HELLO. Egy 450-es YZ-re nagy átalakítással lehet csak lámpát rakni (persze aksi nélkül). Az oldaldeknit meg kell bontani és a gyujtással kell valamit babrálni ( pl: kell még egy tekercs vagy ilyesmi), vagy a gyári tekercs termel elég áramot és csak be kell kötni valahova, és ha így van akkor hova? (Ja és csak első lámpa kell!)
A tippeket és a válaszokat előre is KÖSSZ!
zzzed ! Kipróbáltam a WR-t . A DRZ sehol nincs . Nem tudtam sokat menni de ez valami csoda . Már alapjárattól olyat tol mint egy állat ,a futómű meg a másik csoda . De amugy a DRZ se rossz csak egy más dimenzio !
Bocs zzzed ! A 400 as 36 KW 36*.1,31= 47,16 Le Tényleg nincs 50 Le se
Azért minden valamire való enduros tesz egy sport csövet a gépre vagy kinyitja a dobot ! Ami kb + 5-8 LE
Na most én ugy tudom h a 450 WR papiron legalább is 40-42 KW *1.31 = 52, 4 -55 Le
Igazábol már nem igazán vágom h kinél mennyire lehet megbizni ezekben az adatok ban !
De teljesen mind1 mert akinek nem elég a 450 esek teljesitménye akkor az vegyen KTM Adventure 950 t azt járjon vele jo pénzért szervizbe 2 havonta !
És igazábol nem tud Pl az 525 exc se semmivel többet mint a WR CRFX !
55 le? Wr nincs 50. Alapból...
Wr lenne jó, mert endurózni akarok, illetve ha agymenésem van (sűrűn...) akkor csapatni át mindenen, fel mindenre... nem kímélném. Yz olcsóbb, nem kevéssel, és ez elég nyomós érv sajnos! Wr 450 rendszám, forgali nélkül lenne a jó választás számomra. Ha tud vki ilyet, gondolhat rám...
üdv
OK ZSakfos én nem firtatni akarom a technikai tudásodat és ügyességed ! De ha már gyárilag tud kb 55LE akkor nem igazán látom értelmét ! Az ilyen fojtások ledobálása pl gyári kipuff meg hasonlo még ok ! Ilyen jellegü tuningot akkor látom értelmét ha pl MX 1 ben nyomod ! Vagy a 450 et butitva adják ki mint annak idején a vezérlés eltevéssel a 400/426 ot az osztrák és német piacra ?
KB 5-6 WR-t "buheráltam" meg, utána a gazdák kezet csókoltak. :)
Egyébként a gyujtás átkötése Gyári Yamaha utasítás(ezt USA-ban megkapja a vevő a motorhoz a SERVICE MANUAL mellé).
Most én tényleg nem akarom itt senki tudását kritizálni meg nem is tudom h ki h motorozik de elsö sorban itt azt kell eldönteni h hol akarod használni ha mindkét stilus akkor abszolut a WR re voksolok !
Nem hinném akármelyikönk ki tudná motorzni akármelyik 450 est !
Ilyen jellegü buherálásnak meg nem látom értelmét ! Max egy kipuff tuning azt kész !
Én Yz csak akkor vennék ha 80% ban pályázok ! De ez csak az én magán véleményem aztán gondoljon mindenki amit akar !
Motorikusan szeretnéd az YZ ugymond WR esiteni vagy lámpa is fontos meg ilyenek!
Csak mert ha világitást is akarsz akkor én nem tartom jo ötletnek h piszkálva legyen az yz tekercs része viszont egy wr alaplap és lendkerék nem olcso mulatság bontott meg mint a fehér holló !
Egyébként most endurozni akarsz vagy crosszozni csak mert ha endurozol és mondjuk néha rátévedsz a crossz pályára akkor felesleges Yz venni ! Wr nek kicsit bekeményited a teloit azt kész verseny enduro és meg állja a helyét a cross pályán is sulyban meg csupán annyi a kül. ami kell egy endurora , lámpa öninditó, letámasztó hátsó lámpa !
Érdekes és megfontolandó amit írtál!
Hogy képzelnéd ezt az yz-ből endúrót dolgot?
Wr vezérmű-tengely Yz-ba, vagy mikre gondolsz... Nem biztos hogy hülyeség! Sőt!
Megcsináltam minden átalakitást amit kb. lehet. De legközelebb veszek egy YZ-t és abbol csinálok endurot :)
Van benne egy YZ450kipufogóv.tengely. Átkötöttem a gyujtást a nyitott változatra, légszűrő boxot kinyitottam(ez gyári yamaha ajánlás). A karbi sajnos nem olyan mint az YZ(van benne egy olyan kör plusszba, ami motorféknél megváltoztatja a keverék arányt, igy kevésbe durrog a motor) , de ezt is át alakitottam. Tettem rá egy YZ450 kipufogórendszert.
Szervizigény: átlagosan 1000km-ént. lelököm az olajat .Mondjuk nyáron volt supermoto verseny. akkor utána egyből olajcsere.
üdv.
És krosszpályán azon kívül, hogy nehezebb, meg alacsonyabban van a nagyobb teljesítmény, attól még lehet vele ugrabugrálni meg ilyesmi nem? A TT-m egész könnyen veszi ezeket is...
Meg ugyebár a WR az versenyenduro és abban is szoktak lenni azért ugratók szép számmal, tehát bírnia kell a krosszos körülményeket is...
Te megcsináltad ezt a "beavatkozást?"
Yz-k 6000 környékén kezdik leadni a nyomatékot, wr már lentebb. Ezután a csere után marad szerinted Wr-es, vagy inkább Yz-s lesz? Bár meglehet ennek ehhez semmi köze, de azért jó tudni.
+ milyen szervízigénye van a vasadnak?
-mit, mikor, mennyiért?
köszi! Csőgáz!
A tippeket és a válaszokat előre is KÖSSZ!