En is Tepsol 20w50 vtwint hasznalok, nincs vele gondom. Most kicsit csipegett belole de harom napos Transzfogara_Transzalpina koron voltam vele. 32 fok, autopalya is volt benne. Folyamatosan 100 fok olajhomerseklettel. A teton, 2100 meteren meg alig kapott levegot, eppen hohy volt alapjarat :-)
A Valamikori Motocros-os Német Kornélt?
Én jómagam respol ásványi 15-50-est használok. Mivel hűvösben is használom.
De következőleg valószínűleg kipróbálom a Gulf hasonló olaját is.
Szia
Innen távolról nehéz igazán jó megoldást mondani.
Érdemes elvinni, egy villamossági szerelőhöz. Mivel összetett lehet a probléma. Nem árt ha egyben látja a gépedet.
Pl: van-e rajta plusz fogyasztó, vagy lehetséges-e valahol zárlat, stb.
Még ha esetleg kicsit drágább is lesz. De remélhetőleg végleges megoldást tudna.
Hisz tudod, néha olcsóbb lesz a grágább. Legalább is idővel.
Igazából én sem vágom, hogy miért ez a véleménye a Pityunak, hiszen nem tudja milyen Motult raktál bele de nem szokott hülyeségeket írni. Talán a beidegződés, hogy ez a Virago fórum. A virgácsba ásványi olaj kell, a Motult a mai szerelők nagyon favorizálják, nem tudom csinálnak e ásványit? A Drag mennyire a Virago blokkja? Lehet, nem csípik a szimmeringek a szintetikust? Szóval ilyenek merülnek fel, olaj ügyben. Nekem a Repsol V-Tween pont nem jött be. Castrol, Gulf igen. De mindig ásványi.
Most már friss Motul csörgedezik benne.
Viszont ismét fesszabályzó gondom van.
Már a második megy tönkre. Azt mondják ezek kínaiak, magyar cég megveszi, és haszonnal továbbadja. Ha kilóra olcsóbb vennék pár kilót.
De komolyra fordítva,van valami tippetek honnan lehet jó áron 2002 -es XVS 1100-hoz fesszabályzót beszerezni ? Ami bírja is a gyári elhelyezést, a kipufogók mellett ?
Semmi gond. Megértjük, hogy nagyon sok az ismerős, meg a mutatni való.
Majd csak össze hozunk valamit 2020-ban.
Minden jót, és sok sikereket, addig is.
Hát valóban furi, a többi rész, meg a fogaskerekek fényesek, újnak tűnnek. Állítolag négy évet állt, de attól nem rozsdásodhat az olajban, hacsak nem olaj nélkül?
Viszont meghoztam az újra tekercselt állórészt, összeraktam . Alapjáraton az aksi két pólusa között
12,6 -ot mérek , lámpát felkapcsolva 12,35, fordulattól függetlenül.
Kezdek begolyózni :(
údv a lánc gyárilag laza de én inkáb azon agodnák ami a fényképen láthato hogy valami nem stim az anyagminőségelmert voltam már egy pár virago blokban de ijet még nem látam mint amit a fényképen kúldtél hogy szo szerint tiszta rozsda
Hali !
Bocs, hogy mindig hasogatom azt a bizonyos szőrszálat, de ezt a pakolást rendelte a műhely, 1100 drag starhoz
(Virago 750) van olyan rész, ahol 1mm fekszik fel.
A fesszabályzóra meg az volt írva xvs 650.
Egyébként itt vagyok én mindig és figyelek. Ha tudok segitek.
Legközelebb ha újra hazalátogatunk kiköszörülöm a csorbát hogy nem jött össze a party. Szerintem 2020 nyara lesz. Még mindig bánt hogy nem jött össze.
Üdv. Józsi.
Köszi kérdésed megvagyunk. Sok a munka sok a szaladgálás. Asszony belefogott egy üzletbe, amolyan party szervező kis céget alapít. Sok a munka bele de bírja a csajszi.
Hát igen nálunk nagyon sok szerelő, nem gondolkozik csak a megszokott protokolt követi.
Mellesleg sajnos más szakmákra is igaz.
Egyébként nagyon örülök, hogy újra nálunk is vagy.
Mi újság van felétek?
Remélem jól van az egész családod!!
Én jómagam respol ásványi 15-50-est használok. Mivel hűvösben is használom.
De következőleg valószínűleg kipróbálom a Gulf hasonló olaját is.
Innen távolról nehéz igazán jó megoldást mondani.
Érdemes elvinni, egy villamossági szerelőhöz. Mivel összetett lehet a probléma. Nem árt ha egyben látja a gépedet.
Pl: van-e rajta plusz fogyasztó, vagy lehetséges-e valahol zárlat, stb.
Még ha esetleg kicsit drágább is lesz. De remélhetőleg végleges megoldást tudna.
Hisz tudod, néha olcsóbb lesz a grágább. Legalább is idővel.
Viszont ismét fesszabályzó gondom van.
Már a második megy tönkre. Azt mondják ezek kínaiak, magyar cég megveszi, és haszonnal továbbadja. Ha kilóra olcsóbb vennék pár kilót.
De komolyra fordítva,van valami tippetek honnan lehet jó áron 2002 -es XVS 1100-hoz fesszabályzót beszerezni ? Ami bírja is a gyári elhelyezést, a kipufogók mellett ?
Majd csak össze hozunk valamit 2020-ban.
Minden jót, és sok sikereket, addig is.
Viszont meghoztam az újra tekercselt állórészt, összeraktam . Alapjáraton az aksi két pólusa között
12,6 -ot mérek , lámpát felkapcsolva 12,35, fordulattól függetlenül.
Kezdek begolyózni :(
Bocs, hogy mindig hasogatom azt a bizonyos szőrszálat, de ezt a pakolást rendelte a műhely, 1100 drag starhoz
(Virago 750) van olyan rész, ahol 1mm fekszik fel.
A fesszabályzóra meg az volt írva xvs 650.
Legközelebb ha újra hazalátogatunk kiköszörülöm a csorbát hogy nem jött össze a party. Szerintem 2020 nyara lesz. Még mindig bánt hogy nem jött össze.
Üdv. Józsi.
A fogaskerekeken sincs semmi kopás.
Ezexerint nem nyúlott, csak hosszú :)
De miéééééééért ?
Egy centit löttyen jobbra-balra.
Mellesleg sajnos más szakmákra is igaz.
Egyébként nagyon örülök, hogy újra nálunk is vagy.
Mi újság van felétek?
Remélem jól van az egész családod!!