Valahogy én is így vagyok.
Minden évben ilyenkor szoktam a kocsit leápolni. Pasztázni és egyebek. aztán elteszem nyári álomra. S most is ilyen céllal érkeztem ide.
Ép ezért tehát most nem érdekel, hogy szakad a hó mindjárt megyek, és csak azért is lemosom. Holnap meg jöhet a pasztázás, és a belső takarítás. Aztán a futómű zsírzás, és egyebek.
Szia! Érdekel egy ponyva ? Én a nyári konyhában tartom a gépem és a ponyvát névnapomra kaptam és nincs rá nagy szükségem.
Gyere a privát emailre és megdumáljuk ha érdekel, a reg lapomon megtalálod.
Tisztelt ikormos
jól mutat a bukócsőn a sörtartód, csak egy aggályom van:
1. süti a nap tehát melegíti,
2. menet közben rázza az út, ha nyitod kihabzik,
3. egy sör általában kevés ...
de az ötlet jó!
Éppen most közöltem a kiscsaláddal, akik nem mellékesen szívják a véremet, hogy nem azért nem motorozok, mert 3 méteres hófalak vannak és 80 km/h-ás szél, hanem azért, mert ÉN nem akarok motorozni
A gázelvételes rendszer, illetve néhány hasonló vonás az ami megtévesztő lehet az összehasonlításkor...
A forgóreteszes zár az ami nagy dobás volt Kalasnyikovtól...
Az alkatrészek számában, is komoly előny lehet, nem beszélve arról, hogy nem szakképzett, csak kiképzett állomány, is egy részleges szét-összeszerelést hiba nélkül megcsinál... Ezt nem nevezném koppintásnak...
Ügyes meló na...
Jut eszembe: a napokban voltam részt vettem egy összehasonlító kísérletben. Nos kérem szépen - bár eddig is tudtam, de most megnézhettem élesben is - a sima 6-os kazánlemez 20 méterről sem a sima acélmagvas 7,62-esnek sem az 5,56-os Nato lőszernek nem akadály... A páncéltörő lőszereket meg sem említem. A ballisztikai zselében a becsapódást követő lövedékmozgás is remekül nyomon követhető...
Ha választani lehetne, én a H&K G36-ost tenném meg favoritnak.
Ak ról.
Én 88-90-ig voltam katona, s AMD-m volt. Első évben a Nátó ellenség volt. A másodikban már barát. Leszereléskor kinyilatkoztattam a főnökeimnek, hogy még egyszer úgy adjanak fegyvert a kezembe, hogy a saját kormányomra fogok lőni. Hagy döntsem el én hogy nekem ki a barátom, és ki az ellenségem. Beírták a szolgálati könyvembe, hogy politikailag megbízhatatlan. S azóta békén hagytak.
Idő járás:
Tegnap 18 órakor indultunk indultunk Tiszaőrsre 135 Km-re. 24 órára értünk le. Már vissza tettem a kopott nyári gumit. Útközben olyan érzésem volt, hogy roncstelepen járunk. Pár km-enként volt árokban kocsi. Poroszlónál mg benne ültek. Megálltunk segíteni. Nem tudtunk megállni a lábunkon. A jég és a szeles hóesés miatt.
Mindkét autós elmondta, hogy lassan ment és egyszerűen lefújta őket a szél az útról. S mi is tapasztaltuk hogy oldalra sodródunk, ellen kormánnyal és túlpörgő kerekekkel tudtunk egyenesen haladni. A Tisza árterületén átvezető úton, baleset miatt álltunk vagy 3 órát. Nem tudtunk kiszállni a kocsiból még pisálni sem. Fellököt volna minket a szél. A 34-es úton meg időnként meg kellet állni mert a hóátfújástól nem láttam semmit. Csak szédültem meg hányingerem volt. Éjfélre érkeztünk meg. Ma reggel meg arra ébredtünk, hogy nem tudjuk kinyitni a ház ajtaját mert befújta a hó.
Most meg itt ülök a jó meleg búbos kemence mellet és nettezek.
De hogy miként fogunk vasárnap haza menni?
Ráadásul a Gyöngyösi motoros börzére is elszeretnénk menni.
Üdv 5.5O. Reagálva a hozzá szólásodra, az AK-ugyan nem Orosz hanem a volt Szovjet Únió-ban a II-világháború idején a német STG-44 ből koppintotta Tyimofejevics Kalasnyikov fegyver tervező. A többi igaz.
