Elöjáték: sok-sok év kihagyás után kb 10 éve kezdtem megint motorozni, hogy már időm-pénzem is van rá. Azt tudtam, hogy gyorsaságit nem veszek, mert ismerem magam annyira, hogy azt nem sokáig élném túl. Vettem kisrobogót, túraendúrót (Aprilia Pegaso,600), nagyrobogól (Silverwing 650), a Viragot (1100) majd a HD-t.
Ezek közül egyedül a Virago volt karburátoros, a többi injektoros.
Városban szeretem a silverwinget, de az első, igazán szeretett motorom a Virago volt. Azon öröm volt minden km. Könnyű, alacsony, nyomatékos.. Imádtam. (Nem is adtam el idegennek, az öcsémnél van. Ha együtt motorozunk, gyakran cserélünk). Igazi baja nem volt a 2-3 év alatt, mig használtam, ami baja volt, azt meg egy csavarhúzóval meg lehetett javítani menet közben.
A HD más. Igaz, ez is 10 éves, de injektoros. Egy gombnyomásra indul. Mindig. 100 kg-al nehezebb a Viragonal, de ezt menet közben érezni is, jó értelemben. Itt még a lábtartó konzol is öntöttvas, nem találsz krómnak látszó műanyagot. És valóban, a HD mellett a Virago egy fröccsöntött matchboxnak néz ki.
10 év van a 2 motor között, így igazságtalan lenne technikailag összehasonlítani őket. Ráadásul a Viragoban majdnem 4x annyi km van.
Na mindegy.. Én mindegyiket szeretem a mai napig a maga módján. És nem engedem egyiket sem leszólni. A sztereotípiákat meg el kell felejteni. Ki kell próbálni és ha nem tetszik, akkor sem kell leszólni, mert valakinek pont az és pont úgy jó.
KI
Engem is érdekelne, hogy te melyiket tartod, jobbnak. És miért?
Azon kívül, hogy az ember nagyon büszke arra, hogy tulajdonában van egy motor legenda.
Szóval az összehasonlítást, kérnénk a legenda, figyelembe vétele nélkül!
Egyetértek veled.
Egy chopper nekem csak úgy tetszik, ha fel van szerelve táskákkal, és háttámlával is. S a villaszög is kicsit nagyobb, mint a túra gépeknél. No és a sok, sok cróm is legyen.
Hogy legyen mit suvickolni órák hosszat.
Ez lehet, hogy így van.
De egy motor szakértő egyszer azt mondta, hogy a HD-nek legalább 70%-a legenda, imidzs, stb. S technikailag nagyon elmarad.
Tehát én akkor inkább motorotok egy olyan motorral, ami külsőleg csak másolja a HD, viszont technikailag sokkal jobb.
Bobber bobber hátán, teljesen kész vagyok tőle... Most ez a dili mindenhol, ott a HD Spori Iron, meg a Spori 48, a VN 900 Customot is csak egy paraszthajszál választja el tőle. A Fury egy külön mese, attól is feláll a hátamon a szőr.
Sehol egy igazán klasszikus, szép megjelenésű motor, mindenhol ezeket a szíhajtású, mattfekete izéket látni öntött felnivel meg gázos rugóstaggal.
Ennek a marhaságnak anno volt mögöttes tartalma és egy termék, egy trend szintjére alacsonyodott.
F...sz kivan, télleg... :D
Tiszteletem Brumeszkosz! Irtam a paypalnak és rá egy napra válaszoltak is és feloldották a korlátozást, mostmár használható, köszönöm a segitséget!
