Ok. Ha 20 20 és 2.5 akkor tekercs. Számolj be mi az eredmény. Mielőtt beépíted merj ellenállást fázis és tést között. Legjobb akkor mikor megkapod. Kaptunk már testzarlatos tekercset.
Basszus nálunk max 5 perc és megmondom mi a baj. De tudom ez rajtad most nem segít. Csak mérgesít hogy egy szerelő ennyire melléfogjon és nem tudja megjavítani. Csak lövöldözök a sötétben és megvetet veled sorról sorra mindent ami a töltésben játszik. Az a 20V 20V és 2.5V már elárul sokmindent. Legalábbis ha úgy mérték ahogy gondolom.
Tedd a műszert AC legmagasabb feszültség mérésre és mérd meg a fázisok között mi jön ki . 1-2 majd 1-3 és végül 2-3. Pl 5000 fordulaton mit mérsz? Fázis és test között van e ellenállás?
Haligali !
Még mindig az 1100-as dragom elektromosságával szenvedek :(
Szervízben már vetettek velem két fesszabályzót, meg két aksit. Megint kevés a töltésem, világítás nélkül, tartalék aksival, töltővel járok.
A második villamosságszerelő mérte a generátor kivezetés három fázisa közötti valamit, 20-20- és 2,5 volt. A szervízben a három ízzós csatlakoztatással jól ízzott, gázra erősödött.
Ma leengedtem az olajat, kibontottam a generátort, hibátlannak tűnik minden tekercs. Fax kivan.
Ki lehet így kiszerelve méretni, hogy hibás-e valamelyik ?
Tudnátok ajánlani megbízható szakit, aki elvállalná 1100-es virago javitását Győr-Tatabánya közelében?
Csak az egyik henger tegy, a másiknál valami nagy gond van, "eszi" az olajat, beköpi a gyertyát.
Szia üdv a csapatban.
Elektromosághoz sem túlzottan értek.
De a saját tapasztalatomat le tudom írni.
Nekem hasonló tüneteknél a trafóhoz menö vezték volt elpattanva.
helo tamás
most halok eről az őtletről előszőr mert várjuk a karbi alkatrészeket még csak alapjáraton pőfőg mivel a25 éves eredeti karbi van rajta és a belseje felujitásért kiabál
Ha igaz, holnap kipróbálok egy 1100-ast! A Kaczkó Pityu úgy tudom befejezte a Svédországból (öragtatás, megkímélt, stb.) beszerzett motor gatyába rázását és lassan haza kell hozni! Kíváncsi vagyok mennyivel másabb mint a 750-es!
Lassan szégyellem magam. Novemberben 5. éve, hogy nálam szolgál az öreg 750-es, de még egy nyavalyás gyertyát nem cseréltem, karbit nem állíttattam, azt sem tudom hol a gyújtás vezérlő, fesszabályzó, stb. Néhány olajcsere meg a benzin kellett neki. Pedig volt egy nagy bukta is és még az akku is az amivel vettem. Hiába no! Jó helyről kell venni a vasat! Köszi Gyula!
Sziasztok,
valaki hátha tudna segíteni, van egy 750-es viragóm, úgy tűnik gyújtás hibája van, stroboszkóppal néztem a hátsó hengert és magasabb fordulaton kihagy másodpercekre is. Nnna rendeltem egy új gyújtás vezérlőt, küldtek is, amivel be sem indul. Valakinek volt már esetleg hasonló hibája? Vagy valakinek, ha van ilyen motorja és azzal kipróbálhatnám az új gyújtás vezérlőt, írjon már ide, nagyon megköszönném.
Sziasztok,
valaki hátha tudna segíteni, van egy 750-es viragóm, úgy tűnik gyújtás hibája van, stroboszkóppal néztem a hátsó hengert és magasabb fordulaton kihagy másodpercekre is. Nnna rendeltem egy új gyújtás vezérlőt, küldtek is, amivel be sem indul. Valakinek volt már esetleg hasonló hibája? Vagy valakinek, ha van ilyen motorja és azzal kipróbálhatnám az új gyújtás vezérlőt, írjon már ide, nagyon megköszönném.