Igen egyet értek. Nézegessünk virágókat.
Nekem is a virágók tetszenek a legjobban.
Mutas nekem, egy 2000- után gyártott 1100-as virágót.
Ugyan is gondolkozom, hogy nagyobbra cserélem a mostanit, de nem szeretnék idősebbet.
Ennem a mocskos időnek én sem örülök. Most végre lenne időm folytatni a gép szerelését, erre kinézek és 2cm-es hóréteget látok rajta. Sajnos nincs garázsom, csak egy fedett helyre állítottam az udvaron,de a nagy szél oda is befújta a havat. Még jó hogy a nagyobb lyukakat ami maradtak a karbi kiszedése után letakartam ronggyal, így talán nem jut be víz. A jövő hétre terveztem, hogy veszek motortakaró ponyvát... Na mindegy ma már csak azért is szerelni fogok, nem érdekel ha lefagyok vagy úgy fogok kinézni mint egy hóember.
Nekem hálát kell mondanom az "öreg"-nek amiért nem én voltam a soros horvátba menni. Kollégám 22-00kor Székesfehérvár belterületén dekkolt Letenye helyett. Már Martonvásárnál leterelték a régi hetesre,onnantól araszolás.
Tisztelt blackiex
Az AK és klónjai, tetszik - nem tetszik, bár nem orosz találmány, legalább 60 éves fejlesztés, a mai napig a legtöbbet használt kézifegyver.
Nem véletlen, hogy a jelenlegi harcokban is (Ázsia, Afrika, Amerika) általában mindkét fél eredményesen használja...
Más: b@ssza meg a öreg! ezt az időjárást
megépítettük a hóembert- isszuk a forraltbort-nézünk ki a fejünkből- belealszunk a tévéhiradóba, ...
Hát én nem így képzeltem a hosszúhétvégét!
...HA hajlandó sokat fizetni. Ez az egyetlen bajom a HD-vel: az ár/érték aránya.
Tudom, hogy faék egyszerűségű motor és nagyon őszinte szerkezet, ami becsülendő. A technológia elavultságáról nem nyilatkozom, azon kevesek közé tartozom, aki szerelhetőbb, régebbi szerkezeteket kedveli és inkább állít nyomórudas vezérlésen hézagot évente, mint hogy hidrotőkéket cseréltessen százhúszererért 10 évente. Nem érdekel, hogy 20 lóerővel többet is tudhatna, ha én magam is megoldhatok egy problémát rajta egy hétvége alatt. Ha csatába kell mennem, akkor is inkább AK-t vinnék, mert nincs mi elromoljon benne.
A Harley-hoz egyszerűségben a legközelebb eső japán az XV 750 és nem kerül egy vagyonba. A többi japó sajnos sz_rrá van bonyolítva.
Ez tök jó, csak sosem fogod rajta ugyanazt átélni. Akinek nincs szüksége "arra" az érzésre, annak tényleg jobb egy japán vas. Aki fogékony ezekre a dolgokra és magával ragadja, az előbb utóbb HD tulaj lesz.
Minden évben ilyenkor szoktam a kocsit leápolni. Pasztázni és egyebek. aztán elteszem nyári álomra. S most is ilyen céllal érkeztem ide.
Ép ezért tehát most nem érdekel, hogy szakad a hó mindjárt megyek, és csak azért is lemosom. Holnap meg jöhet a pasztázás, és a belső takarítás. Aztán a futómű zsírzás, és egyebek.
Gyere a privát emailre és megdumáljuk ha érdekel, a reg lapomon megtalálod.
jól mutat a bukócsőn a sörtartód, csak egy aggályom van:
1. süti a nap tehát melegíti,
2. menet közben rázza az út, ha nyitod kihabzik,
3. egy sör általában kevés ...
de az ötlet jó!
Akkor milyen ár-érték arányról beszélünk?
KI
Éppen most közöltem a kiscsaláddal, akik nem mellékesen szívják a véremet, hogy nem azért nem motorozok, mert 3 méteres hófalak vannak és 80 km/h-ás szél, hanem azért, mert ÉN nem akarok motorozni
Eladó pár mázsa V2-es alkatrész!
Megtekinthetők: bontospityu.hupont.hu
Tel: 06703525376
A forgóreteszes zár az ami nagy dobás volt Kalasnyikovtól...
