Szia István ! Nagyon szégyellem , de én még nem takarítottam ki soha az olajszivattyú szűrőjét ...Pontosan hol találom ezt az alkatrészt ? Hogyan tudom kiszereini ? Előre is köszönöm a segítséget ! Szép napot !
tamás aszezon végén kapjátok le a deknit kikel takaritani a fémforgácsot az olajszivatyu szúrőt megpucolni és igy kezdeni a szezont akkor hoszu életú lesz a motor ezt el kell játszani minden évben
Most csinaltam a korlatlan jogsit kb 3 hete. Direkt rakerdeztem az oktatonal. O mondta nekem a 35kw / 500ccm. Meg a vizsgabiztos is emlitette. Lehet, h azota valtozott...
A gyenge önindítóra reagálnék! 5. éve használom a Debreczi Gyulától vett 750es gyenge önindítójú Viragot. Amikor még a Gyuláé volt a motor kérdeztem tőle, hogy mi a rák ez a szörnyű hang, mellékapkodás? Az volt a válasz, hogy ilyen, javítani nem érdemes mert ilyen marad és ennek ellenére indul a gép. Az élet úgy hozta, hogy megvettem Gyulától a motort és bizony én azt mondtam, hogy nehogy már az én gépem így daráljon ha éppen akar! Egy baleset után Kalmi 79 régi fórumtárs értő kezében kelt újra életre a motor és én kaptam az alkalmon, hogy megcsináltassam az önindítót is. Kalmi hibátlanul megcsinált mindent, az önindítót is, öröm bódottá!! Legalább 2 hétig mellékapás, recsegés nélkül ment a starter! Aztán minden visszatért a régi felállásba Azóta is mindig beindul, már nem érdekel a hangja. Ennyi.
Szia! Nem tudom melyik típussal szemezgettél, szerintem próbálj ki egy párat, hogy ne utána bánkódj egy erősebb vagy kényelmesebb után. Vannak barátaim akik 535-el járnak olaszokhoz, osztrákokhoz, horvátokhoz, 2 személlyel csomagokkal, és ketten 180kg (90-100-as tempó körül közlekednek). Tulajtól függően megbízható típusok a Viragok, a 80-83' közöttieknek gyenge az önindítója, később ezt javították, jellegzetes típushibái ezen kívül nincsenek. Vásárláshoz azért egy szakit feltétlen vigyél, (Pityu ((Karcagi István)) is el szokott menni, ha ideje engedi) ők azért rögtön kiszűrik, ha rossz hangja van a járgánynak. Nekem csak a 750-es és 920-as tipusról van tapasztalatom, 90-110 közötti használat szerintem teljesen kényelmes nekik, ilyenkor 5lityi körül fogyasztanak, városi használatnál meg sűrű előzgetéseknél mindkettő 7 körül, fogalmam sincs mennyit mennek, sosem próbáltam, nem is érdekelt, ráadásul az enyém átépített, 120 felett a szél is lerángat róla. A kettő közötti különbség, hogy a 920 jóval nyomatékosabb, ez előzéseknél azért jó ;-). Ja, a 920-as ritka amcsi piacra szánt példány, pár dolog egyezik társaival, de nagyon rossz az alkatrész beszerzés, a többi típushoz azért találni mindent. A váltó áttételezés ha jól tudom mindegyiknél egyezik (750-920-1000-1100), ezért egyik sem szereti a folyamatos magas pályatempót, nem is száguldásra találták ki őket, ha gyorsan közlekedsz, akkor inkább a Fazer. Ha a kényelem és feeling a fontosabb, akkor Virgács - szerintem :-)
Egy szót mondanék: üléspróba! (Seperc alatt kiderül, hogy számodra / számotokra melyik a kényelmesebb testhelyzetű gép)
Én 3,5 éve, mikor a 125-ös csopperről váltottam, szintén az 535-ös Virago-ba voltam bele szerelmesedve: gyönyörű megjelenés, stílus, imádni való hang! Aztán felülhettem egy gyári és egy előre tolt lábtartós gépre is - és percek alatt rájöttem hogy nem kompatibilisek a rossz derekammal. Gondolom neked nincs porckorongsérved mint nekem, de tényleg fel kell ülni rájuk, azután dönts!
Sziasztok!
Most készülök venni egy viragot!
