A másik gépsárkányom is betegeskedik. Burgman K7 400 -om 70.000 probléma mentes kilóméter után hidegen "leállogat".
Több nap állás után pöccre indul, de egy perc mulva
Kihagyogat a gyujtás, vagy nem kap anyagot, vagy injektor, vagy ....
Szóval ki-ki hagy egy egy ütemet, majd le is áll.Ujra indítva pöcröf, majd ismétlés :(
Van valami tippetek?
Csak simán megátkozott valaki, vagy van megoldás ???
Csendesség van itt is, hát leírom a bánatom. :(
300 km szlovák túra után a helyzet a következő.
Multiméterrel mérve az akku két pólusát, alapjáraton fogyasztó nélkül, megy föl 12,5 -ről 17 fölé, ekkor lámpa felkapcsol, így megy le 12,6 -ig.
Fesszabájzó kéthónapja volt cserélve.
Ma elvittem a szerelőmhöz, ő nagygázzak mérte ,13,3. Ő is keveselte, de azt mondja, ha megint az aksi zárlatos, akkor az benyeli a töltést is.
Szóval most állni kell pár napot hogy lássuk, veszít-e a töltésből az akku. + sarkat lekötöttem.
Elég kevésnek tűnik a töltés.
Tavaly javítottam a generátorom. Tekercselve lett. S azóta szuperül működik. Nem ördöngősség.
Sajnos nincs több felvételem róla.
Régebben kivettem télire, de néhány éve ellustultam és benne hagyom. 1 hónapban egyszer feltöltöm az okos töltővel. Múlt hétvégén lementünk Tiszaföldvárra találkozóra és előtte felöntöttem maximumra deszt. vízzel. Ennyi a gondozás részemről.
Más. :)
Pár nap állás után, volt,hogy nem indított az új aksim.
Tegnap multiméterrel méregetve aksi töltés 11,8.
Beindítva, hogy töltsön a generátor ,úgy 12,2.
Utánaolvastam, hogy legalább 14-el kellene tölteni a generátornak.
Kérdésem, hogy a generátor levételről, szétszedésről van e valakinek videója ? Nem találok sehol.
Igy nez ki egy 23 eves kipukkant feszszabalyzo :-(
Erdelybol hazafele adta meg magat, ugxhogy utanfuton ertunk haza.
4 eves Yuasa akksi volt benne plusz kulteruleten nappal is reflektorral jarok. Azt mondja a szerelo a ketto egyutt sok volt neki. Ha betegeskedik az akksi nem szabad varni a cserevel mert megterheli az egesz rendszert.
ha lehetne a feszabályzot cseréld le de érdekelne hogy honan veted mert akkor onan nem vásárolok
A másik gépsárkányom is betegeskedik. Burgman K7 400 -om 70.000 probléma mentes kilóméter után hidegen "leállogat".
Több nap állás után pöccre indul, de egy perc mulva
Kihagyogat a gyujtás, vagy nem kap anyagot, vagy injektor, vagy ....
Szóval ki-ki hagy egy egy ütemet, majd le is áll.Ujra indítva pöcröf, majd ismétlés :(
Van valami tippetek?
Csak simán megátkozott valaki, vagy van megoldás ???
300 km szlovák túra után a helyzet a következő.
Multiméterrel mérve az akku két pólusát, alapjáraton fogyasztó nélkül, megy föl 12,5 -ről 17 fölé, ekkor lámpa felkapcsol, így megy le 12,6 -ig.
Fesszabájzó kéthónapja volt cserélve.
Szóval most állni kell pár napot hogy lássuk, veszít-e a töltésből az akku. + sarkat lekötöttem.
Tavaly javítottam a generátorom. Tekercselve lett. S azóta szuperül működik. Nem ördöngősség.
Sajnos nincs több felvételem róla.
Pár nap állás után, volt,hogy nem indított az új aksim.
Tegnap multiméterrel méregetve aksi töltés 11,8.
Beindítva, hogy töltsön a generátor ,úgy 12,2.
Utánaolvastam, hogy legalább 14-el kellene tölteni a generátornak.
Kérdésem, hogy a generátor levételről, szétszedésről van e valakinek videója ? Nem találok sehol.
Erdelybol hazafele adta meg magat, ugxhogy utanfuton ertunk haza.
4 eves Yuasa akksi volt benne plusz kulteruleten nappal is reflektorral jarok. Azt mondja a szerelo a ketto egyutt sok volt neki. Ha betegeskedik az akksi nem szabad varni a cserevel mert megterheli az egesz rendszert.
Én is valahogy így gondoltam.