Ha ráakadtok jó áron membránra az engem is érdekelne mert nekem erősen reppedezzetek a szélei és nem vagyok benne biztos, hogy nem ezért fogyaszt a moci 6,5 litert, vagy a karburátort kellene felujitani, ahoz hogy szetvolt szedve a blokk nem hiszem hogy lenne köze mert előtte is ennyi volt a fogyasztás. köszönöm! Kellemes napot mindenkinek
Mindenki a HD-t majmolja, és ez így van jól. Lehet mondani a HD-ról, hogy szar, de mégis akkor miért másolja őket mindenki? Ezt csak akkor érzed, ha ráülsz egyre. Sok japán fanból lett örökre HD fan, de fordítottról nem igazán hallani. Én is vágyom egy sporira, és nem érdekel, hogy ráz, nem érdekel, hogy csepeg az olaj, és hogy foglalkozni kell vele. Nekem elég volt ráülnöm egyszer és menni egy ilyen motorral egy kört.
Szia! Igen, szoktak kekeckedni néha a határátkelőnél, de annyira nem jellemző. Tavaj pl. a határon jöttem rá hogy a forgalmim és a jogsim otthon hagytam, egy ejnye bejnyével megúsztam és átengedtek, visszaúton a személyim sem kérték! Az Erdély szó helytelen használatával egyet értek, a Románia szót nem szeretem, a Partium szó pedig nem sokat mond az adatlapomra tévedőknek Simán összefuthatunk bár mikor, ezt a nyarat, a szabadidőmet nyeregben szeretném tölteni!
Valószínű, hogy a határ két oldalán eltérő a terminológia. A Parcium a török hódoltság idejében hol Erdélyhez, hol a Hasburgokhoz, hol pedig Magyarországhoz tartozott. De maga az Erdélyi Fejedelemség az bentebb kezdődött. Az itteni felfogás szerint. Mindazonáltal, hogy Székelyhídra anno pont székelyeket telepítettek be az Ér patakon lévő híd védelmére. Valamikor vár is állt ott. De több székely csoportot telepítgettek az évszázadok során, így pl. egy időben a dunántúlon is éltek székely nemzettségek csak aztán tovább kellett állniuk valahova a Fogarasok környékére. A csángókról nem is beszélve. Nem egyszerű itt senkinek sem.
Érdekes amit írsz! Van egy vevőm aki a Szatmár megyei Piskolt nevű kis faluból jött át. Ő is Erdélynek mondja, pedig abszolút határszél. Persze ez nem gond,inkább érdekes.
Szia Masterix,
Látom székelyhidi vagy. A tavalyi utolsó gurulásunk pont oda vezetett. Létánál mentünk át a kishatárátkelőn. Levetették oda is meg vissza is a sisakot, pedig ugyanaz volt a határőr és eltelt vagy másfél óra. Mindegy. Szép és jó volt oda az út és Debrecentől csak egy kőhajításnyira van. De Székelyhíd az nem Erdély hanem Bihar megye, partium. De javíts ki ha tévedek. Ha gondolod összefuthatunk majd, terveztük a haverommal hogy felfedezzük a környéket mert szimpatikus volt.
Üdv! Az enyémet ott rakták rendbe, (nem kis munka volt) és nagyon meg vagyok elégedve a velük! Szerintem nyugodtan rájuk bízhatsz bármilyen munkát, nagyon segítőkészek és becsületesek! Csak jót tudok mondani róluk! Az egyik kép galériámban van néhány kép ami a szervizükben készült!
Volt dolgom velük.
Azért vittem a motort hozzájuk, mert engem is zavart a kuplung hang szerettem volna ha megszüntetik, vagy legalább megmondják mi az oka.
Hát azt hogy mi rossz nem tudták megmondani de hogy mivel nincs baj azt megállapították......... szerintem elég drágán.
Szeretném hangsúlyozni hogy ez csak az én személyes tapasztalatom, lehet hogy más szerencsésebb volt.
Azt hiszem blackiex is járt náluk
Ezek közül egyedül a Virago volt karburátoros, a többi injektoros.
Városban szeretem a silverwinget, de az első, igazán szeretett motorom a Virago volt. Azon öröm volt minden km. Könnyű, alacsony, nyomatékos.. Imádtam. (Nem is adtam el idegennek, az öcsémnél van. Ha együtt motorozunk, gyakran cserélünk). Igazi baja nem volt a 2-3 év alatt, mig használtam, ami baja volt, azt meg egy csavarhúzóval meg lehetett javítani menet közben.
