindent ?
Vagy csak ennyire képben vagy már ezekkel a dolgokkal ?