Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Szalad az idő!
Májusban!
Mikor volt az a "nemrégen", mert hogy hiába keresem.
Szia!
Olvass vissza, nem olyan régen" Jogo "motoros társunk már írta, hogy milyent szerelt föl!
Vettem már én is olyant, csak még nem szereltem föl a motorra! Lustaság fél egészség!
Valakinek van tapasztalata utólagos fordulatszámmérő felszerelésről az 535 -ösre? Milyet vegyek, és honnan kell "levenni" a vezérlő jelet?
Zsoccanak szerintem lesz egy elfekvoben
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Yamaha Virago xv 1100, 1987- hez keresek kmh spirál meghajtót.Hol tudok rendelni?
Utángyártott vagy használt is érdekel.
Köszönöm!
Tel.számom : 06 70 265 2929 ....visszahívlak.
Igen, ott is megbeszéltük ... Köszönöm, úgy tűnik , a Bridgestone lesz a befutó . Ma motoroztam pár száz kilométert, érdekes műszaki hibát produkált a gép ... Szépen indul több hét állás után is, jó az alapjárat, ha finoman húzom a gázt, szépen gyorsul a motor . Ha hirtelen ráhúzom a gázkart, nem veszi a fordulatot, visszadurrog a kipufogóba . Főleg akkor jön elő a durrogás, ha hosszabb út után leállítom, és 15 - 20 perc után indulok tovább. Lejtőn elengedett gázzal nem durrog , MAC rendszer van a gyári kipufogó helyén, gyertyák szépek, nem olajosak ... Elnézését a szakszerűtlen fogalmazásért, nem vagyok egy műszaki zseni . A karburátor két éve lett tisztítva . Van egyébként a karburátoron gyorsító fúvóka, amit érdemes lenne kitisztíttanom ? Mit nézzek meg a motoron még ? A beteg egy 95 évjáratú 1100 XV ...
Bizony, tavasszal kell is cserelnem oket. 150/90 van hatul oar eve, es csatlakozom Tormyhoz, eddig a Bridgestone exedra valt be messzemenoen a legjobban. A nagyvirgacs amugy orrnehez, az elso hamarabb kopik. De a hatson sincs sok mar, lehet egyszerre fogom cserelni. November, a fb-on is te kerdeztel igaz?
így van! Hidegindításkor szívatóval gáz szigorúan felejtős! Még a kis csavargatás is megzavarja az indulást.
Na úgy néz ki, meg van a bibi. Pár napja váltás közben időnként le állt a gép, ezért aztán akkor emeltem az alapjáraton. Most eszembe jutott ez, s vissza állítottam a csavart kb. oda ahol volt. S lám, így rögvest beröffent.
Ja, és ha a szívatót ráteszed, a gázkarhoz ne nyúlj!
A tisztítási túl én ki is égetném kicsit gázlángon!
Köszi, ma előbb gyertyát pucolok, és utána megpróbálom a finomabb indítást, semmi szívató, hátha nem "szívat" meg a paripa. :)
Ugyan én kerülöm az esőt mint ördög a tömjénfüstöt de persze kapott már el zápor zivatar. A Bridgestone Battlax tényleg betapad amint van annyi víz, hogy már elmosta a poros nyálkát ami az elején van az esőnek.
Esküszöm nem tudtam, csak olyan nyilvánvalónak gondoltam. Nekem is elég durva a szívatóm,(a Viragon) úgyhogy elég óvatosan szabad csak rátenni. Nyáron egyáltalán nem kell. Azt a szentségtörést követem el nagy hidegben, hogy befújok egy kis Start Pilote vagy hasonló hidegindítót. De a féktisztító szpré is megteszi, csak keveset! Ha egy hangyányi szikra van akkor ott mese nincs, kezdődik az öblögetés. A Katana más tészta. Annak megmutatom a kulcsot és annyi! Persze kell a szívató és ha 2 hétnél többet állt akkor PRI álláson indítok.
Egy újabb kérdés a kezdőtől. Most, hogy bejött a hűvösebb idő, az 535-ösöm alig akar beindulni. Szívató nélkül nem indul, csak forgatja az önindító a vétlenségig, ha ráhúzom akkor mindig beköpi valamelyik gyertyát, durrog a kipufogóban. Van erre valami indítási "taktika"?
nos igen, egy szakértő azt mondta, hogy egy elzáró csap, egyéb funkciója nincsen, mint a karik felé lezárja a benzint
Köszönöm , szép estét !
140 a gyári méret, nincs váltója, de Fabesz is 150-est használ egy ideje.
Én mindig a gyári méretet raktam.
5 év alatt nullára koptattam 2 garnitúra conti CM2-t, most 5 éve bridgestone exedra max van fent, ami messze többet is futott már és még van profilmélységem, de az első már kezd repedezni.
A continental talán egy hangyányit jobban tapad esőben, de nem kérdés ha jövőre gumit cserélek, akkor újra a bridgestone lesz.
Még egy kérdés ! Ha jól tudom, a Yamaha XV 1100 hátsó gumiabroncs mérete 140/90- 15 , nekem 150/80 -15 Dunlop K555 van fenn, ami nyilván váltóméret, még nem ellenőriztem, ezzel vettem a motort ... Ha valaki tudja a pontos gumiabroncs méretet , legyen szíves, ossza meg velem ! Köszönöm !
Köszönöm Tamás !
Úgy emlékszem, hogy majdnem olaj erősségű vitákat generált régen a gumikérdés is. Különösen amikor még Kalmi is virgácsos volt és a nemkicsit lebecsült Heidenau mellett tette le a voksát. Jómagam a misi-bridge kettősre esküszöm.
Sziasztok Márkatársak ! Nagy XV-n csereérett lett a hátsó gumiabroncs , újat kell vásárolnom. A kereső csak pár hozzászólást " talált " a témában, pedig úgy emlékszem, pár éve már volt erről szó ... Szóval kinek melyik márka jött be, melyiket illik elkerülni ? Jelenleg Dunlop van rajta, talán akad jobb választás is. Minden tanácsot tisztelettel megköszönök ! Szép napot kívánok Mindenkinek !
Az én 750es virgácsomon csak felső tank van, de a benzincsap vákuumos, úgyhogy nem tud befolyni a benzin elvileg.(csak PRI álláskor) Persze ha egyszerre szarik be a benzincsap meg a tűszelep is akkor jól jön az ilyen védelem a starteren.,