A HD más. Igaz, ez is 10 éves, de injektoros. Egy gombnyomásra indul. Mindig. 100 kg-al nehezebb a Viragonal, de ezt menet közben érezni is, jó értelemben. Itt még a lábtartó konzol is öntöttvas, nem találsz krómnak látszó műanyagot. És valóban, a HD mellett a Virago egy fröccsöntött matchboxnak néz ki.
10 év van a 2 motor között, így igazságtalan lenne technikailag összehasonlítani őket. Ráadásul a Viragoban majdnem 4x annyi km van.
Na mindegy.. Én mindegyiket szeretem a mai napig a maga módján. És nem engedem egyiket sem leszólni. A sztereotípiákat meg el kell felejteni. Ki kell próbálni és ha nem tetszik, akkor sem kell leszólni, mert valakinek pont az és pont úgy jó.
KI
Szóval erről lenne szó.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Tud róla valaki valamit?
Válaszokat előre is köszönöm!
Azon kívül, hogy az ember nagyon büszke arra, hogy tulajdonában van egy motor legenda.
Szóval az összehasonlítást, kérnénk a legenda, figyelembe vétele nélkül!
Egy chopper nekem csak úgy tetszik, ha fel van szerelve táskákkal, és háttámlával is. S a villaszög is kicsit nagyobb, mint a túra gépeknél. No és a sok, sok cróm is legyen.
Hogy legyen mit suvickolni órák hosszat.
De egy motor szakértő egyszer azt mondta, hogy a HD-nek legalább 70%-a legenda, imidzs, stb. S technikailag nagyon elmarad.
Tehát én akkor inkább motorotok egy olyan motorral, ami külsőleg csak másolja a HD, viszont technikailag sokkal jobb.
KI
Sehol egy igazán klasszikus, szép megjelenésű motor, mindenhol ezeket a szíhajtású, mattfekete izéket látni öntött felnivel meg gázos rugóstaggal.
Ennek a marhaságnak anno volt mögöttes tartalma és egy termék, egy trend szintjére alacsonyodott.
F...sz kivan, télleg... :D
Ha ráakadtok jó áron membránra az engem is érdekelne mert nekem erősen reppedezzetek a szélei és nem vagyok benne biztos, hogy nem ezért fogyaszt a moci 6,5 litert, vagy a karburátort kellene felujitani, ahoz hogy szetvolt szedve a blokk nem hiszem hogy lenne köze mert előtte is ennyi volt a fogyasztás. köszönöm! Kellemes napot mindenkinek
Akkor ezt a torzót minek neveznéd?
http://motor.honda.hu/modellek...
Ehhez képest a Bolt egy visszafogott, letisztult, józan értékekkel megáldott gép!
Ráadásul árban sem fognak a tudni a Spori alá menni.
KI
Látom székelyhidi vagy. A tavalyi utolsó gurulásunk pont oda vezetett. Létánál mentünk át a kishatárátkelőn. Levetették oda is meg vissza is a sisakot, pedig ugyanaz volt a határőr és eltelt vagy másfél óra. Mindegy. Szép és jó volt oda az út és Debrecentől csak egy kőhajításnyira van. De Székelyhíd az nem Erdély hanem Bihar megye, partium. De javíts ki ha tévedek. Ha gondolod összefuthatunk majd, terveztük a haverommal hogy felfedezzük a környéket mert szimpatikus volt.
olaj. Cserélni kellett.
Volt dolgom velük.
Azért vittem a motort hozzájuk, mert engem is zavart a kuplung hang szerettem volna ha megszüntetik, vagy legalább megmondják mi az oka.
Hát azt hogy mi rossz nem tudták megmondani de hogy mivel nincs baj azt megállapították......... szerintem elég drágán.
Szeretném hangsúlyozni hogy ez csak az én személyes tapasztalatom, lehet hogy más szerencsésebb volt.
Azt hiszem blackiex is járt náluk