Tudnátok írni róla pár tapasztalatot? Két személlyel használnám, hosszabb utakra, pl Magyarország-Horvátország. Eddig cross motoroztam, Szval egyenlőre ebben a témában új vagyok! Segítsetek kérlek. Nagyon bejön a kis chopper. (A másik amin gondolkodom egy Yamaha fazer. (2000evjarat) köszönöm a válaszokat!
Szia Zsoccca! Facén a Yamaha Dragstar és Virago csoportban szokott sok jó gondolatot megosztani, meg segíteni Virgács tulajoknak - ha egyre gondolunk (Blackie)
Hello sracok! Eladova valt a jargany. Hatha valakit vagy ismeroset erdekli.
Egyetlen elado 400as.
Hasonlo arban az 535ok altalaban 20ezerrel tobb km van bennuk.
A2 jogsi (35kw es 500ccm nem meghaladva.)
HA VALAMIBEN TEVEDEK JAVITSATOK KI!
Linken minden info ott van.
De ha tobb info kell hivjatok.
Akit zavar, h itt hirdettem azzal talizok az uj vassal (ez az oka az eladasnak.) es meghivom sorre. Nekem csak elnezitek. :Dd
Gondolom nem kevesen.
Nekem kicsit másabb a virgácsom, mint az átlag. S 14-ben az Alpokban 2000-m körül sem volt légszomja. De ha lett volna akkor sem hiszem, hogy ott, és akkor elkezdek karburálni. Aztán egy órával később meg vissza állítani.
Inkább elviseltem volna, hogy abban a magasságban kicsit erőtlenebb. Aztán ha leérek úgy is helyrejön. Nem?
Szia !
Valóban összetett ez a probléma.
Most már újra tekercselt állórész, új fesszabályzó ,új aksi ....1100 köbcentivel pöfögünk :)
Ha haladni akarok, akkor meg ott a burgman 400.
Csak furcsa számomra, hogy innen teljesem eltűnt.
06 70 352 5376
Én 3,5 éve, mikor a 125-ös csopperről váltottam, szintén az 535-ös Virago-ba voltam bele szerelmesedve: gyönyörű megjelenés, stílus, imádni való hang! Aztán felülhettem egy gyári és egy előre tolt lábtartós gépre is - és percek alatt rájöttem hogy nem kompatibilisek a rossz derekammal. Gondolom neked nincs porckorongsérved mint nekem, de tényleg fel kell ülni rájuk, azután dönts!
Most készülök venni egy viragot!
Tudnátok írni róla pár tapasztalatot? Két személlyel használnám, hosszabb utakra, pl Magyarország-Horvátország. Eddig cross motoroztam, Szval egyenlőre ebben a témában új vagyok! Segítsetek kérlek. Nagyon bejön a kis chopper. (A másik amin gondolkodom egy Yamaha fazer. (2000evjarat) köszönöm a válaszokat!
Egyetlen elado 400as.
Hasonlo arban az 535ok altalaban 20ezerrel tobb km van bennuk.
A2 jogsi (35kw es 500ccm nem meghaladva.)
HA VALAMIBEN TEVEDEK JAVITSATOK KI!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xv_400_virago/yamaha_xv_400_virago-13393741
Linken minden info ott van.
De ha tobb info kell hivjatok.
Akit zavar, h itt hirdettem azzal talizok az uj vassal (ez az oka az eladasnak.) es meghivom sorre. Nekem csak elnezitek. :Dd
Tud valaki valamit a régi jó, és kedves fórum társunkról?
Ajánlanám őket.
De sajnos ez az oldal sem pezseg túlzottan.
Mint ahogy a miénk sem.
Lehet, hogy még most mindenki falja a kilométereket.
Tudna valaki abban segíteni hogy a 125 ös virgácson hogy kell kicserélni a szivatóbowdent?
Nekem kicsit másabb a virgácsom, mint az átlag. S 14-ben az Alpokban 2000-m körül sem volt légszomja. De ha lett volna akkor sem hiszem, hogy ott, és akkor elkezdek karburálni. Aztán egy órával később meg vissza állítani.
Inkább elviseltem volna, hogy abban a magasságban kicsit erőtlenebb. Aztán ha leérek úgy is helyrejön. Nem?
Merem ajánlani!!!
Valóban összetett ez a probléma.
Most már újra tekercselt állórész, új fesszabályzó ,új aksi ....1100 köbcentivel pöfögünk :)
Ha haladni akarok, akkor meg ott a burgman 400.
1500 méter felet a karburátoros motorokon illika levego menyiségen állitani csak ezt nem tudom hányan tudják az országban