Sziasztok,
Virgácsomra kaptam verdiktet a szerelőtől, hogy a karburátorokban csomó cuccot ki kell cserélni. :(
Membrán, schubertű, kehelycső a főbb (és egyben drágább) hozzávalók.
A gyári alkatrészek még Dáriuszt is pirongató áron vannak ahogy néztem.
Membárnból és schubertűből sokfélét találtam a neten utángyártottat, de nem tudom, hogy mennyire jók ezek.
Esetleg tudnátok segíteni, hogy honnan/milyet érdemes utángyártottban beszerezni, azok mennyire jók/strapabíróak?
Kehelycsövet nem talált nekem a Google, esetleg tudnátok segíteni, hogy honnan lehet beszerezni?
Kivéve ,hidegen szakadást testelést nem mutat.
Holnap viszem Ózdra tekercseltetni.
Tedd a műszert AC legmagasabb feszültség mérésre és mérd meg a fázisok között mi jön ki . 1-2 majd 1-3 és végül 2-3. Pl 5000 fordulaton mit mérsz? Fázis és test között van e ellenállás?
Még mindig az 1100-as dragom elektromosságával szenvedek :(
Szervízben már vetettek velem két fesszabályzót, meg két aksit. Megint kevés a töltésem, világítás nélkül, tartalék aksival, töltővel járok.
A második villamosságszerelő mérte a generátor kivezetés három fázisa közötti valamit, 20-20- és 2,5 volt. A szervízben a három ízzós csatlakoztatással jól ízzott, gázra erősödött.
Ma leengedtem az olajat, kibontottam a generátort, hibátlannak tűnik minden tekercs. Fax kivan.
Ki lehet így kiszerelve méretni, hogy hibás-e valamelyik ?
Csak az egyik henger tegy, a másiknál valami nagy gond van, "eszi" az olajat, beköpi a gyertyát.
Elektromosághoz sem túlzottan értek.
De a saját tapasztalatomat le tudom írni.
Nekem hasonló tüneteknél a trafóhoz menö vezték volt elpattanva.
Tel. Számot priviben küldtem. Megkaptad?
a motor év járata sokat segitene ha hajlando volná megadni
most halok eről az őtletről előszőr mert várjuk a karbi alkatrészeket még csak alapjáraton pőfőg mivel a25 éves eredeti karbi van rajta és a belseje felujitásért kiabál
valaki hátha tudna segíteni, van egy 750-es viragóm, úgy tűnik gyújtás hibája van, stroboszkóppal néztem a hátsó hengert és magasabb fordulaton kihagy másodpercekre is. Nnna rendeltem egy új gyújtás vezérlőt, küldtek is, amivel be sem indul. Valakinek volt már esetleg hasonló hibája? Vagy valakinek, ha van ilyen motorja és azzal kipróbálhatnám az új gyújtás vezérlőt, írjon már ide, nagyon megköszönném.
valaki hátha tudna segíteni, van egy 750-es viragóm, úgy tűnik gyújtás hibája van, stroboszkóppal néztem a hátsó hengert és magasabb fordulaton kihagy másodpercekre is. Nnna rendeltem egy új gyújtás vezérlőt, küldtek is, amivel be sem indul. Valakinek volt már esetleg hasonló hibája? Vagy valakinek, ha van ilyen motorja és azzal kipróbálhatnám az új gyújtás vezérlőt, írjon már ide, nagyon megköszönném.
aroad rider motoros boltbol rendeld meg
Virgácsomra kaptam verdiktet a szerelőtől, hogy a karburátorokban csomó cuccot ki kell cserélni. :(
Membrán, schubertű, kehelycső a főbb (és egyben drágább) hozzávalók.
A gyári alkatrészek még Dáriuszt is pirongató áron vannak ahogy néztem.
Membárnból és schubertűből sokfélét találtam a neten utángyártottat, de nem tudom, hogy mennyire jók ezek.
Esetleg tudnátok segíteni, hogy honnan/milyet érdemes utángyártottban beszerezni, azok mennyire jók/strapabíróak?
Kehelycsövet nem talált nekem a Google, esetleg tudnátok segíteni, hogy honnan lehet beszerezni?
Visszavittem a szervízbe a dragot,ott rámért a mester, persze nem mutatott túltöltést