Az alkatrészek számában, is komoly előny lehet, nem beszélve arról, hogy nem szakképzett, csak kiképzett állomány, is egy részleges szét-összeszerelést hiba nélkül megcsinál... Ezt nem nevezném koppintásnak...
Ügyes meló na...
Jut eszembe: a napokban voltam részt vettem egy összehasonlító kísérletben. Nos kérem szépen - bár eddig is tudtam, de most megnézhettem élesben is - a sima 6-os kazánlemez 20 méterről sem a sima acélmagvas 7,62-esnek sem az 5,56-os Nato lőszernek nem akadály... A páncéltörő lőszereket meg sem említem. A ballisztikai zselében a becsapódást követő lövedékmozgás is remekül nyomon követhető...
Ha választani lehetne, én a H&K G36-ost tenném meg favoritnak.
Én 88-90-ig voltam katona, s AMD-m volt. Első évben a Nátó ellenség volt. A másodikban már barát. Leszereléskor kinyilatkoztattam a főnökeimnek, hogy még egyszer úgy adjanak fegyvert a kezembe, hogy a saját kormányomra fogok lőni. Hagy döntsem el én hogy nekem ki a barátom, és ki az ellenségem. Beírták a szolgálati könyvembe, hogy politikailag megbízhatatlan. S azóta békén hagytak.
Idő járás:
Tegnap 18 órakor indultunk indultunk Tiszaőrsre 135 Km-re. 24 órára értünk le. Már vissza tettem a kopott nyári gumit. Útközben olyan érzésem volt, hogy roncstelepen járunk. Pár km-enként volt árokban kocsi. Poroszlónál mg benne ültek. Megálltunk segíteni. Nem tudtunk megállni a lábunkon. A jég és a szeles hóesés miatt.
Mindkét autós elmondta, hogy lassan ment és egyszerűen lefújta őket a szél az útról. S mi is tapasztaltuk hogy oldalra sodródunk, ellen kormánnyal és túlpörgő kerekekkel tudtunk egyenesen haladni. A Tisza árterületén átvezető úton, baleset miatt álltunk vagy 3 órát. Nem tudtunk kiszállni a kocsiból még pisálni sem. Fellököt volna minket a szél. A 34-es úton meg időnként meg kellet állni mert a hóátfújástól nem láttam semmit. Csak szédültem meg hányingerem volt. Éjfélre érkeztünk meg. Ma reggel meg arra ébredtünk, hogy nem tudjuk kinyitni a ház ajtaját mert befújta a hó.
Most meg itt ülök a jó meleg búbos kemence mellet és nettezek.
De hogy miként fogunk vasárnap haza menni?
Ráadásul a Gyöngyösi motoros börzére is elszeretnénk menni.
Nekem is a virágók tetszenek a legjobban.
Mutas nekem, egy 2000- után gyártott 1100-as virágót.
Ugyan is gondolkozom, hogy nagyobbra cserélem a mostanit, de nem szeretnék idősebbet.
A 10 év kihagyás mi miatt volt?
Az AK és klónjai, tetszik - nem tetszik, bár nem orosz találmány, legalább 60 éves fejlesztés, a mai napig a legtöbbet használt kézifegyver.
Nem véletlen, hogy a jelenlegi harcokban is (Ázsia, Afrika, Amerika) általában mindkét fél eredményesen használja...
Más: b@ssza meg a öreg! ezt az időjárást
megépítettük a hóembert- isszuk a forraltbort-nézünk ki a fejünkből- belealszunk a tévéhiradóba, ...
Hát én nem így képzeltem a hosszúhétvégét!
Tudom, hogy faék egyszerűségű motor és nagyon őszinte szerkezet, ami becsülendő. A technológia elavultságáról nem nyilatkozom, azon kevesek közé tartozom, aki szerelhetőbb, régebbi szerkezeteket kedveli és inkább állít nyomórudas vezérlésen hézagot évente, mint hogy hidrotőkéket cseréltessen százhúszererért 10 évente. Nem érdekel, hogy 20 lóerővel többet is tudhatna, ha én magam is megoldhatok egy problémát rajta egy hétvége alatt. Ha csatába kell mennem, akkor is inkább AK-t vinnék, mert nincs mi elromoljon benne.
A Harley-hoz egyszerűségben a legközelebb eső japán az XV 750 és nem kerül egy vagyonba. A többi japó sajnos sz_rrá van bonyolítva.
Forgatónyomaték: 107 Nm @ 2250 1/min